Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

fightermo

23 september. gaat er echt wat gebeuren?

Wat is de kans volgens jou dat er op 23 september wat gebeurt?  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de kans volgens jou dat er op 23 september wat gebeurt?

• 100% het gebeurt zeker weten
      5
    • 75% waarschijnlijk wel
      2
    • 25% de kans is er en ik hou er zeker rekening mee
      11
    • 0% op 23 Septermber gebeurt er zeker niets!
      1
    • een dag als alle andere... het kan altijd zomaar gebeuren
      40

Recommended Posts

er zijn meerdere l dat er op 23 september wat vreselijk gaat gebeuren. Nou wil ik graag van mede-preppers horen of zij denken dat er echt iets vreselijks gaat gebeuren op 23 september. Aangezien er in het verleden al vaker zo'n dag is afgekondigd. En er toen ook niet veel gebeurde.

Voor mij in ieder geval. Ik denk dat er niet veel gaat gebeuren. Maar ik ben deze dag vrij dus hou ik een training Bug Out. Altijd handig om te kijken of er iets misgaat. En mocht er toch wat gebeuren die dag. ben ik extra extra voorbereid haha:)

Ik denk dat 23 september 2015 de geschiedenis in gaat als de dag waarop er niets gebeurde :p

[ATTACH=CONFIG]20836[/ATTACH]

Ik denk dat er wel wat gebeurd, net zoals dat er vandaag, morgen, gisteren, 3 jaar 2 maanden en 4 dagen geleden (volstrekt willekeurig gekozen) dingen gebeuren of gebeurden.

Kortom, en dag als alle andere!

Met hoogte en dieptepunten, voor iedereen vanuit zijn of haar perspectief gezien.

Ik denk persoonlijk van niet, en zo wel zijn wij als prepper zijnde toch nog steeds een stuk beter voorbereid dan de mensen die dan nog halsoverkop naar de winkel rennen om nog wat in te slaan. Maar goed; ga er maar gewoon niet van uit.

Meh, het enige dat ik gedaan heb is m'n water ververst twee weken terug, was toch weer eens tijd. Betere vraag: Wie hoopt er stiekum dat er iets gebeurt? Niets super ernstigs, weekje geen stroom/gas/water of zo. Meer mensen wakker maken.

• Leuk 1

Zoekfunctie is zeker de laatste dagen niet meer beschikbaar...... :( Steeds meer onzinnige posts over een of andere datum......

Van mij mag er best iets gebeuren waardoor een hoop mensen wakker schrikken. Een dag of 4-5 geen stroom klinkt als een redelijk veilige SHTF om mee te oefenen. Belangrijkste is dat het mensen duidelijk wordt dat je op de overheid niet kan en mag rekenen. De meeste zullen na een paar dagen wel stevig honger hebben maar de kans dat er doden vallen is dan nog vrij klein. Aan de andere kant, wie proberen we nou in de maling te nemen; de meest mensen zullen er toch niet van leren, sterker nog, als na een week de ellende is opgelost herinneren de meeste zich alleen maar dat de overheid de bende snel opgelost had.

Nee, laat maar zitten. Doe maar gewoon een dag als alle andere...

Kuch...

herfst.

Zie je wel, het is een gebeurtenis die de wereld om ons heen zal veranderen. Een gebeurtenis die gekenmerkt wordt door verval, dood en verderf.

• Leuk 1

Wat ik mij elke keer afvraag bij een poll, wat gaat er gebeuren met het resultaat ?

Diepere analyse of zo, of vergeten of gewoon verkopen?

Bij xx% goed > preppers hebben geen vooruitziende blik,

bij xx% goed > volgende keer vragen naar lotto getallen.

Wat ik mij elke keer afvraag bij een poll, wat gaat er gebeuren met het resultaat ?

Diepere analyse of zo, of vergeten of gewoon verkopen?

Bij xx% goed > preppers hebben geen vooruitziende blik,

bij xx% goed > volgende keer vragen naar lotto getallen.

dat kan soms lang duren hoor ;) net als deze :

[ATTACH=CONFIG]20838[/ATTACH]

Nederlanders halen gemiddeld krappe voldoende

De uitslagen van het testbeeld zijn bekend. De interactieve hersenkraker was jarenlang te zien op Nederland 1, 2 en 3 en werd op den duur een begrip in vele Nederlandse huiskamers.

In totaal deden meer dan 15 miljoen Nederlanders individueel of in groepsverband mee aan de test.

http://speld.nl/2014/08/16/winnaars-testbeeld-bekend/

het is al zo lang geen nieuwsfeit meer dat 23 september net zo randome klinkt als 26 april. ik ga er totaal géén aandacht aan geven. als mensen echt konden voorspellen op welke dag er wat zou gebeuren dan was óf iedereen kei en kei hard aan het preppen ( en dan ook zeer specifiek ) of mensen zouden zich er niks van aantrekken omdat ze nog 30 jaar hebben voordat er wat gebeurt.

sinds wanneer geloven we er nu ineens in dat een volk van heel lang geleden ineens de toekomst kan voorspellen? waarop hebben ze dat in vredesnaam gebaseerd? mensen geloven het ineens want het klinkt toch wel behoorlijk geloofwaardig als een uitgestorven beschaving waar we relatief weinig van af weten ineens zo wijs kan blijken dat ze de toekomst hebben voorspelt.

dat is net zo iets als dat bij de teleshopping programma's woorden als "van Duitse kwaliteit" of "Zwitsers staal" het ( zeker in Amerika ) meteen een superproduct maken, dat vele generatie's mee zal gaan.

dus ik ga gewoon het voorbeeld volgen van sommige andere posters van dit topic, ik ga een lekker dutje doen, tenzij ik naar school moet bijvoorbeeld, ik bedoel het leven gaat toch gewoon door ondertussen hé ;)

Beetje suggestieve topic-titel en vraagstelling voor de poll.

Onderwerp: 23 september. gaat er echt wat gebeuren?

Natuurlijk gaat er echt wat gebeuren. Wat weet ik niet. Misschien breekt de pleuris uit of misschien eet ik dan wel een boterham pindakaas. Alles is mogelijk, maar dat er wat gebeurd staat 100% vast.

Poll: Wat is de kans volgens jou dat er op 23 september wat gebeurt?

Zelfde antwoord als hierboven.

Beetje suggestieve topic-titel en vraagstelling voor de poll.

Onderwerp: 23 september. gaat er echt wat gebeuren?

Natuurlijk gaat er echt wat gebeuren. Wat weet ik niet. Misschien breekt de pleuris uit of misschien eet ik dan wel een boterham pindakaas. Alles is mogelijk, maar dat er wat gebeurd staat 100% vast.

Poll: Wat is de kans volgens jou dat er op 23 september wat gebeurt?

Zelfde antwoord als hierboven.

Bla Bla Bla Bla

23 september ben ik gewoon lekker vrij en thuis met kids. Wat er gaat gebeuren? Hmmm we verzinnen die dag vanzelf wel wat...

23 september.

Weer een kut-topic gesloten.

En we vervolgens een topic krijgen wat er gebeurd op 24 september.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...