Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers App.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Disaster Readiness

Disaster Alert

Prepper Guide

Family Preparedness

USMC summer survival guide

USMC winter survival guide

SURVIVE!

US Army survival guide

SAS survival guide

 

Om er maar een paar te noemen die ik op mn foon heb staan :rolleyes:

 

 

 

Zitten wel een paar leuke apps tussen, bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Aangezien ik getrouwd ben met mijn iphone en de hele dag een beetje loop te spelen met mijn apps dacht ik het zal toch niet zo zijn dat er ook "preppers apps" op de markt zijn. Ik kijk net even in de App store en wat schetst mijn verbazing dat er diverse apps zijn voor preppers.

 

Net even de betaalde app (0,79e) cent gekocht van Prepper Me en ben ontzettend positief verrast. Alles over "overleven" en "theorieën" en andere zaken. Er zijn veel meer apps (gratis en betaald). Hebben jullie hier ervaringen mee? Wat zouden jullie graag in een app willen voor Preppers?

Een preppers.nl app natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een handige app voor android:

 

http://www.apkfullapps.com/2012/02/entity-sensor-pro-emf-detector-v316-apk.html

 

Let maar niet op dat spoken verhaal.

Het is een EMF-detector: Electro Magnetic Frequencies.

Zendmasten - TL-buizen - Magnetron - Stroom/voeding - en hij slaat uit (uitgeprobeerd).

Misschien kan je er mobiel verkeer mee detecteren (niet uitgeprobeerd).

 

Dat werkt ivm de magneet in je toestel die je kompas aanstuurd.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Dat werkt ivm de magneet in je toestel die je kompas aanstuurd.

 

Greener

 

Denk je? Dan zou hij ook uit moeten slaan, bij het metaal van mijn auto. Of bij de basis van de zendmast (100 m afstand getest), daar zit meer ijzer.

 

Dus niet helemaal waar. De gsm ontvanger eerder denk ik. Elektromagnetische frequenties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je? Dan zou hij ook uit moeten slaan, bij het metaal van mijn auto. Of bij de basis van de zendmast (100 m afstand getest), daar zit meer ijzer.

 

Dus niet helemaal waar. De gsm ontvanger eerder denk ik. Elektromagnetische frequenties.

 

Je kan helemaal gelijk hebben.

Wat ik schreef las ik bij de uitleg die de makers van die apps schreven.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Je kan helemaal gelijk hebben.

Wat ik schreef las ik bij de uitleg die de makers van die apps schreven.

 

Greener

 

Getest net. Jij hebt gelijk! :)

 

Maar ik ook een beetje :p

 

 

Het werkt idd op de magneet (die zit aan midden - achter vond ik uit). Dus hij reageert op metalen en magneten.

Maar dus ook op elektro-magnetische straling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Aangezien ik getrouwd ben met mijn iphone en de hele dag een beetje loop te spelen met mijn apps dacht ik het zal toch niet zo zijn dat er ook "preppers apps" op de markt zijn. Ik kijk net even in de App store en wat schetst mijn verbazing dat er diverse apps zijn voor preppers.

 

Net even de betaalde app (0,79e) cent gekocht van Prepper Me en ben ontzettend positief verrast. Alles over "overleven" en "theorieën" en andere zaken. Er zijn veel meer apps (gratis en betaald). Hebben jullie hier ervaringen mee? Wat zouden jullie graag in een app willen voor Preppers?

 

Ik heb sinds gisteren ook zo een ding.

 

Moet zeggen, hoewel ik eigenlijk anti mobile telefoon was vind ik dit echt leuk.

 

Ik heb er een kompas, hoogtemeters, zaklamp, temperatuurmeter, sterrenkaart en een survivalboek geappt.

 

Als mensen nog meer handige survival/outdoor apps hebben hoor ik het graag.

 

thx :D

 

HappyJohn

Link naar reactie
Delen op andere sites

het liefst heb ik natuurlijk een preppers.nl app

ik ken wel mensen die kunnen programmeren ik zou wat kunnen regelen als daar kijk bij is

 

Wat zou die preppers.nl app moeten kunnen doen? Om de website of forum te bekijken zijn al vele apps... We hebben wel een wiki dus zodra die 'super awesome' is zou het wel handig zijn om de ultieme prepper wiki offline op je smartphone te kunnen gebruiken. @Mr. Gold: voor de ideeënbus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik was opzoek naar morse. Ik vond een leuke app om er mee te zenden maar niks om ze ook te lezen.

Na een tip kwam ik op deze

http://appfinder.lisisoft.com/app/morseye-morse-code-communicator.html

Helaas is deze voor iphone en niet voor mijn smartphone, maar voor beide telefoons toch een leuke app om erop te hebben.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik was opzoek naar morse. Ik vond een leuke app om er mee te zenden maar niks om ze ook te lezen.

Na een tip kwam ik op deze

http://appfinder.lisisoft.com/app/morseye-morse-code-communicator.html

Helaas is deze voor iphone en niet voor mijn smartphone, maar voor beide telefoons toch een leuke app om erop te hebben.

 

Zoekterm:

 

Morse code flashlight reader android

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blueta.morsetransmitter&hl=nl

 

Zoiets toch? Ik heb hem niet uitgeprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoekterm:

 

Morse code flashlight reader android

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blueta.morsetransmitter&hl=nl

 

Zoiets toch? Ik heb hem niet uitgeprobeerd.

 

 

Heb em ff getest met m'n vriendin.. Galaxy s2 en s3

Werkt redelijk op ong 10 meter afstand.. Verder nog niet geprobeerd.. Wel wat fantasie nodig om de goede woorden te vormen maar het idee is leuk..

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik getrouwd ben met mijn iphone en de hele dag een beetje loop te spelen met mijn apps dacht ik het zal toch niet zo zijn dat er ook "preppers apps" op de markt zijn. Ik kijk net even in de App store en wat schetst mijn verbazing dat er diverse apps zijn voor preppers.

 

Net even de betaalde app (0,79e) cent gekocht van Prepper Me en ben ontzettend positief verrast. Alles over "overleven" en "theorieën" en andere zaken. Er zijn veel meer apps (gratis en betaald). Hebben jullie hier ervaringen mee? Wat zouden jullie graag in een app willen voor Preppers?

 

 

ik weet niet of er al zo,n app is maar een aanvulling met een altitude meter ( hoogte meter ) voor als je hogere grond zoekt als het water omhoog komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...