Ga naar inhoud
GENEGEERD

Percentage preppers in Ned.

Kans
 Share

Recommended Posts

Zag net dat we ongeveer 300 leden hebben.

Als 1 op de 10 preppers zich aanmeld, hebben we in Ned. 1 op de 5333 die preppen, uitgang 16 miljoen Ned.

Zelfs als 1 op de 100 zich heeft aangemeld zitten we nog maar op 1 op de 533 die preppen.

Das wel weinig.......

Zijn er betere cq gefundeerde getallen?

Grt

Kans

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kans

Mensen die getekend hebben tegen ESM was zo'n 11 duizend in Nederland BV , van die prepper en nog geen 1000

Al met al de burger wil het niet weten ......

Groet Jolanda

P>S man lief heeft dienst geruild tegen 20 eendjes :cool:

Link naar reactie

Ik denk dat er meer zijn dan we nu vermoeden. Lang niet iedereen heeft de weg al gevonden naar dit forum. Precieze aantallen zul je wel nooit krijgen, want preppers zijn nogal op zichzelf ;) wat wel een interessante is, dat 1 op de 7 mensen momenteel denkt dat het dit jaar flink fout kan gaan.

Link naar reactie

Ik geloof ook best dat er een aardig aantal huishoudens zijn die een aardig voorraadje eten/drinken hebben maar zich geen prepper noemen.

Of mensen die hun spaargeld gedifferentiëerd hebben in vreemde valuta/PM's/etc maar zich geen prepper noemen.

Of enorm op de hoogte zijn van de macro economische sh*tstorm die er aan zit te komen maar zich geen prepper noemen.

Wanneer is iemand een prepper vraag ik me af? Daarna kun je pas gaan tellen.

Als ik mijn eigen omgeving kijk of naar mezelf, dan ken ik niemand die prepped. En ik ken zakelijk en prive een hoop mensen omdat ik bij veel bedrijven veel mensen tegen ben gekomen en een grote vrienden en familiekring heb.

Als ik moet schatten denk ik dat 1 op 1000 al veel is. Al verwacht ik wel dat dit aantal aan het stijgen is omdat langzaam aan de MSM de sheeple aan het voorbereiden is dat onze manier van leven niet meer houdbaar is.

Link naar reactie

Op dit moment heeft de website zo'n 700 bezoekers per dag waarvan er bijna 500 uniek zijn. De 300 gebruikers zijn ook echte mensen en geen botjes, is helemaal schoon. Mijn ervaringen met andere communities is dat 90% van de regelmatige bezoekers zich niet als gebruiker laat registeren en denk dat dit percentage bij preppers nog veel hoger zal liggen. Met de 6 maanden dat we nu online zijn komen er dagelijks nieuwe gebruikers bij en krijgen we meer bezoekers en blijven jullie ook langer op de site. Ik weet zeker dat na de zomer de aantallen nog veel hoger zullen liggen en met meer aandacht voor deze site er meer gevestigde preppers en potentiele preppers zullen ontwaken.

Ik denk persoonlijk dat er tienduizenden preppers in Nederland zijn maar heel veel mensen niet eens weten dat ze een prepper zijn. Iemand die een voedselvoorraadje aanlegd en zilveren munten koopt is in mijn ogen al een voorbereider maar zal deze site waarschijnlijk niet bezoeken of vinden. Doormiddel van aandacht in de media, mond op mond reclame, goede SEO en andere zaken zullen we er wel voor zorgen dat de preppers community groter en nog breeder zal worden. Daarnaast willen we wel de geweldige sfeer behouden die hier op het forum te vinden is.

Link naar reactie

Op dit moment heeft de website zo'n 700 bezoekers per dag waarvan er bijna 500 uniek zijn. De 300 gebruikers zijn ook echte mensen en geen botjes, is helemaal schoon. Mijn ervaringen met andere communities is dat 90% van de regelmatige bezoekers zich niet als gebruiker laat registeren en denk dat dit percentage bij preppers nog veel hoger zal liggen. Met de 6 maanden dat we nu online zijn komen er dagelijks nieuwe gebruikers bij en krijgen we meer bezoekers en blijven jullie ook langer op de site. Ik weet zeker dat na de zomer de aantallen nog veel hoger zullen liggen en met meer aandacht voor deze site er meer gevestigde preppers en potentiele preppers zullen ontwaken.

Ik denk persoonlijk dat er tienduizenden preppers in Nederland zijn maar heel veel mensen niet eens weten dat ze een prepper zijn. Iemand die een voedselvoorraadje aanlegd en zilveren munten koopt is in mijn ogen al een voorbereider maar zal deze site waarschijnlijk niet bezoeken of vinden. Doormiddel van aandacht in de media, mond op mond reclame, goede SEO en andere zaken zullen we er wel voor zorgen dat de preppers community groter en nog breeder zal worden. Daarnaast willen we wel de geweldige sfeer behouden die hier op het forum te vinden is.

dat klopt wel .............ik weest ook niet dat het een naam had :D

groet jolanda

Link naar reactie

Tja een buurman of nog liever een paar gezinnen in de buurt dat zou ik wel top vinden.

Taken wat verdelen desnoods slechts een huis warm houden enz.

Ook het koken voor een wat grotere groep is makkelijker goedkoper en veel gezelliger.

Tja je moet wat te dromen hebben toch?

Grt

Kans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...