Ga naar inhoud
GENEGEERD

Water bottles make me go bazooka.


Chinaka

Aanbevolen berichten

Regelmatig wordt ik geplaagd door het eeuwige klotsen van de vloeistof in mijn water fles terwijl ik aan't stappen ben. Ik word er niet goe van :)

Ook stoort het mij dat wanneer ik een of andere isotonic sport poeder aan mijn water toevoeg deze worden opgenomen door mijn drink flessen en weken nadien proef je dat nog.

Waar ik het over heb zijn deze met een grote opening.

water-bottle.jpg.4f58cd9a1cad5765139e93702a4dafc3.jpg

 

Dus ik opzoek naar een oplossing. Ik ga ze niet allemaal opsommen, sommige waren nogal hmmm redelijk bizar.

Maar nu, eindelijk heb ik het gevonden. Het beperkt niet alleen het klotsende geluid maar houd ook de geurtjes uit mijn water flessen.

Ik plaats nu een zip lock bag in mijn fles en daar gaat het water in. dat blijkt prima te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Een waterzak werkt ook perfect, die is iets moeilijker schoon te houden.

Ook in een waterzak blijven smaakjes hangen:(

 

Pas op met die drinksystemen waarbij je een mondstukje hebt, zo'n drinktuitje dat je in je mond stopt.

Het tuitje is een bron van besmettingen. Leer jezelf aan om de fles niet in je mond te stoppen maar om hetvin je mond te gieten.

Ook je kinderen moet je dit zo snel mogelijk leren.

Dit is ook een reden om iedereen zijn eigen fles te geven, een persoon ziekjes is al erg genoeg, allemaal ziek:mad:

 

En als je zon systeem gebruikt af en toe desinfecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een waterzak werkt ook perfect, die is iets moeilijker schoon te houden.

Ook in een waterzak blijven smaakjes hangen:(

 

Pas op met die drinksystemen waarbij je een mondstukje hebt, zo'n drinktuitje dat je in je mond stopt.

Het tuitje is een bron van besmettingen. Leer jezelf aan om de fles niet in je mond te stoppen maar om hetvin je mond te gieten.

Ook je kinderen moet je dit zo snel mogelijk leren.

Dit is ook een reden om iedereen zijn eigen fles te geven, een persoon ziekjes is al erg genoeg, allemaal ziek:mad:

Bedoel zoiets als een camel bag? Klots dat niet als ze half leeg zijn? Ik gebruik die drinktuitjes nooit, niet echt smakelijk. En trouwens met een zip lock bag in je drankenbus kan je niet anders dan de dop eraf halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ey ik zat ook te denken aan een camelback als rugzak maar neemt het water niet gelijk veel gewicht en ruimte in en kan je het niet beter zuiveren als je in een waterrijk gebied zit met zo'n speciaal rietje bijv.(niet met waterzuiverings tabletten aangezien je die niet voor langere tijd moet guibrijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet met een Camelbak of zo wilt lopen, kun je denken aan een Dromedary. Dat is een waterzak. Overtollige lucht kun je er uit drukken. De mijne is 17 jaar oud. Ik heb er alleen een keer een nieuwe dop bij gekocht. Kan nu nog minstens 20 jaar mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet met een Camelbak of zo wilt lopen, kun je denken aan een Dromedary. Dat is een waterzak. Overtollige lucht kun je er uit drukken. De mijne is 17 jaar oud. Ik heb er alleen een keer een nieuwe dop bij gekocht. Kan nu nog minstens 20 jaar mee.
Is dat zo iets? msr-dromedary_bag_DemmenieSportWebshop.jpg.0ebcc5cb4530b7630720292fd821a569.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

ey ik zat ook te denken aan een camelback als rugzak maar neemt het water niet gelijk veel gewicht en ruimte in en kan je het niet beter zuiveren als je in een waterrijk gebied zit met zo'n speciaal rietje bijv.(niet met waterzuiverings tabletten aangezien je die niet voor langere tijd moet guibrijken)
Zou dat niet mogelijk zijn om die aan de buitenkant van je rugzak te bevestigen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoonmaken van flessen en zakken doe je met bruistabletten die voor kunstgebitten bedoeld zijn. Die verwijderen organisch materiaal (en dus geurtjes) van de meesten soorten kunststof.

 

Groet

Loek

Soms ligt het zo voor de hand dat je er gewoon niet aan denkt, bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...