Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Sterredag

rfid chip bedrijfsmatig in gebruik

Recommended Posts

Nou ik wil geen barcodes in me nek en geen chips in mijn lijf, mijn lijf is van mij en is GEEN eigendom van de staat dus ik bepaal nog steeds wat er mee gebeurd.

En ik weiger mijn ziel aan de duivel te verkopen

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Er is toch ook ergens een café waar je kan betalen via een RFID-implantatie.

Mensen die vanuit dit bedrijf zo'n implantaat nemen kregen dan korting op hun drankjes oid.

Deze post delen

Nou ik wil geen barcodes in me nek en geen chips in mijn lijf, mijn lijf is van mij en is GEEN eigendom van de staat dus ik bepaal nog steeds wat er mee gebeurd.

En ik weiger mijn ziel aan de duivel te verkopen

Ben het helemaal met je eens ,als je zo´n chip heb in je lichaam ben je in theorie een eigendom van de staat ,als het verplicht is ga ik echt vluchten ,no matter what.

Deze post delen

Eigendom van de staat ben je allang, daar verandert een chip niks aan.

Neemt niet weg dat ze die chip in hun reet kunnen steken. Een ID kaart met chip is meer dan genoeg.

Deze post delen

Neemt niet weg dat ze die chip in hun reet kunnen steken.

Theoretisch gezien kan dat natuurlijk, maar dan poep je hem toch zo weer uit? :confused:

(grapje)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...