Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

phtvs

Politie Israël mag met scherp op stenengooiers schieten

Recommended Posts

Politie Israël mag met scherp op stenengooiers schieten

De Israëlische politie heeft nieuwe schietinstructies in het geval dat Palestijnse jongeren met stenen of molotovcocktails gooien. Dat deelde premier Benjamin Netanyahu zondag tijdens een zitting van het Israëlische kabinet mee. Wat de instructies precies inhouden, zei hij niet, wel dat de maatregel dit weekeinde al is ingegaan. Israëlische media melden echter dat de veiligheidstroepen op straat in geval van nood met scherp mogen schieten.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4146005/2015/09/20/Politie-Israel-mag-met-scherp-op-stenengooiers-schieten.dhtml

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Israëlische media melden echter dat de veiligheidstroepen op straat in geval van nood met scherp mogen schieten.

Ken jij een land waar dit niet zo is?

Deze post delen

Ken jij een land waar dit niet zo is?

Stenengooien lijkt mij niet onder noodweer vallen en al helemaal geen reden om met scherp te schieten

Deze post delen

Stenengooien lijkt mij niet onder noodweer vallen en al helemaal geen reden om met scherp te schieten

Stenen vanuit een slinger gaan door de geluids barriere, ga er maar lekker voorstaan dan? Ik wil het je niet aanraden.

Deze post delen

Stenen vanuit een slinger gaan door de geluids barriere, ga er maar lekker voorstaan dan? Ik wil het je niet aanraden.

David, Goliath... inderdaad, levensgevaarlijk die dingen.

Deze post delen

Free Palestine.

Waarom worden de Palestijnen niet met rust gelaten.

En laat ze maar een Isra(h)el in de VS stichten.

Meneer Rood,

Volgens mij hebben wij al genoeg nutteloze discussies op het forum. Laten we het daar bij houden en niet dit soort gedoe er ook bij trekken.

Deze post delen

Meneer Rood,

Volgens mij hebben wij al genoeg nutteloze discussies op het forum. Laten we het daar bij houden en niet dit soort gedoe er ook bij trekken.

Idd of samenvoegen met hoe gevaarlijk is het kalifaat.

Deze post delen

Daar heb je gelijk in. Maar een steen is iets anders dan een kogel. Een vuurwapen afschieten doe je met de intentie om iemand dood te maken. Stenen gooien ligt iets genuanceerder.

Hou me ten goede, die stenen gooiers moeten ze ook keihard aanpakken. Maar dood maken is dan weer een brug te ver.

Deze post delen

Free Palestine.

Waarom worden de Palestijnen niet met rust gelaten.

En laat ze maar een Isra(h)el in de VS stichten.

Waarom zou je een tweede Israel willen stichten?

Deze post delen

Gast Jim90
Daar heb je gelijk in. Maar een steen is iets anders dan een kogel. Een vuurwapen afschieten doe je met de intentie om iemand dood te maken. Stenen gooien ligt iets genuanceerder.

Hou me ten goede, die stenen gooiers moeten ze ook keihard aanpakken. Maar dood maken is dan weer een brug te ver.

Staat niet op de steen vermeld wat de intentie was he?

Deze post delen

Waarom zou je een tweede Israel willen stichten?

vraag ik me ook af :confused:

Ik denk dat de bezetter uit het door joden bezette Palestina verjagen iets beter is :rolleyes:

Maar Maritime kennende is dat wat hij bedoeld

Deze post delen

Dat Israel in het midden oosten ,weer terug gegeven wordt aan de Palestijnen en dat het nieuwe Israel in de VS wordt gesticht ,want daar is toch genoeg ruimte en bondgenoten

Je bedoelt de Arabieren die het van de joden veroverd hebben en het nu weer kwijt zijn?

Krijgen de berbers dan Noord-Afrika weer terug, de kopten Egypte en gaan alle Arabieren dan weer richting Arabisch schiereiland ook of moeten alleen de joden verhuizen?

Deze post delen

Je bedoelt de Arabieren die het van de joden veroverd hebben en het nu weer kwijt zijn?

Krijgen de berbers dan Noord-Afrika weer terug, de kopten Egypte en gaan alle Arabieren dan weer richting Arabisch schiereiland ook of moeten alleen de joden verhuizen?

Die volkeren moeten elkaar gelijk behandelen, maar wat Israel doet is gewoon onmenselijk ,en de OPEC landen en Saudie Arabie die kunnen er ook wat van.

En die Berbers in Noord Afrika ,hun omstandigheden zijn naar mijn mening wel redelijk.

Deze post delen

Die volkeren moeten elkaar gelijk behandelen, maar wat Israel doet is gewoon onmenselijk ,en de OPEC landen en Saudie Arabie die kunnen er ook wat van.

En die Berbers in Noord Afrika ,hun omstandigheden zijn naar mijn mening wel redelijk.

Dat is ook een beetje mijn vraag, waarom altijd de selectieve verontwaardiging als het op Israël aankomt?

Deze post delen

Dat is ook een beetje mijn vraag, waarom altijd de selectieve verontwaardiging als het op Israël aankomt?

Israel is in dit geval de bezetter en geen haar beter dan de Nazi's of wat Rusland zou doen op de Krim.

Ik zou verwachten dat een volk dat zoveel leed gekend heeft toch iets geleerd zou hebben maar blijkbaar is de holocaust enkel een goed excuus als het hun uitkomt

Deze post delen

Israel is in dit geval de bezetter en geen haar beter dan de Nazi's of wat Rusland zou doen op de Krim.

Ik zou verwachten dat een volk dat zoveel leed gekend heeft toch iets geleerd zou hebben maar blijkbaar is de holocaust enkel een goed excuus als het hun uitkomt

Als Israël geen haar beter was geweest dan de nazi's dan waren er geen palestijnen meer geweest, laat staan een explosief groeiende bevolking.

Deze post delen

Als Israël geen haar beter was geweest dan de nazi's dan waren er geen palestijnen meer geweest, laat staan een explosief groeiende bevolking.

Gaskamers is het enige wat nog ontbreekt.

bevolking opsluiten in Ghetto's, gebied in pikken :rolleyes:

Deze post delen

Gaskamers is het enige wat nog ontbreekt.

bevolking opsluiten in Ghetto's, gebied in pikken :rolleyes:

Vandaar dat Arabieren in Israël ook gewoon stemrecht hebben?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...