Ga naar inhoud
GENEGEERD

BBC Mini-Docu 27/10/15


Windmill

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Begint al weer goed, in de eerste minuut een bivakmuts een enorme bijl en een reusachtig mes. TTsssss. Kan ik niet mee aankomen bij ons in de kring:confused:

 

En in de laatste minuut hetzelfde ritueel van de reporter, resumerend denkt hij hardop; preppers zijn meestal terug getrokken en ondertussen staat hij weer met bijl een mes te showen. mijn mannetje niet. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsss een mes. :rolleyes:

 

Wij, echte preppers, hebben allemaal een AR-15... minimaal! :p

En natuurlijk van ons huis een vesting gemaakt.

 

 

Aan de bezoeker van ons mooie forum: bovenstaande was sarcasme.

 

Het gaat erom dat ik een filmpje van een bekende omroep in dit geval de BBC eens kon gebruiken om aan bekenden te laten zien. Dan is het niet zo vreemd zeg maar. Zoals wel iedereen weet van Doomsday preppers.

 

Niet dus, de reporter kijkt niet naar een waterfilter of iets van survival waarde, hij loopt op de kriuisbogen af en heeft een speciale belangstelling voor snij en hak gereedschap, tenminste zo komt het over in het filmpje. Dat dit met opzet zo gebracht wordt is niet uitgesloten.

dus vandaar mijn kritiek op verslaggeving.

Oja, ook een Ninja sword wordt nog even geshowd, van kijk eens wat een wapens:mad:

 

Vind het een gemiste kans en de preppers worden als zonderlingen weggezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat erom dat ik een filmpje van een bekende omroep in dit geval de BBC eens kon gebruiken om aan bekenden te laten zien. Dan is het niet zo vreemd zeg maar. Zoals wel iedereen weet van Doomsday preppers.

 

Niet dus, de reporter kijkt niet naar een waterfilter of iets van survival waarde, hij loopt op de kriuisbogen af en heeft een speciale belangstelling voor snij en hak gereedschap, tenminste zo komt het over in het filmpje. Dat dit met opzet zo gebracht wordt is niet uitgesloten.

dus vandaar mijn kritiek op verslaggeving.

Oja, ook een Ninja sword wordt nog even geshowd, van kijk eens wat een wapens:mad:

 

Vind het een gemiste kans en de preppers worden als zonderlingen weggezet.

 

Helemaal mee eens Tom. Beetje jammer weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...