Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het 'Complot Theorie' complot

Charlie
 Share

Recommended Posts

Hier een boeiende documentaire over Complottheorieën en de reactie van het establashment daarop. Het is een 2 uur durende docu en ze wordt pas echt interessant vanaf minuut 43.50. Vanaf dat tijdstip komt Cass Sunstein aan het woord die in opdracht van Obama de Complot Denkers onder de loep neemt en maatregelen bedenkt. Hij doet een aantal aanbevelingen die indruisen tegen de grondwet.

Zeer verhelderend voor iedereen die moeite heeft buiten de box te denken. In de laatste 15 minuten (ongeveer) wordt ook uitgelegd waarom de meeste mensen moeite hebben een complot theorie te aanvaarden.

https://www.youtube.com/watch?t=2769&v=PuQTtw_nLoA

Charlie

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hier een boeiende documentaire over Complottheorieën en de reactie van het establashment daarop. Het is een 2 uur durende docu en ze wordt pas echt interessant vanaf minuut 43.50. Vanaf dat tijdstip komt Cass Sunstein aan het woord die in opdracht van Obama de Complot Denkers onder de loep neemt en maatregelen bedenkt. Hij doet een aantal aanbevelingen die indruisen tegen de grondwet.

Zeer verhelderend voor iedereen die moeite heeft buiten de box te denken. In de laatste 15 minuten (ongeveer) wordt ook uitgelegd waarom de meeste mensen moeite hebben een complot theorie te aanvaarden.

https://www.youtube.com/watch?t=2769&v=PuQTtw_nLoA

Charlie

Thanx voor de docu, heb hem net gekeken.

Heb een beetje mixed feelings, maar zeker de strekking van het verhaal (dat vooral op het einde naar voren komt) ben ik het zeker mee eens: denk na.

Wat ik jammer vond is dat Alex Jones zoveel aandacht kreeg. Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk. In mijn ogen doet hij het imago van "complotdenkers" meer kwaad dan goed. Misschien is dat ook wel de bedoeling :)

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...