Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

fightermo

23 september. gaat er echt wat gebeuren?

Wat is de kans volgens jou dat er op 23 september wat gebeurt?  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de kans volgens jou dat er op 23 september wat gebeurt?

• 100% het gebeurt zeker weten
      5
    • 75% waarschijnlijk wel
      2
    • 25% de kans is er en ik hou er zeker rekening mee
      11
    • 0% op 23 Septermber gebeurt er zeker niets!
      1
    • een dag als alle andere... het kan altijd zomaar gebeuren
      40

Recommended Posts

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Ik denk dat de vluchtelingenstroom hetgene is wat ,, de ramp,, is. Oke niet specifiek tussen 23 en 28 sept maar ik denk dat het een ontwrichting in Europa kan geven op korte en langere termijn.

En hoe zou een vluchteling zich voelen?

Kan jij je het voorstellen? Hier oorlog en dan maar je BOB pakken en wegwezen naar huppelepup om over een hek te klimmen?

[MOD] Vluchtelingproblematiek kan besproken worden in het draadje hierover: http://preppers.nl/forum/threads/12755-Vluchtelingen-Asielzoekers-reden-voor-versneld-preppen niet hier.[MOD]

• Leuk 1

Deze post delen

Hartelijk dank voor alle uitleg waarom er niets is gebeurt.......... stiekum had ik toch gehoopt dat iemand het aan zou durven..... Maarja, dan maar opweg naar de volgende voorspelling :cool:

Zoww alle shit met dit soort voorspellingen is weer even voorbij. Kunnen alle voorspellers mij nu dan uitleggen waarom er NIETS schokkends is gebeurt zoals voorspelt tussen 23-28sept 2015? Uitleg zou ik echt waarderen omdat veel voorspellingen haast als waarheid worden verkondigd, dan is uitleg over het uitblijven van de voorspellingen wel op z'n plaats toch?..... Alvast bedankt voor de held die dit aandurft... :cool:

Deze post delen

Hartelijk dank voor alle uitleg waarom er niets is gebeurt.......... stiekum had ik toch gehoopt dat iemand het aan zou durven..... Maarja, dan maar opweg naar de volgende voorspelling :cool:

Heb je vraag eerlijk gezegd niet eens meegekregen. Heb er ook geen heel concreet antwoord op. Wel het eea gebeurt rondom deze periode, maar idd is de hemel niet op onze kop gevallen.

Vn was weer eens bij elkaar en de toon begint wel steeds meer één wereldorde (en één wereldreligie) te worden. Voor sommigen wil dat wat zeggen voor anderen wellicht niet.

Denk dat het wel fair is om te zeggen dat over de periode van de bloedmanen (de laatste anderhalf jaar) de werleld er wel weer wat anders uitziet...

Deze post delen

@Saved Bro

Elke dag ziet de wereld er weer anders uit. Kleinschalig of grootschalig. De ene dag is het zonnig de andere dag stort het regen.

De ene dag is er een volle oorlog maar misschien een week daarna is er vrede. De wereld verandert elke dag. Met of zonder "bloedmaan". Volgens mij had ik een paar maanden geleden nog wat foto's gezien (maar dat weet ik niet zeker). Wat ik wel zeker weet is dat ik de foto's erg mooi vond.

Maar voor de rest was er in mijn ogen helemaal niks bijzonders aan.

Van mij kunnen mensen met of zonder religie nog lang gaan voorspellen. Met of zonder oud boek. Maar ik ben nu wel klaar met al die eindeloze voorspellingen!!!

• Leuk 1

Deze post delen

@Saved Bro

Elke dag ziet de wereld er weer anders uit. Kleinschalig of grootschalig. De ene dag is het zonnig de andere dag stort het regen.

De ene dag is er een volle oorlog maar misschien een week daarna is er vrede. De wereld verandert elke dag. Met of zonder "bloedmaan". Volgens mij had ik een paar maanden geleden nog wat foto's gezien (maar dat weet ik niet zeker). Wat ik wel zeker weet is dat ik de foto's erg mooi vond.

Maar voor de rest was er in mijn ogen helemaal niks bijzonders aan.

Van mij kunnen mensen met of zonder religie nog lang gaan voorspellen. Met of zonder oud boek. Maar ik ben nu wel klaar met al die eindeloze voorspellingen!!!

Wat mij betreft dienen de voorspellingen er niet voor om het roer al te hectisch om te gooien. Tegelijkertijd vind ik het geen bezwaar de boel gewoon in de gaten te houden. Dat is in ieder geval mijn houding ten opzichte van de voorspellingen. De datum an sich zegt niet altijd wat, maar de redenen waarom men met een datum komt zijn soms wel zinnig. In een topic als deze zijn er best wel wat onderwerpen aan de orde gekomen en derhalve ook weer wat feitelijkheden (en onzin) over die onderwerpen. Die informatie komt wellicht nog wel eens van pas. Vaak blijkt vervolgens dat de soep niet dermate heet gegeten was, maar heb je gelukkig ook niet je bek gebrand.

Wat betreft de veranderingen in de wereld kan ik niet anders dan je gelijk geven. Natuurlijk ziet de wereld er iedere dag anders uit. Neemt niet weg dat je kunt kijken of er een bepaalde trent is te ontwaren in de ontwikkelingen. Ik denk wel dat die er op terreinen te vinden zijn. Omdat deze ontwikkelingen niet allemaal positief zijn (spanningen westen met Rusland en bondgenoten, financiële wereld, Arabische lente en de gevolgen daarvan etc.) maakte ik die opmerking daarover. Dit kan geheel los staan van de bloedmanen. Dat is mij zelfs om het even.

Dat men de voorspellingen beu is kan ik me best voorstellen. De voorspellingen kunnen in de hand werken dat je op spanning staat en met dat er altijd wel iets is waar iemand wat in ziet kun je als gevolg daarvan onder een constante spanning staan. Als je dit lastig vind te scheiden is het prima om afstand te nemen (zo gaat mijn vrouw er bijvoorbeeld mee om). Ik zou willen pleiten om al de argumenten die men gebruikt in hun voorspellingen in context te zien van eventuele trends in de ontwikkelingen. Om aan de hand daarvan te zien of je er wat mee moet (dit kan bijvoorbeeld resulteren in breed preppen).

Draadje kan dicht :p

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...