Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

hiddegr

23 september, wat gebeurt er allemaal.

Recommended Posts

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

hallo hallo,

ook hiero leven we nog.

op naar de 27e/28e...om gek van te worden al die doomday datums.

is er al een lijstje met doomsday dagen in 2016

grtz ouwe

wees voorbereid,al is het maar geestelijk

Deze post delen

Nou dan kijk ik het nog even tot de 28ste aan maar als er dan niet iets catastrofaals gebeurd is dan denk ik dat ik maar stop met preppen, het gaat toch nooit mis :( Dan maar hopen dat de supermarkt mijn voorraden terug wil, had net nog even extra aangevuld maar als ik het toch niet ga gebruiken vind ik het maar zonde om het te bewaren.

Deze post delen

of de dag én het jaartal goed, maar er dat er iets gebeurd is fout :cool:

Ach nee man. Die mensen hebben altijd gelijk. Als ze zeggen dat er iets gaat gebeuren, gaat er ook iets gebeuren.

Dat zijn halve heiligen. Profeten. Redders en begeleiders der mensheid. Het moet dus wel aan de datum liggen.

Deze post delen

Nou dan kijk ik het nog even tot de 28ste aan maar als er dan niet iets catastrofaals gebeurd is dan denk ik dat ik maar stop met preppen, het gaat toch nooit mis :( Dan maar hopen dat de supermarkt mijn voorraden terug wil, had net nog even extra aangevuld maar als ik het toch niet ga gebruiken vind ik het maar zonde om het te bewaren.

je kan ook een dik feest houden dit weekend en doen alsof het einde van de wereld er is en doorgaan tot al je reserve uitgeput is en dan terug 'normaal' leven ;-)

Deze post delen

Niets gebeurd vandaag ? wel zie hier mijn almachtige voorspelling ; er gaat NIETS gebeuren de 28e er komen geen Niburu Marsmannetjes of clone-troopers van de NWO of haaien tornado's of welke sh*t ook.

En ik kan het weten, ben veel beter dan Alex Jones of welk Allu-hoedje ook. Ik heb voorspeld dat 01/09/15 school terug begon en wat gebeurde er ????

HA het begon.

Bjorn vs Allu hoedjes 1-0

;)

Deze post delen

Op 28 september wordt bekend of geenpeil voldoende handtekeningen heeft verzameld voor het referendum. Dus als er iets gebeurd op die dag, dan is het wel dat Pechtold er zwaar de pest in zal hebben dat het gelukt is om dat referendum te krijgen.

o ja, wel even tekenen natuurlijk, als je dat nog niet gedaan had ;-)

https://teken.geenpeil.nl/

Deze post delen

O jee, preppen heeft geen zin meer want planeet aarde wordt compleet vernietigd, lees ik.

Aju preppers, het gaat jullie allemaal goed en het was fijn jullie gekend te hebben. Ik ga nú mijn spaargeld opmaken aan drank, drugs en orgiën :cool:

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...