Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat vinden jullie van deze tas?


White Eagle

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zou voor €30 nooit een Alice pack kopen, betaal 20 euro meer en je hebt een origineel US molle assaultpack.
Ja dat Molle II Assault heb ik aangeschaft en recent hier op het Forum verkocht .

Vooral dus vanwege het Ventilatie probleem en met meer gewicht zou je inderdaad ook aan dit Molle II Assaultpack een frame kunnen bijkopen. Helaas zeer duur die originele Frame's met Optionele Heupband die er ook nog eens bijkomt .

Frame is vooral fijn met zwaardere belasting / Gewicht en doordat je rug vrij is heb je ook nog eens Ventilatie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat Molle II Assault heb ik aangeschaft en recent hier op het Forum verkocht .

Vooral dus vanwege het Ventilatie probleem en met meer gewicht zou je inderdaad ook aan dit Molle II Assaultpack een frame kunnen bijkopen. Helaas zeer duur die originele Frame's met Optionele Heupband die er ook nog eens bijkomt .

Frame is vooral fijn met zwaardere belasting / Gewicht en doordat je rug vrij is heb je ook nog eens Ventilatie .

 

Weer wat geleerd, ik dacht dat die frames alleen met de "large pack" gebruikt werden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer wat geleerd, ik dacht dat die frames alleen met de "large pack" gebruikt werden.

 

Frame wat ik destijds kon kopen paste perfect . Origineel US . Die dingen heb je trouwens al in verschillende maten en uitvoeringen .

Ik vond 75 Euro voor dat Frame helaas te duur .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...