Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Flow

Geld verdienen met poep

Recommended Posts

Menselijke ontlasting bevat een aanzienlijke hoeveelheid edelmetalen, zo blijkt uit een nieuwe studie van Amerikaanse wetenschappers. In de uitwerpselen van mensen zitten kleine deeltjes goud en zilver, maar ook zeldzame metalen die worden gebruikt bij de productie van elektronica, zoals palladium en vanadium. Gouddeeltjes zijn zelfs in zo'n grote mate aanwezig dat het lucratief zou kunnen zijn om goud te winnen uit het riool.

http://www.nu.nl/wetenschap/4017754/menselijke-ontlasting-bevat-edelmetalen.html

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik had het gelezen. Riolenschonen wordt straks een lucratieve business. je kunt straks gewoon medicijnen, drugs en edelmetalen delven uit het riool.;)

Wel een schijt topic dit.:p

Deze post delen

Ik had het gelezen. Riolenschonen wordt straks een lucratieve business. je kunt straks gewoon medicijnen, drugs en edelmetalen delven uit het riool.;)

Wel een schijt topic dit.:p

Ik ruik geld ehhh stront! Maar ehh, kan een Prepper hier niet op inspringen? Dan ben je straks poepie rijk (hehe Range en zijn woordgrappen)

Deze post delen

Het spel schijt je rijk kende ik al . Maar als ze er nu nog een vak gaan van maken .

ps. En met poepen is al lang geld te verdienen. Heb eens horen zeggen dat het het oudste beroep ter wereld is maar dat klopt niet .

Deze post delen

Het spel schijt je rijk kende ik al . Maar als ze er nu nog een vak gaan van maken .

ps. En met poepen is al lang geld te verdienen. Heb eens horen zeggen dat het het oudste beroep ter wereld is maar dat klopt niet .

;)

Ik denk niet dat de gemiddelde Vlaming poept op het toilet, een Nederlander doet dat wel. Een Vlaming poept graag met z’n twee, een Nederlander vindt dat maar een vieze gedachte.

Evelien liet in een geile bui aan Flor weten dat ze goesting had om met hem te poepen.

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepen

Deze post delen

Volgens de onderzoekers raken sieraden kleine deeltjes kwijt tijdens het wassen van de handen, maar ook het schoonmaken van de juwelen. Ook bij het poetsen van een gouden tand zouden deeltjes vrijkomen die uiteindelijk in het water belanden.

http://www.nu.nl/lifestyle/4165927/britten-verliezen-jaarlijks-184-miljoen-euro-edelmetaal-in-water.html

Deze post delen

En ik maar denken dat het oudste beroep Electricien was, voordat het licht geschapen is hadden hun de bedrading al aangesloten :p

Deze post delen

misschien is dit wel een heel nieuwe methode om je goudvoorraad te verstoppen? ;)

ik denk dat er vroeger misschien nog wel meer edelmetalen in ontlasting zaten. ik hoorde een verhaal over een man die ziek was en geen geld had voor medicijnen dus zijn lichaam verkocht ( niet dubbelzinnig denken, gewoon als hij dood was was zijn lichaam voor de wetenschap ) en zo medicijnen kreeg. Dat waren zulke dure medicijnen, gewoon omdat medicatie duur was en omdat het in een goud bolletje zat, dat goud hield het namelijk vol totdat het in de darmen aankwam en dan viel het uit elkaar ( ik denk dan waarom niet rectaal toedienen, zal vast wel een reden voor zijn, misschien word het hoger in de darmen beter opgenomen ofzo, maar lijkt mij een stuk goedkoper )

vervolg van het verhaal van die man, na zijn dood werden zijn schedel en de rest van zijn skelet uit elkaar gehaald, de schedel werd gebruikt voor de wetenschap en de rest van het skelet werd weer ergens anders gebruikt. Uiteindelijk hebben ze weer een schedel voor dat skelet kunnen vinden, maar ze zijn er niet zeker van dat het de schedel van die man is ( dna is allang vergaan ). skelet staat in een doktersmuseum en iemand had eens uitgezocht dat het skelet van een voorvader was. lijkt me toch apart om het skelet van een directe voorouder in een museum te zien staan en ook echt te weten dat het je voorouder is.

maar ik denk dat in die tijd misschien meer goud in ontlasting heeft gezeten, hoewel we nu natuurlijk veel meer in omloop hebben en nu dragen mensen ook veel meer sieraden dus daar komt ook een groot deel vandaan.

is toch interessant om te weten zoiets. maar of het prepwaardig is om je eigen poep te gaan opsparen? dat lijkt me toch wel erg veel werk, misschien dat je een jaarvoorraad aan stront nodig hebt voor bruikbare hoeveelheden. En dan moet je er ook op rekenen dat je het met minimale middelen eruit moet kunnen halen als je er post-SHTF wat aan wilt hebben.

P.S. bij "het oudste beroep van de wereld" had ik toch een andere professie in mijn hoofd.

P.S.S hoort dit echt bij "geld,goud en zilver"? ik dacht eerder de koffiecorner. :rolleyes:

Deze post delen

Persoonlijk denk ik dat je er veel meer aan hebt als je ontlasting vergist. Evt samen met GFT afval etc. https://nl.wikipedia.org/wiki/Vergisting

Je bent dan van die afvalstroom af en houdt methaan en compost over. Zoeken naar edele metalen lijkt me onrendabel ivm de lage concentratie. (vertel me hoe je goud uit zeewater kan winnen want het zit er in en niet zo een beetje)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...