Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dr.Prepper

NL Commandant Landstrijdkrachten: We're close to a third World War

Recommended Posts

Als het conflict in Syrië, waar de Russen wederom tegenover de Amerikanen staan, en het naderende conflict in de Zuid Chinese Zee, waar China claims legt die Amerika eigenlijk niet kan accepteren, niet genoeg zijn om een wereldbrand te veroorzaken, wat gebeurt er dan als Israël olie vindt op de Golanhoogvlakte, een gebied dat zij op Syrië bezet houden sinds 1967 en dat nog steeds niet erkend is door de VN?

Ik kom net een artikel tegen waarin dit beweert wordt. Het zou voor Israël reden te meer zijn het conflict in Syrië te laten voortduren of te laten escaleren. Zie The End of the American Dream..

Of zoals het artikel stelt, zal de Arabische Wereld lijdzaam toekijken als Israël de olie uit 'hun' grond pompt?

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Als het conflict in Syrië, waar de Russen wederom tegenover de Amerikanen staan, en het naderende conflict in de Zuid Chinese Zee, waar China claims legt die Amerika eigenlijk niet kan accepteren, niet genoeg zijn om een wereldbrand te veroorzaken, wat gebeurt er dan als Israël olie vindt op de Golanhoogvlakte, een gebied dat zij op Syrië bezet houden sinds 1967 en dat nog steeds niet erkend is door de VN?

Ik kom net een artikel tegen waarin dit beweert wordt. Het zou voor Israël reden te meer zijn het conflict in Syrië te laten voortduren of te laten escaleren. Zie The End of the American Dream..

Of zoals het artikel stelt, zal de Arabische Wereld lijdzaam toekijken als Israël de olie uit 'hun' grond pompt?

Het zou tot iets kunnen leiden dat ik bij gebrek aan beter 'regionale ellende op wereldschaal' noem. Geen 'echte' wereldoorlog maar meerdere regionale oorlogen tussen meerdere regionale machten. Krijg je alsnog een bak ellende ...

Deze post delen

Gast idefix

wat mij na het lezen van deze berichten bezig houdt is hoe haal je de good en bad guys uit elkaar als er een "Stammenoorlog "

aan de gang is heb de website van selco nog maar een keer doorgespit ......wie hoort bij wie wie kan je nog vertrouwen hoe doen ze dat straks in een gemixte woonwijk? (denhagistan is vrij makkelijk wordt gewoon islamities kalifaat) maar daar buiten ???

ik denk dat niet veel mensen dit weten aangezien de experts met de dag uitdunnen (1940/1945) , aan welke kant staat de politie in al dit geweld ?

wie de antwoorden weet mag het me laten weten ik ben er steeds meer van overtuigd dat de poep berg steeds dichter bij die ventilateur gaat komen....

de berg wat ik nog moet preppen wordt steeds groter omdat er steeds meer scenario's voorbij gaan komen......

Deze post delen

Ach ook al verdubbelen we onze krijgsmacht dan stelt het nog niets voor.

Al is Obama dan wel tevreden :)

En natuurlijk altijd makkelijk om in de toekomst de bevolking te onderdrukken bij zeer grote rampen.

Er zal nooit een vijand aan de Nederlandse grens staan, want dan zijn de meeste mensen al dood door de honderden gebruikte kernwapens.

We gebruiken ons leger alleen maar om het Midden-Oosten onze wil op te leggen en als schoothondje van de VS te dienen.

• Leuk 1

Deze post delen

Ondertussen op een strand in Portugal.

[video=youtube;mC3Lh-smsmM]https://www.youtube.com/watch?v=mC3Lh-smsmM#t=163

De Russen lachen zich een deuk;

"NATO decided to have a celebration and invited journalists," reported Observador.

Trident Juncture has been described as the largest NATO-led exercise in 20 years, completing training in Italy, Spain, and Portugal. Its Portuguese exercise was described as taking place "on a scale never seen before," explained the newspaper.

Read more: http://sputniknews.com/europe/20151021/1028896927/nato-portugal-beach-stuck.html#ixzz3pEsIW0YE

Deze post delen

Gast ancestral-viking

hoe zal die ww3 gaan verlopen ?

worden we op een dag wakker met de sirenes aan ?

rijden er omroep wagens door de straten dat iedereen tot 35 jaar zich moet melden ?

waar moet ik nu eigenlijk aan denken ?

dat het nieuws aan staat en er ineens een extra nieuwsflash komt .....

????

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...