Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

hiddegr

23 september, wat gebeurt er allemaal.

Recommended Posts

Maandenlang circuleert het op het internet over de maand september 23 in Amerika, maar wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de maand september?

1: Ten eerst valt Jim Kippoer (Grote Verzoendag) op 23 september.Het is de meest plechtige van al de heilige dagen in de Bijbel, en het wordt vaak verbonden met het oordeel van God.

2: Ten tweede, we weten dat paus Francis zal aankomen in het Witte Huis voor een ontmoeting met Barack Obama op 23 september.

op 29 juli werd door Patricia Green het volgende vrijgegeven:

“September 23rd is the day Obama makes a pact with the devil. It was not by chance that the Pope and Obama are meeting on the Day of Atonement. (September 23, 2015) They will make a pact that will seal the fate of the United States of America. My vengeance will be poured out from this point forward. (September 23rd) There is no turning back.”

3: ten derde, als je naar google maps gaat. en je typt in 23 9 2015 gaat hij automatisch naar CERN.

CERN is een Europese organisatie die fundamenteel onderzoek doet naar elementaire deeltjes.

er word veel gespeculeerd over CERN en er zijn vele complotten

Maar iets om over na te denken.

Professor Steven Hawking heeft ons gewaarschuwd voor het volgende:

1) Het Higgsbosondeeltje oftewel het god-deeltje is in staat om het universum te vernietigen.

2) Ruimte en tijd kunnen zomaar in elkaar storten en we zouden het niet zien aankomen.

3) Als wetenschappers teveel energie stoppen in het Higgsbosondeeltje kan het universum eindigen.

4: ten vierde iets anders op de volgende dag 24 september op deze dag zou er namelijk een inslag op aarde van een grote planetoïde of komeet komen.

en als laatste nog deze 2 filmpjes

In de eerste video zie je de nummers 9/23 overal voorbij komen bij de meeste recente internationale catastrofes

[video=youtube;zgCyxh-USyY]https://www.youtube.com/watch?t=2&v=zgCyxh-USyY

In de volgende video zie je de datum 9/23 overal herhaaldelijk voorbij komen in populaire tv programma’s.

[video=youtube;WxII-hiJ1Mk]https://www.youtube.com/watch?t=2&v=WxII-hiJ1Mk

Ik wil hier nog bij zeggen dat ik zelf niet gelovig ben en dat ik niet in alles geloof wat ik heb geplaatst maar ik kan niet negeren dat er zoveel dingen geplant staan voor 23 september 2015!

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ach 1 groot voordeel. Hiertegen hoeven we niet te preppen want mocht punt 3 of 4 werkelijkheid worden ,dan gaan we er allemaal aan ;-)

Deze post delen

Numerologie en het belang van getallen is een manier om dingen te zeggen... Maar je mag het onderbewuste van mensen niet onderschatten,

nog het feit dat als je ergens iets wil zien qua verbanden, je dit uiteindelijk altijd vindt.

• Leuk 1

Deze post delen

3: ten derde, als je naar google maps gaat. en je typt in 23 9 2015 gaat hij automatisch naar CERN.

CERN is een Europese organisatie die fundamenteel onderzoek doet naar elementaire deeltjes.

Is jouw computer soms besmet met het CERN virus?

Hier kom ik uit als ik 23 9 2015 intyp:

cern.jpg.a620f318710bc45e7b26cf5dd1b3fe6b.jpg

• Leuk 1

Deze post delen

Het hele CERN geblaat ligt aan de instellingen van je PC (taal vooral); probeer wat andere combinaties, 23 9 2015, 23 september 2015 e.d.; er is er 1 die inderdaad naar CERN gaat. Interessant; vreemd, maar is vast een logische verklaring voor.

Deze post delen

Maandenlang circuleert het op het internet over de maand september 23 in Amerika, maar wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de maand september?

Ik wil hier nog bij zeggen dat ik zelf niet gelovig ben en dat ik niet in alles geloof wat ik heb geplaatst maar ik kan niet negeren dat er zoveel dingen geplant staan voor 23 september 2015!

Staat ook al HIER: http://preppers.nl/forum/threads/13049-Laatste-Waarschuwing-Alex-Jones-Ramp-uiterlijk-Oktober?p=384781&viewfull=1#post384781

En wat ik er van denk... (nog niets van Royale gehoord btw)

Deze post delen

Maar iets om over na te denken.

Professor Steven Hawking heeft ons gewaarschuwd voor het volgende:

1) Het Higgsbosondeeltje oftewel het god-deeltje is in staat om het universum te vernietigen.

2) Ruimte en tijd kunnen zomaar in elkaar storten en we zouden het niet zien aankomen.

3) Als wetenschappers teveel energie stoppen in het Higgsbosondeeltje kan het universum eindigen.

Hoe ver reikt jouw kennis van Kwantummechanica?

Want wat hier staat is allang achterhaald en is volledig uit zijn verband gerukt doordat prof. Hawking verkeerd geciteerd en begrepen is door mensen zonder enige kennis op dit gebied.

Aangezien:

De energie in het Higgs-Boson deeltje waar jij naar refereert, heeft te maken met de uitdrukking van ElektronVolt.

Een Higgs-Boson deeltje is geen positief of negatief geladen deeltje, en kan derhalve ook niet meer energie bevatten dan zijn massa (E=Mc^2)

Deze deeltjes zijn ook zo klein, dat ze niet meer kunnen splitsen. Dit zijn de bouwstenen van de Protonen en Neutronen, die op hun beurt de Atoomkernen.

Als de massa van de Higgs-Boson veel hoger was gebleken dan de 125 GeV/c (Giga electronVolt / constante) was het deeltje instabiel geweest.

(Voor de achterliggende theorie, in redelijk versimpelde taal: https://nl.wikipedia.org/wiki/Higgsboson )

Aangezien de Higgs-Boson het deeltje wat als basisdeeltje van alle Protonen en Neutronen geldt, zou het bij een instabiele basis kunnen betekenen dat het deeltje, en daardoor letterlijk alles, in zou kunnen storten.

Massa van deze kleine deeltjes worden als ElectronVolt / constante uitgedrukt volgens Einstein's E=mc^2 omdat de massa in grammen niet te bevatten zou zijn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektronvolt

Dus, samengevat:

1. Doordat het Higgs-Boson deeltje de stabiele massa van 125 Gev/c heeft, kan het niet ineens instorten, waardoor niet ineens alle atoomkernen uit elkaar zullen barsten.

2. Door punt 1. zal het universum niet ineens instorten, en kunnen de ruimte/tijd niet ineens in elkaar storten.

3. Wetenschappers kunnen in deze basisdeeltjes geen energie stoppen. Dat komt omdat dit de kleinst mogelijke deeltjes zijn.

Wat ze in de LHC doen, is de iets grotere deeltjes, (Neutronen) heel hard op elkaar botsen zodat deze kleinste deeltjes meetbaar en daardoor bestudeerbaar zijn.

Voor de goede orde, en tegen de angst: Een Kernsplitsing komt doordat er een losse Neutron op een Instabiele atoomkern botst, de deeltjes waar we hier over praten is nog vele malen kleiner. Dit speelt zich af op de Planckschaal.

Stel je voor: een molecuul is ongeveer een miljardste meter in doorsnede. Een atoomkern is ongeveer een miljoen keer kleiner dan een molecuul. Een snelle neutrino is weer een miljoen keer kleiner dan dat. Dit neutrino is dus: nul komma, dan eenentwintig nullen, één meter breed. De Plancklengte is weer een miljoen keer een miljard keer kleiner dan dat. Daar kan niemand zich meer wat bij voorstellen. Een deeltjesversneller moet 1000000000000000 keer sterker zijn dan de LHC om experimenten te doen op deze schaal.

http://www.npowetenschap.nl/site/artikel/Onderzoek-op-Plancklengte/6227#sthash.Fzgxv6AK.dpuf

https://nl.wikipedia.org/wiki/Plancklengte

Ook is de deeltjesversneller niet in staat een zwart gat te creëren of soortgelijke verhalen, hiervoor is de benodigde energie nog vele miljarden maal zo groot.

• Leuk 5

Deze post delen

Ach, m'n benzinetank zit vol dus ik kom wel thuis, in het zeer onwaarschijnlijke geval er toch iets gebeurt.

En mocht de pleuris daadwerkelijk uitbreken.. het was leuk jullie allemaal gekend te hebben ;)

Deze post delen

De media oa Man Bijt hond had ons ook alweer gevonden hier over.

We staan er dus weer gekleurd op, za'k maar zegge....

Deze post delen

Hoe ver reikt jouw kennis van Kwantummechanica?

Want wat hier staat is allang achterhaald en is volledig uit zijn verband gerukt doordat prof. Hawking verkeerd geciteerd en begrepen is door mensen zonder enige kennis op dit gebied.

Mijn excuses hiervoor, ik heb dit gezien en toen klakkeloos overgenomen.

verder heb ik er geen kennis van Kwantummechanica.

had alleen veel gehoord over de datum 23 september 2015, en kon er weinig over vinden op het forum en ik vond het wel een topic waard.

Deze post delen

had alleen veel gehoord over de datum 23 september 2015, en kon er weinig over vinden op het forum en ik vond het wel een topic waard.

Wat mij betreft geen probleem, daarom leg ik het eronder ook uit. Hoop dat ik wat angst (voor zover daar sprake van is/was) heb kunnen wegnemen.

En ik hoop een beetje in begrijpelijke taal. Het is gewoon een lastig onderwerp waar heel veel onzin over is geschreven, omdat er veel kennis ontbreekt.

Zelf ben ik zo dat ik, als ik dingen op internet tegenkom waar ik mijn vraagtekens bij heb, ik probeer te onderzoeken hoe dingen zitten.

Nu heb ik daarin ook het voordeel dat ik natuurkundig en wiskundig al redelijk onderlegd was voor ik me echt in de kwantummechanica heb verdiept.

Het klinkt allemaal heel eng, juist omdat het voor leken totaal onbegrijpelijk is.

Deze post delen

Je wordt bedankt. Heb door jouw bericht vandaag de bloemetjes eens goed buitengezet op de pof. Ziet het er nu naar uit dat ik alsnog kan betalen.

Deze post delen

We staan er dus weer gekleurd op, za'k maar zegge....

We hebben ze afgepoeierd, dus vanuit ons geen input maar wie weet vinden ze iemand anders buiten ons om?

Deze post delen

We hebben ze afgepoeierd, dus vanuit ons geen input maar wie weet vinden ze iemand anders buiten ons om?

Oh, dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht je bedoelde dat ze hadden ronggekeken op het forum en draadjes hadden aangehaald in hun stukje.

En @Richard434, mooi stukje over quantum mechanica.

• Leuk 1

Deze post delen

Logisch google linkt naar "daggebeurtenissen".

Type 5 december in en het gaat naar sinterklaas, als die een positie zou hebben. Of naar Brussel omdat de man voor het hekkie moet getuigen waarom hij een zwart hulpje heeft ;-)

Ineenstorten van tijd en ruimte KAN niet.

Simpelweg omdat er geen ruimte nog tijd bestaat. Beide ZIJN gewoon. Onbestemd zonder dimensie. Die heeft de mens er aan gegeven omdat ie iets wilde meten in tijd cq ruimte.

Het hele universum is in evenwicht.

Denk maar eens goed na over die kat in de doos. Want zelfs de vraag OF er een kat in zit is hypothetisch en wordt pas werkelijkheid als je de deksel eraf haalt.

Tot die tijd is de keuze nog niet gemaakt in de tijdsstroom van de personen in kwestie.

Deze post delen

Simpelweg omdat er geen ruimte nog tijd bestaat. Beide ZIJN gewoon.

Iets wat IS, bestaat per definitie. Als het niet bestaat, dan is het niet.

Daarnaast is het gedachtexperiment van de heer Schrödinger heel duidelijk; er is wel degelijk een kat, daar is niets hypotetisch aan, het is een integraal onderdeel van het gedachtenexperiment.

Misschien iets minder kikkers likken voor je rare dingen post? ;p

• Leuk 1

Deze post delen

Gast tom666
Logisch google linkt naar "daggebeurtenissen".

Type 5 december in en het gaat naar sinterklaas, als die een positie zou hebben. Of naar Brussel omdat de man voor het hekkie moet getuigen waarom hij een zwart hulpje heeft ;-)

Simpelweg omdat er geen ruimte nog tijd bestaat. Beide ZIJN gewoon. Onbestemd zonder dimensie. Die heeft de mens er aan gegeven omdat ie iets wilde meten in tijd cq ruimte.

Het hele universum is in evenwicht.

Denk maar eens goed na over die kat in de doos. Want zelfs de vraag OF er een kat in zit is hypothetisch en wordt pas werkelijkheid als je de deksel eraf haalt.

Tot die tijd is de keuze nog niet gemaakt in de tijdsstroom van de personen in kwestie.

Hier maak je toch enkele cruciale fouten vrees ik.

Ruimte tijd zou wel bestaan volgens de wetenschap. Men is zelfs aan het onderzoeken hoe men ruimte tijd kan ombuigen om op die manier sneller door het heelal te kunnen reizen . Toch is dit heel waarschijnlijk niet voor morgen maar zo dacht men ook over Jules Verne als hij Reis naar de maan schreef.

Het hele universum is in evenwicht?? Neen zeker niet . In het universum heerst chaos . Zaken ontstaan en bewegen op onvoorspelbare manieren waar zelfs de knapste breinen zich over struikelen .

Doorlees eens goed het boek van Prf Hawkings '' Het heelal '' .

Een prachtig geschreven werk waar heel veel in wordt duidelijk gemaakt , een streling voor het oog en de hersenen.

heelal.jpg.43f39774aaff27af9d441f1732716edc.jpg

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...