Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Omdat ik het niet kan laten, omdat het prachtige beelden bevat, omdat de muziek indrukwekkend is...

We are living in exceptional times. Scientists tell us that we have 10 years to change the way we live, avert the depletion of natural resources and the catastrophic evolution of the Earth's climate.

The stakes are high for us and our children. Everyone should take part in the effort, and HOME has been conceived to take a message of mobilization out to every human being.

HOME has been made for you : share it! And act for the planet.

Yann Arthus-Bertrand, 2009

De video is geblokkerd voor andere sites, volg dus de link onder het plaatje.

https://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU

Dank je @Geert, volg deze link: https://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU

Neem een biertje of een wijntje, of allebei, maar neem de tijd om deze film te bekijken. Ze is echt de moeite waard.

Charlie

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dank je @Charlie, wat een prachtige film, meer dan de moeite waard om te kijken. Zelfs zonder biertje of wijntje :)

Erg indrukwekkend, zowel de beelden als de boodschap.

Deze post delen

Ik heb hem afgelopen nacht nog afgekeken. Werd er toch wel mistroostig van. Ondanks het positieve einde, 90% ellende. We hebben het met zijn allen echt goed verkloot en ik geloof op dit moment niet dat we het tij kunnen keren.

Deze post delen

Ik heb hem afgelopen nacht nog afgekeken. Werd er toch wel mistroostig van. Ondanks het positieve einde, 90% ellende. We hebben het met zijn allen echt goed verkloot en ik geloof op dit moment niet dat we het tij kunnen keren.

Het is te laat voor pessimisme hhpp ;)

• Leuk 1

Deze post delen

We kunnen het internet plat gooien. Washington, Bejing, Moskou en Brussels opblazen.

Of, reëler, snel de bevolking wakker maken en hopen dat als de volgende klap komt de schaapjes hun verantwoordelijkheid nemen en de overheid terug laten krabbelen.

Deze post delen

We kunnen het internet plat gooien. Washington, Bejing, Moskou en Brussels opblazen.

Of, reëler, snel de bevolking wakker maken en hopen dat als de volgende klap komt de schaapjes hun verantwoordelijkheid nemen en de overheid terug laten krabbelen.

Het opblazen van de steden heeft als ongewenst bijeffect nog meer broeikasgassen in de atmosfeer. Dus dat maar niet.

Maar bijvoorbeeld in navolging van geenpeil.nl een referendum afdwingen met de vraag of de overheid wel of geen nieuwe kolencentrales een vergunning mag verlenen zou wel iets zijn.

Deze post delen

Het opblazen van steden waar toevallig ook veel burgers wonen zoals jij en ik lijkt me uiterst zinloos. Destructief gedrag vertoont de mens al genoeg..... Blijven slapen is ook geen optie. Af en toe is die spagaathouding zo ongelofelijk knt.... :cool:

Deze post delen

Goede docu, ik stuur hem door en hoop dat ik meer mensen wakker kan maken!

Zal niet meevallen als zelfs de regering in hoger beroep gaat als de rechter op hun vingers tikt omdat ze hun afspraken niet nakomen.

Maar niets doen is ook geen optie!!!!!!!

Deze post delen

Laten we beginnen met Langley, qua acties zoals KS noemt.

Langley?

Ergens heb ik wat gemist!

Acties zoals dingen opblazen ben ik niet voor maar duidelijke voorlichting en actief er aan werken wel, en dan maar hopen dat het doordringt voor het te laat is!

Zeker voor onze kinderen en kleinkinderen.

Deze post delen

Langley?

Ergens heb ik wat gemist!

Kijk op de kaart.

Vind de CIA en onderzoek waarbij zij betrokken waren en zijn en gaan zijn.

Nooit Jason Bourne bekeken in de BIOS of thuis?

Deze post delen

Ik moet ook bekennen dat ik moeite heb niet in pessimisme te vervallen. We zijn al laat met oplossingen, en er lijkt nog steeds niets wezenlijks te veranderen.

Ik tank al jaren (uit principe) niet meer bij Shell, maar het haalt vooralsnog niets uit. Meerdere malen zijn er acties geweest om massaal Shell te boycotten. Shell, BP, Esso, maar het heeft geen gevolg. Ik geloof niet dat die bedrijven er ooit een cent minder door verdient hebben.

De mensheid lijkt niet wakker te willen worden. Een puber zal alleen uit zijn nest springen als je er een emmer water in keilt. Zo zal het met de mens ook gaan, er moet eerst iets gebeuren, waardoor ze verplicht in actie komen, om het vege lijf te redden.

Pas dan zal er bereidheid zijn zaken drastisch te veranderen. Vrees ik.

Charlie

Deze post delen

Kijk op de kaart.

Vind de CIA en onderzoek waarbij zij betrokken waren en zijn en gaan zijn.

Nooit Jason Bourne bekeken in de BIOS of thuis?

Nee kijken weinig tv, houden ons wel bezig met lezen van diverse boeken.

Zijn bezig de economie een beetje te frustreren op meerdere vlakken en hier en daar wat zaadjes strooien en hopen dat het aanslaat.

Wij zijn wel altijd ge-intresseert in zulke dingen om te weten!

Deze post delen

Nee kijken weinig tv, houden ons wel bezig met lezen van diverse boeken.

Zijn bezig de economie een beetje te frustreren op meerdere vlakken en hier en daar wat zaadjes strooien en hopen dat het aanslaat.

Wij zijn wel altijd ge-intresseert in zulke dingen om te weten!

Jason is ook zonder TV te bekijken. (ik kijk al jaren zelden tot nooit TV)

Jason is gebaseerd op boeken.

Gaat nog niet op de economie maar daar heb je anders sites voor.

De CIA zit overal en nergens en zelfs hun businessmodel (geldstromen..) zijn niet openbaar en niet legaal te benoemen.

(lees: drugs, drugs en drugs)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...