Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zelf camo sprayen


Gast ancestral-viking

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn lijstje camouflages zo als ik ze heb uitgetest op basis van mijn eigen ervaringen hier mee.

 

1 - Tiger stripe ( zo wel dicht bij als veraf erg moeilijk te zien )

2 - Mulicam ( klasse spul )

3 - Woodland US werkt goed in de schaduw

4 - DPM Nederlands :(

5 - Woestijn Nederlands ( werkt goed in bosachtige omgeving zomers )

 

Tiger stripe of Multicam kan ik iedereen aanbevelen.

 

3493.jpg.1ab458ad76c31f58ef45973497230cf0.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik niet verwacht. tigeestripe zou niet mijn voorkeur hebben. Eerder A-tacs. Maar die heb ik nog niet zelf in het veld gezien. Lijkt mij ook lastiger namaken.

Maar zelfs NL camo is al beter dan niets.

Ik heb al enkele keren seconden winst gehad omdat de tegenstander mij niet snel genoeg zag met paintball. En een seconde maakt veel uit in nood situaties.

Ofwel beter iets dan niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

@JD81

thanks voor dat plaatje van de tigerstripe camo

als ik me niet vergis komt dat uit de vietnam oorlog toch?

 

heb de foto gelijk opgeslagen voor mijn project :)

 

thanks .

 

A-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Camo ...

Als het camo is dan hou ik er van .

Zo spuit ik altijd de camo los uit de hand of met de borstel. Nadien bewerkt ik deze nog wat zodat het er niet te nieuw en te blinkie uit ziet.

Een voorbeeld van mijn luchtbuks .

 

lucht.jpg.7f1ac2a4f19ce9b1e761f0b9685f1d66.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Greener. Nee, die lopen niet voor schut, integendeel zou ik zeggen. Het is namelijk niet aannemelijk dat veel tegenstanders "bird language" zullen begrijpen.

Dat houdt dus in dat ze volledig op hun voorzichtigheid èn camo zullen kunnen vertrouwen. Maar denk niet dat de zangertjes onder de vogels hen niet zullen verraden. Maar als er niemand is die begrijpt wat ze bedoelen zullen ze er ook geen last mee krijgen.

Als er echter iemand bij de tegenpartij zit die wél snapt wat er wordt verteld heb je niets aan camo en zit je in de shit.

Google "bird language"

Link naar reactie
Delen op andere sites

multicam is gewoon prima. Het is een basis. Daar zul je altijd op moeten verder bouwen. Houd gewoon de basis principes aan: licht en geluidsdiscipline, schitteringen voorkomen, geen nutteloze verplaatsingen. Kom je al een eindje mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

heb sinds een poosje een Mang Kung 80 ponds crowbow die wil ik nog wel in camo sprayen maar dat is iets voor het voorjaar

heb hem nu net lekker afgesteld blikje cola op 25 meter gaat prima :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

ik gebruik alleen ultra flat camo en probeer goed te kijken naar de natuur licht en donker niets is recht in de natuur ,

ik heb daar al een natuurlijk oog voor als fotograaf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

met mijn laatse restje verf nog 1 alicepack gesprayed hij was al olive drab beetje pale green

eroverheen hier en daar en daar en daar :p

dusten noemen ze dat tegenwoordig .....

 

ook goed gelukt .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie foto,s allemaal @JD81 das een gaaf filmpje onwerkelijk bijna

dat camo gebeuren moet ik ook eens gaan doen

die tigerstripe camo is echt vet cool :p

 

ja zeker mooi spul, van dat filmpje maar of dat er gaat komen ik weet het niet wel heb ik gehoord dat ze er schijnen er al mee bezig te zijn BAE systems dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...