Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dr.Prepper

September = Maand van de Mods. Want weer een nieuwe!

Recommended Posts

Gast tom666

Congrats to @Highway

@FincalnSpanje Het forum moet mee met de moderne tijd vrees ik ... CONTROLE CONTROLE en nog eens CONTROLE . Big brother is watching you.

Let maar op dat ze nu geen software gaan gebruiken om stiekem jouw webcam te activeren.

big_brother.jpg.e353a06a19505fd2d0b2804d2cba8d14.jpg

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Congrats to @Highway

@FincalnSpanje Het forum moet mee met de moderne tijd vrees ik ... CONTROLE CONTROLE en nog eens CONTROLE . Big brother is watching you.

Let maar op dat ze nu geen software gaan gebruiken om stiekem jouw webcam te activeren.

big_brother.jpg.e353a06a19505fd2d0b2804d2cba8d14.jpg

In Amerika hebben scholen al software om hun scholieren\studenten in de gaten te kunnen houden. Deze software speurt alle social media af op zoek naar "foute" zaken. Privacy ja ach dat is al kapot.... vrijheid van meningsuiting staat bij mij op 1.

Daarom zou ik nooit mod willen zijn op dit forum, want dan wordt je beperkt in je doen en laten.

Deze post delen

Gefeliciteerd @Highway Met deze functie sta je een stuk sterker in een discussie, als t niet zo lekker loopt kan je de ander zn posts gewoon verwijderen. ;)

Nu heb je nog minder tijd om te trainen hahah

Succes met je nieuwe job, en als je tijd wilt besparen en het sleutelen zat bent is er een alternatief ;)

[ATTACH=CONFIG]20943[/ATTACH]

• Leuk 3

Deze post delen

Ben jij van de "dark side" dan?[ATTACH=CONFIG]20949[/ATTACH]

Gelukkig heb ik @Highway een middeltje cadeau gedaan voor als jullie door blijven gaan.

[ATTACH=CONFIG]20948[/ATTACH]

Greener

Deze post delen

Succes en welkom als mod op dit forum. Dat het je maar veel vrije tijd mag gaan kosten.

Psssst, iemand een leuk idee om Highway meteen een leuke vuurdoop te geven? :o

Er zou een topic geopend kunnen worden waarin beweert word dat de twin towers niet door de Amerikanen zijn neergehaald maar door terroristen.

Of dat de Rothschild's en Bilderbergers totaal geen invloed hebben op de maatschappij!

:p

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...