Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dr.Prepper

September = Maand van de Mods. Want weer een nieuwe!

Recommended Posts

Ladies & gentlepreps,

Nóg een nieuwe moderator erbij die ik met trots en blijdschap aan jullie wil presenteren: @Highway! Graag wil ik hem hierbij van harte welkom heten in deze nieuwe rol :)

3973_dhp940_dhp_web_blo8fb5ae.jpg.c7e89e5ff7e2bfbf433bb034549c3779.jpg

Daarnaast wil ik ook vast laten weten dat we op korte termijn het hele moderatiegebeuren gaan verbeteren. We kampen met 2 voornaamste issues: onderbezetting en hoe we als mods eenduidig de regels hanteren. Beide leidt ertoe dat het modereren niet altijd als consequent en eenduidig wordt ervaren. Blijkbaar was ik de enige die een 24 uurs ban uitdeelde als iemand foto's uploade waar qua compositie geen respect voor de gulden snede uit af te leiden is :confused: Hoe we dat gaan verbeteren gaan we de komende weken uitwerken. Het zal wel altijd mensenwerk blijven (gelukkig!) dus 100% gestreamlined zal het niet worden, maar we gaan wel ons best doen hier zo goed mogelijk een oplossing voor te bedenken.

To be continued ...

• Leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Psssst, iemand een leuk idee om Highway meteen een leuke vuurdoop te geven? :o

hahaha! misschien wint de origineelste wel een Ray Ban ;)

dank jullie wel voor dit leuke welkom! :o

• Leuk 1

Deze post delen

@Dr.Prepper....ik ben toch een beetje teleurgesteld n.a.v. de keuze van een nieuwe Modderaar....ik had eigenlijk een vrouw verwacht als Modderaarste (nw woord ). Desalniettemin is @Highway een prima keuze....

Deze post delen

@Dr.Prepper....ik ben toch een beetje teleurgesteld n.a.v. de keuze van een nieuwe Modderaar....ik had eigenlijk een vrouw verwacht als Modderaarste (nw woord ). Desalniettemin is @Highway een prima keuze....

Highway is super sexy in een jurkje.

Dat telt ook gewoon.

Deze post delen

Oke na mijn geniale highray grapje (haha :rolleyes:) had ik net gegoogeld op highcoupe.

I was not disappointed!

16695484?wid=480&hei=480

Leukste vind ik nog wel dat aan de zijkant staat "where magic happens"

Nou, laat die magic maar happenen dan :o

(overigens kwam dit plaatje naar voren bij highray :o )

(En ook grappig is dat Ray-Way niet alleen bestaat, maar nog relevant is ook!)

• Leuk 2

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...