Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

hiddegr

23 september, wat gebeurt er allemaal.

Recommended Posts

Een prachtig geschreven werk waar heel veel in wordt duidelijk gemaakt , een streling voor het oog en de hersenen.

Staat al heel lang in de kast.

Maar dat bewijst niet dat de wetenschap het bij het gelijke eind heeft of gaat krijgen.

Lees het inderdaad maar eens goed.

Succes.

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast tom666
Staat al heel lang in de kast.

Maar dat bewijst niet dat de wetenschap het bij het gelijke eind heeft of gaat krijgen.

Lees het inderdaad maar eens goed.

Succes.

Heb het al meerdere keren gelezen en zeer goed gelezen.

Heb ook meerdere nevenwerken van verschillende auteurs gelezen dus ik ben vrij goed op de hoogte van de materie die over deze gaan.

Deze post delen

Ach we zullen het over een paar dagen weten :) Misschien zien we elkaar aan het einde van de week wel op de PH (als die nog bestaat/bereikbaar is), ben wel weer toe aan een SC :)

Deze post delen

Komeet Hale-Bopp in 1995 zou de komeet de aarde wel is kunnen raken gebeurde niks .... was wel een bijzonder gezicht

1998 was het de millennium bug, het hele totale Russische kernwapen arsenaal zou de lucht in gaan op 2000 gebeurde helemaal niks

2012 zou de aarde vergaan volgens de Maya kalender er gebeurde niks

En nu moet de aarde weer vergaan door ..... wat eigenlijk

Deze post delen

Een week voor die datum word iedereen geïnfecteerd, de 23ste lopen de eerste walkers rond!

Kijk jij niet iets teveel tv en lees je niet teveel comics?

On topic:

Deze post delen

Komeet Hale-Bopp in 1995 zou de komeet de aarde wel is kunnen raken gebeurde niks .... was wel een bijzonder gezicht

1998 was het de millennium bug, het hele totale Russische kernwapen arsenaal zou de lucht in gaan op 2000 gebeurde helemaal niks

2012 zou de aarde vergaan volgens de Maya kalender er gebeurde niks

En nu moet de aarde weer vergaan door ..... wat eigenlijk

Ik heb nog naar Halley staan kijken. Damn, ik wordt oud.....

Deze post delen

Kijk jij niet iets teveel tv en lees je niet teveel comics?

On topic:

Nooit van sarcasme gehoord? Of ga je nu in ieder topic bla bla reacties op mijn posts geven;)

Deze post delen

Over een meteoriet inslag maak ik me geen zorgen. Ik heb veel films gezien daarover en ze vallen altijd in de VS :p

• Leuk 1

Deze post delen

Wat zouden we kunnen verwachten dan?

Zombies zie ik elke dag, zo rond 7:45 tot en met 8:25 rijden ze erg veel in auto's rond.

Deze post delen

Nooit van sarcasme gehoord? Of ga je nu in ieder topic bla bla reacties op mijn posts geven;)

Luister het liedje er even bij...nog eventjes en we weten wat er gebeurt :D

Deze post delen

Ik heb nog naar Halley staan kijken. Damn, ik wordt oud.....

Was het Halley of Hale-Bop? Halley passeerde in 1986. Dat weet ik nog. Damn, ik word oud....

Deze post delen

Dat zal wel toeval zijn ja. Het hele Nederlandse leger op 1 plek verzamelen vóór een ramp, lijkt me niet slim. :o

nee, nee, dat IS de ramp.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...