Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke zaklamp is geschikt als EDC?


fightermo

Aanbevolen berichten

Ik koop van die pakketjes van de action met 5 zaklampen er ininclusief batterijen voor 8eure hahahaha

 

Oow ja ik heb ook ergens een walther lamp.

 

Ik ben vooral fan van hoofdlampjes met ledjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou... @DRD28, hoop dat je dan ook nog lacht als je die lampjes heel hard nodig hebt en ze het opeens niet meer doen.;)

Want die Actionlampjes hebben daar wel een handje van. Heb namelijk ondertussen ook een doosje vol van die dingen liggen... en die doen het allen niet meer...:rolleyes: Dus wees gewaarschuwd.

 

De goedkope oplaadbare felle ledlampjes (kopieën van de prachtige Olights o.a.) via Aziatische sites zijn kwalitatief beduidend beter en betrouwbaarder. (Maar natuurlijk niet zo goed als het ëchte werk!! Vooral de accu's zijn natuurlijk niet van topkwaliteit).

Bijvoorbeeld: voor een ongeveer 14 cm lang, lekker fel, Ledlampje met verschillende standen, mét extra accu én oplader én fietsbevestingsklem betaalde ik 20 euro... En die doen het nog steeds erg goed.

 

Zou, gezien mijn ervaringen, in een noodsituatie niet afhankelijk willen zijn van de Actionzaklampjes maar eerder van de Aziaten. Tot ik het duurdere spul kan veroorloven dan en mij dan weer een stapje hoger in de kwaliteitshiërarchie beweeg.:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... @DRD28, hoop dat je dan ook nog lacht als je die lampjes heel hard nodig hebt en ze het opeens niet meer doen.;)

Want die Actionlampjes hebben daar wel een handje van. Heb namelijk ondertussen ook een doosje vol van die dingen liggen... en die doen het allen niet meer...:rolleyes: Dus wees gewaarschuwd.

 

De goedkope oplaadbare felle ledlampjes (kopieën van de prachtige Oligts o.a.) via Aziatische sites zijn kwalitatief beduidend beter en betrouwbaarder. (Maar natuurlijk niet zo goed als het ëchte werk!! Vooral de accu's zijn natuurlijk niet van topkwaliteit).

Bijvoorbeeld: voor een ongeveer 14 cm lang, lekker fel, Ledlampje met verschillende standen, mét extra accu én oplader én fietsbevestingsklem betaalde ik 20 euro... En die doen het nog steeds erg goed.

 

Zou, gezien mijn ervaringen, in een noodsituatie niet afhankelijk willen zijn van de Actionzaklampjes maar eerder van de Aziaten. Tot ik het duurdere spul kan veroorloven dan en mij dan weer een stapje hoger in de kwaliteitshiërarchie beweeg.:cool:

 

Haha ja ieder zij ding he. Ik heb ook over een surefire nagedacht.. was wat duur. En ja dan maak je keuzes. De walther is best een prima lamp. Maar in de 12 jaar dat ik nu actief in het bos rond hang zijn hoofdlampjes echt mijn keuze. Petzl is echt uber. Maar ik vind die van de action eigenijk nog niet zo slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...