Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

hiddegr

23 september, wat gebeurt er allemaal.

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Als laatste verzoek doe ik bij deze reportage vanuit de hemel.

Over een kwartier vergaat de wereld.

Aju ;)

Nah,... dan zullen wij hier wel weer van doen hebben met het zogenaamde "brabants kwartierke"

Deze post delen

even zonder gekheid. Bij ons is de dag bijna afgelopen dan.. maar in New York is het nu bijna half6. Misschien toch iets om rekening mee te houden?

najah ik kruip zo maar lekker het bed in hoor haha

Deze post delen

even zonder gekheid. Bij ons is de dag bijna afgelopen dan.. maar in New York is het nu bijna half6. Misschien toch iets om rekening mee te houden?

Daar heb je een punt, dus we hebben nog 26 minuten nu :)

Deze post delen

En in Honolulu (Hawaii) is het nog in de ochtend.........

[ATTACH=CONFIG]20925[/ATTACH]

Deze post delen

Goedemorgen lieve preppertjes, allemaal goed geslapen? Ik wel. Geen bijzonderheden op welke nieuws-site dan ook, behalve de gewone ellende.

Heeft iemand al een nieuwe datum voorbij zien komen waarop de wereld vergaat - en deze keer toch écht want het staat in dit of dat heilige boek als je schuin door je oogharen naar de tekst kijkt, het derde woord van elke tiende pagina achter elkaar zet, drie kippenlevertjes offert en de samba danst? Kunnen we daar weer een gezellig draadje over starten.

Deze post delen

Goedemorgen lieve preppertjes, allemaal goed geslapen? Ik wel. Geen bijzonderheden op welke nieuws-site dan ook, behalve de gewone ellende.

Heeft iemand al een nieuwe datum voorbij zien komen waarop de wereld vergaat - en deze keer toch écht want het staat in dit of dat heilige boek als je schuin door je oogharen naar de tekst kijkt, het derde woord van elke tiende pagina achter elkaar zet, drie kippenlevertjes offert en de samba danst? Kunnen we daar weer een gezellig draadje over starten.

Weer niet zo best geslapen. Het slaapt nu eenmaal niet lekker, zittend in een kuipstoeltje, in een reddingsboot.

Ik heb een spijker in mijn kop. Niet monumentaal of zo, maar toch. Jazz café en bier.

En ja, ook heb ik weer een spijker in m'n kop. Geen gesmede ofzo, gewoon iets teveel druivensap. Ik word te oud voor deze shit.

In de Telegraaf van vorige week zaterdag was een hele pagina gewijd aan 23 sept en de ondergang. Daar werd DeRuyterWa (van de link) ook geïnterviewd. Hij heeft zijn boot nog steeds in de tuin staan en is nog steeds klaar voor de zondvloed.

Deze post delen

Gisteren snel al mijn goud verkocht en met het geld de kroeg ingegaan. Al mijn centen opgemaakt door te delen met velen. Nog even een laatste w!ppie gemaakt en afscheid genomen van mijn gezin. Ogen gesloten en verrek ..... het is de 24e en we leven nog allemaal.:rolleyes:

Was dit draadje dan echt een slechte droom?:confused:

Deze post delen

Zo gisteren was een drukke dag.. met als afsluiter in een tornooi uitgeschakeld worden net voor itm , op dat moment zat ik in zak en as... voor een klein half uurtje :cool:

Deze post delen

Tja, sorry, had het wat uitgebreider moeten communiceren. Maar:

Sorry, oktober komt mij niet uit. Ik heb de boel dus verschoven naar volgend jaar.

Ik denk aan de midzomer, omdat het dan comfortabeler is om buiten te slapen.

En omdat we dan vlak voor het oogstseizoen zitten.

Iedereen mee eens?

• Leuk 1

Deze post delen

Mededeling:

De rampen en calamiteiten welke gepland stonden voor 23 september, zijn helaas tot nader order uitgesteld. U krijgt geen verdere berichtgeving over de planning voor de voornoemde rampen en calamiteiten, dus hou uw spullen gereed.

Deze post delen

Denk eerder misschien 28 september, dat er wat te gebeuren staat ;)

Blijven gokken, uiteindelijk zal er ooit een keer iets gebeuren :p

Deze post delen

Blijven gokken, uiteindelijk zal er ooit een keer iets gebeuren :p

Aankomende zondag hebben we een supermaan, maar ook een bloedmaan. Dit zijn over het algemeen vrij unieke natuurverschijnsels, en dat allemaal in 1 nacht... spannend :rolleyes:

Deze post delen

Ehr, wellicht de dag goed, maar het jaartal fout?

of de dag én het jaartal goed, maar er dat er iets gebeurd is fout :cool:

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...