Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Reviewer gezocht] covert steekwerend vest van PPSS


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met alle plezier! En geef mij mij dezen op.

 

- Doe het vest om,

- Draag het,

- Film het,

- Fotografeer het,

- Blog en review het!

 

Mee de kroeg in, op straat, met verschillende soorten kleding, tijdens verschillende activiteiten (hoor ik daar zwemmen met haaien?) en wat al niet meer interessant kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie mijn naam een paar keer langs komen.

 

Bij het testen van dit soort vesten zijn er diverse factoren zeer belangrijk:

 

1. Veiligheid

2. Veiligheid

3. Veiligheid

4. Testomstandigheden.

 

Ik zou het vest wel willen test, geen probleem, maar films maken is wat lastiger. Draagcomfort, draagduur etc is geen probleem. Draag ze bijna dagelijks.

 

Bij testen met iemand erin: NOOIT DOEN.

Bij testen zonder iemand erin alleen testen op een meeverende ondergrond. Zelfs een scherp aardappelmesje (beetje overdreven) gaat door mijn nieuwe vest heen als ik dat op de tafel leg. Alle vesten werken door het absorberen van kinetische energie, en als die niet weg kan werkt het vest niet. Heb mijn oude vest ooit getest met een SOG mes en een tomahawk. En die worden mooi tegengehouden. Plaats je het vest op de grond dan is het compleet nutteloos om te testen en ga je er zo door heen.

 

En wanneer je een vest getest hebt met messen (wat in een lab gedaan zou moeten zijn ivm de classificatie) is het direct nutteloos. 1x raken met mes is vervangen. Lab is 10x met een nieuw, extreem puntig en scherp mes, alvorens het vest goed is.

 

Sorry voor lange post, ben net klaar met werken (hele dag lvl 4 vest) en ben kapot, uitgescholden en onder gespuugd e.d. maar zou het draagcomfort graag willen testen. Maar de snijwerendheid/steekwerendheid wordt dus lastiger en meer subjectief dan een eerlijk onderdeel.

 

Ik heb een camera en nu al wat ervaringen met reviews maken;) , samen werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dus?? Dit gaat om n Life saver ,niet om n honkbal knuppel doormidden kicken.

 

Nou, als dit vest zo'n impact kan weerstaan, dan weten we in ieder geval dat men slagwapens van honkbalknuppel formaat er op kapot slaat en de persoon in kwestie daar geen schade aan overhoud.

 

We krijgen de kans om dit uit te testen, dus waarom ook niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een van mijn beste maatjes wel eens grondig overhoop steken, als hij deze bescherming draagt. Hij mag hem als teken van moed houden na afloop, en komt hem goed van pas voor zijn werk. Er zal een mooi filmpje van gemaakt worden. En een begeleidende review geschreven worden. En ja ik zal snijden en steken met een mes, machete, naald, en heel misschien zelfs een speer, maar wil absoluut niet een van mijn broeders overhoop steken. Toch zal ik hem niet sparen als ik vertrouwen in dit vest krijg.

 

Verder zal ik hem slaan met een stok, een ijzeren pijp, en misschien zelfs met een hamer.....

 

Ben erg benieuwd!

 

Als David na afloop nog prima in leven is, is het steekwerend vest goud waard vind ik.

 

Dat filmpje wil ik zeker zien. En daarna wordt het waarschijnlijk een darwin award.

 

Weet niet wat de exacte specs zijn, maar naald is anders dan steek werend.

Speer? Is een andere order dan de messen.

Als het kan, gebruik dan ook een pijl en boog. Gaat er zeker weten door heen maar is denk ik ook leuk om te zien. Hou wel van axtie / horror films.

Honkbalknuppels e.d. zullen naar alle waarschijnlijkheid een luid krakend geluid produceren, mogelijk met een harde en hoog gepiep van de tester, al dan niet gevolgd door de dood omdat er een gebroken rib door de longen en het hart gaat.

 

En om hem het vest te laten houden na afloop voor zijn werk is wel heel erg crue. Kan je hem net zo goed een cape geven en zeggen dat hij nu kan vliegen.

 

Heb dit soort dingen al vaker fout zien gaan dus leef je uit, ik ben benieuwd. Maar dan komt er wel een grote I told you so als TSHTF.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat filmpje wil ik zeker zien. En daarna wordt het waarschijnlijk een darwin award.

 

Weet niet wat de exacte specs zijn, maar naald is anders dan steek werend.

Speer? Is een andere order dan de messen.

Als het kan, gebruik dan ook een pijl en boog. Gaat er zeker weten door heen maar is denk ik ook leuk om te zien. Hou wel van axtie / horror films.

Honkbalknuppels e.d. zullen naar alle waarschijnlijkheid een luid krakend geluid produceren, mogelijk met een harde en hoog gepiep van de tester, al dan niet gevolgd door de dood omdat er een gebroken rib door de longen en het hart gaat.

 

En om hem het vest te laten houden na afloop voor zijn werk is wel heel erg crue. Kan je hem net zo goed een cape geven en zeggen dat hij nu kan vliegen.

 

Heb dit soort dingen al vaker fout zien gaan dus leef je uit, ik ben benieuwd. Maar dan komt er wel een grote I told you so als TSHTF.

 

 

 

Hier ben ik wel totaal met je eens inderdaad, daarom lijkt mij een ballistische torso met gewicht onderaan tussen 2 bomen een beter optie. En daarbij als die er onverhoopt toch door heen mag gaan, kan je om de schade lachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat velen hopen dat @Mr. Gold niet reageert op dit moment ;) Maar ik denk dat iedereen er goed aan doet om de openingspost nog eens te lezen. Hij vraagt namelijk niemand om zichzelf te bewerken/in gevaar te stellen, met allerhande dodelijke wapens. Al deze testen zijn al gedaan in laboratoria en ook in deze video is het duidelijk dat het vest veel kan hebben. Ook veel meer dan dan 1x een messteek zo blijkt wel.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PXo08F7yFTg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De covert steekwerende vesten van PPSS zijn licht en gemakkelijk te verbergen onder kleding. Ze bieden bescherming tegen steek wapens, snijdende wapens, en slag wapens.

 

 

Wel bescherming, maar geen dreigende uitstraling.

 

 

Eigenschappen:

 

 

Te verbergen onder kleding en lichtgewicht

 

Beschermd de borst, buik, rug, ribben en alle vitale organen

 

Comfortabel te dragen

 

Gemakkelijk aan te trekken

 

Onbeperkte levensduur (in vergelijking met Kevlar's 3-5 jaar levensduur)

 

Nou heb ik natuurlijk van begin af aan dit topic met interesse gevolgd. En ik dacht wat een stoer ding, daar zullen vast allemaal stoere mannen stoere dingen mee willen doen. Daar had ik (natuurlijk) gelijk in, ik zie al allerlei mannen opperen om los te gaan op dat ding. Dus ja, wat kan ik hier dan nog aan toevoegen? Zo stoer ben ik namelijk niet, en ook niet zo heel erg mannelijk. Ik heb geen kasten vol met wapens, en (gelukkig) geen vrienden die willen kijken of ze mij kapot kunnen krijgen als ik dat ding aan heb.

 

Maar toen dacht ik, tja, dat dat ding steekwerend is dat geloof ik wel. Dat hebben ze natuurlijk allemaal uitvoerig getest, voordat ze het steekwerend gingen noemen.

Dat het te verbergen is onder een stoer camo- of beveiligerspak, dat geloof ik ook wel. Dat het comfortabel draagt voor een stoer mannentorso geloof ik ook. Dat het gemakkelijk aan te trekken is, tja dat zal vast ook wel.

 

Maar toen vroeg ik me af, hoe gemakkelijk is het te verbergen onder een jurkje? Of onder een topje? Of onder iets van de dingen die vrouwen over het algemeen dragen?

Hoe comfortabel zit het voor vrouwen? Past het over een push-up BH?

 

Nou kan ik niet kijken of het past bij cup DD :o Maar ik kan WEL kijken of het past over een BH ;) Of het onder een jurkje past. Of iedereen je raar aankijkt als je boodschappen gaat doen met zo'n ding aan. Of als je de kinderen uit school haalt. Of je er mee kan hardlopen, fietsen en autorijden. Of het ook comfortabel zit tijdens een avondje stappen, en of ik niet meteen door de beveiliging aan m'n haar getrokken wordt omdat ze zich afvragen wat ik onder mijn jurkje heb zitten. En ook niet geheel onbelangrijk, of ik het na een avondje stappen ook uit krijg.

 

Dus misschien niet zo stoer, maar je vergroot zo wel de doelgroep met pak m beet 50% :o

Nou hoef ik niet per se deze review te doen. Filmpjes maak ik sowieso niet. Daarom wil ik ook andere vrouwen oproepen om zich aan te bieden als reviewer. Ik denk dat dit heel nuttige, bruikbare informatie op kan leveren.

 

Dat ik hier op pagina 4 als eerste vrouw reageer (!!!) lijkt me tekenend genoeg...

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik natuurlijk van begin af aan dit topic met interesse gevolgd. En ik dacht wat een stoer ding, daar zullen vast allemaal stoere mannen stoere dingen mee willen doen. Daar had ik (natuurlijk) gelijk in, ik zie al allerlei mannen opperen om los te gaan op dat ding. Dus ja, wat kan ik hier dan nog aan toevoegen? Zo stoer ben ik namelijk niet, en ook niet zo heel erg mannelijk. Ik heb geen kasten vol met wapens, en (gelukkig) geen vrienden die willen kijken of ze mij kapot kunnen krijgen als ik dat ding aan heb.

 

Maar toen dacht ik, tja, dat dat ding steekwerend is dat geloof ik wel. Dat hebben ze natuurlijk allemaal uitvoerig getest, voordat ze het steekwerend gingen noemen.

Dat het te verbergen is onder een stoer camo- of beveiligerspak, dat geloof ik ook wel. Dat het comfortabel draagt voor een stoer mannentorso geloof ik ook. Dat het gemakkelijk aan te trekken is, tja dat zal vast ook wel.

 

Maar toen vroeg ik me af, hoe gemakkelijk is het te verbergen onder een jurkje? Of onder een topje? Of onder iets van de dingen die vrouwen over het algemeen dragen?

Hoe comfortabel zit het voor vrouwen? Past het over een push-up BH?

 

Nou kan ik niet kijken of het past bij cup DD :o Maar ik kan WEL kijken of het past over een BH ;) Of het onder een jurkje past. Of iedereen je raar aankijkt als je boodschappen gaat doen met zo'n ding aan. Of als je de kinderen uit school haalt. Of je er mee kan hardlopen, fietsen en autorijden. Of het ook comfortabel zit tijdens een avondje stappen, en of ik niet meteen door de beveiliging aan m'n haar getrokken wordt omdat ze zich afvragen wat ik onder mijn jurkje heb zitten. En ook niet geheel onbelangrijk, of ik het na een avondje stappen ook uit krijg.

 

Dus misschien niet zo stoer, maar je vergroot zo wel de doelgroep met pak m beet 50% :o

Nou hoef ik niet per se deze review te doen. Filmpjes maak ik sowieso niet. Daarom wil ik ook andere vrouwen oproepen om zich aan te bieden als reviewer. Ik denk dat dit heel nuttige, bruikbare informatie op kan leveren.

 

Dat ik hier op pagina 4 als eerste vrouw reageer (!!!) lijkt me tekenend genoeg...

 

Daar heb je / heeft u ;) een heel goed pun . De meeste vesten hebben een dames en een heren model.

 

Hoe is dat bij deze vesten (of meer specifiek: platen) geregeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat filmpje wil ik zeker zien. En daarna wordt het waarschijnlijk een darwin award.

 

Weet niet wat de exacte specs zijn, maar naald is anders dan steek werend.

Speer? Is een andere order dan de messen.

Als het kan, gebruik dan ook een pijl en boog. Gaat er zeker weten door heen maar is denk ik ook leuk om te zien. Hou wel van axtie / horror films.

Honkbalknuppels e.d. zullen naar alle waarschijnlijkheid een luid krakend geluid produceren, mogelijk met een harde en hoog gepiep van de tester, al dan niet gevolgd door de dood omdat er een gebroken rib door de longen en het hart gaat.

 

En om hem het vest te laten houden na afloop voor zijn werk is wel heel erg crue. Kan je hem net zo goed een cape geven en zeggen dat hij nu kan vliegen.

 

Heb dit soort dingen al vaker fout zien gaan dus leef je uit, ik ben benieuwd. Maar dan komt er wel een grote I told you so als TSHTF.

 

Als je goed had gelezen kon je lezen NADAT ik vertrouwen in het vest heb. En misschien waren we iets te enthausiast, en stellen we de test bij naar een realistische situatie, van een mogelijke knife attack. We hebben daar een klein beetje kijk op na voor mij 30+ jaar vechtsport en vechtkunst, en moderne systemen, plus praktijk ervaring. En David traint ook al jaren waaronder 4 jaar bij mij en heeft lesgegeven aan de KMAR.

 

Ik heb nooit een pijl en boog benoemd om te testen, ook geen shotgun, en ook geen tank.

Wel een mes, en een machete, en ik zei heel misschien een speer. Maar eerst onderzoeken tot hoeveel joule er zonder gevaar gebruikt kan worden, en wat een reële situatie is.

 

Ik weet wat het nodig heeft om in vlees te steken, dus zal die kracht maar dan harder zoals iemand met een emotie in het vest steken met David erin. NADAT ik vertrouwen heb in het vest!

 

Ik zal aanvallen plaatsen naar vitale organen, en deze uitvoeren op kracht. Het lijkt mij dat het vest daar tegen bestand is.

 

De situatie zal niet helemaal zijn dat David er voor gaat klaarstaan, het moet iets natuurlijker overkomen, en een steek in de rug is de enige steek die een mens het meest onverwacht kan krijgen.

 

Joh, ik bouw de kracht op, kan het kan het, plus ik heb veel gevoel in mijn lichaam, armen en handen en voel door het mes heen echt wel of het penetreert of niet.

 

Je kan hier aan twijfelen, maar dat is aan jou.

 

Ik denk dat we het op een veilige en toch een reële manier kunnen testen.

 

@Range Iedereen op dit forum kan een honkbal knuppel breken met een trap.

 

 

Iedereen op dit forum kan een telefoonboek doormidden scheuren.

 

 

edit, toen ik tien jaar geleden met een maatje aan het klooien waren met die oude vestjes die konden veel hebben hoor! Ik denk dat de ontwikkeling niet heeft stil gestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed had gelezen kon je lezen NADAT ik vertrouwen in het vest heb. En misschien waren we iets te enthausiast, en stellen we de test bij naar een realistische situatie, van een mogelijke knife attack. We hebben daar een klein beetje kijk op na voor mij 30+ jaar vechtsport en vechtkunst, en moderne systemen, plus praktijk ervaring. En David traint ook al jaren waaronder 4 jaar bij mij en heeft lesgegeven aan de KMAR.

 

Ik heb nooit een pijl en boog benoemd om te testen, ook geen shotgun, en ook geen tank.

Wel een mes, en een machete, en ik zei heel misschien een speer. Maar eerst onderzoeken tot hoeveel joule er zonder gevaar gebruikt kan worden, en wat een reële situatie is.

 

Ik weet wat het nodig heeft om in vlees te steken, dus zal die kracht maar dan harder zoals iemand met een emotie in het vest steken met David erin. NADAT ik vertrouwen heb in het vest!

 

Ik zal aanvallen plaatsen naar vitale organen, en deze uitvoeren op kracht. Het lijkt mij dat het vest daar tegen bestand is.

 

De situatie zal niet helemaal zijn dat David er voor gaat klaarstaan, het moet iets natuurlijker overkomen, en een steek in de rug is de enige steek die een mens het meest onverwacht kan krijgen.

 

Joh, ik bouw de kracht op, kan het kan het, plus ik heb veel gevoel in mijn lichaam, armen en handen en voel door het mes heen echt wel of het penetreert of niet.

 

Je kan hier aan twijfelen, maar dat is aan jou.

 

Ik denk dat we het op een veilige en toch een reële manier kunnen testen.

 

@Range Iedereen op dit forum kan een honkbal knuppel breken met een trap.

 

 

Iedereen op dit forum kan een telefoonboek doormidden scheuren.

 

 

edit, toen ik tien jaar geleden met een maatje aan het klooien waren met die oude vestjes die konden veel hebben hoor! Ik denk dat de ontwikkeling niet heeft stil gestaan.

 

Sorry van de pijl en boog. Was sarcastisch bedoeld, net als de cape opmerking.

 

De technologie heeft in de afgelopen jaren niet stil gestaan, gelukkig niet, en ik ben soms een beetje te fel als het op dit soort dingen aan komt. Zal de jaren training, drillen, zorgverlenende banen en vaderschap zijn. Ken een idioot die een steekwerend vest ging testen. Alles ging goed totdat een idioot hem stak tijdens het werk. Op een "geteste plek". Zo zijn longen in.

 

Ben beetje (over)bezorgd met dit soort dingen. Net als snijwerend handschoenen testen. Is leuk tot het mes te scherp is. (Deed heel veel pijn kan ik iedereen verzekeren.)

 

Als je zelf genoeg vertrouwen hebt in je kunnen dan geloof ik dat direct, ik heb geen enkele reden om te twijfelen. Denk alleen aan wat ik eerder gepost heb:

1. Veiligheid

2. Veiligheid

3. Veiligheid

 

En zoals iemand al zei: testen onder een beveiligingspak is niet moeilijk. Helaas sta ik meestal in een Polo shirt dus een slecht vest zie je direct. Wil best vergelijken met mijn eigen spullen en hem dan naar iemand anders opsturen.

 

En @Mr. Gold: zeg voorlopig idd maar lekker niets. Moet nog ff geld sprokkelen voor de prep shop ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je / heeft u ;) een heel goed pun . De meeste vesten hebben een dames en een heren model.

 

Hoe is dat bij deze vesten (of meer specifiek: platen) geregeld?

wat een goed punt, waar de meeste vesten de vrouwen vaak vergeten, heeft ppss gelukkig wel dames-platen. Die komen ook zeker later nog online!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed had gelezen kon je lezen NADAT ik vertrouwen in het vest heb. En misschien waren we iets te enthausiast, en stellen we de test bij naar een realistische situatie, van een mogelijke knife attack. We hebben daar een klein beetje kijk op na voor mij 30+ jaar vechtsport en vechtkunst, en moderne systemen, plus praktijk ervaring. En David traint ook al jaren waaronder 4 jaar bij mij en heeft lesgegeven aan de KMAR.

 

Ik heb nooit een pijl en boog benoemd om te testen, ook geen shotgun, en ook geen tank.

Wel een mes, en een machete, en ik zei heel misschien een speer. Maar eerst onderzoeken tot hoeveel joule er zonder gevaar gebruikt kan worden, en wat een reële situatie is.

 

Ik weet wat het nodig heeft om in vlees te steken, dus zal die kracht maar dan harder zoals iemand met een emotie in het vest steken met David erin. NADAT ik vertrouwen heb in het vest!

 

Ik zal aanvallen plaatsen naar vitale organen, en deze uitvoeren op kracht. Het lijkt mij dat het vest daar tegen bestand is.

 

De situatie zal niet helemaal zijn dat David er voor gaat klaarstaan, het moet iets natuurlijker overkomen, en een steek in de rug is de enige steek die een mens het meest onverwacht kan krijgen.

 

Joh, ik bouw de kracht op, kan het kan het, plus ik heb veel gevoel in mijn lichaam, armen en handen en voel door het mes heen echt wel of het penetreert of niet.

 

Je kan hier aan twijfelen, maar dat is aan jou.

 

Ik denk dat we het op een veilige en toch een reële manier kunnen testen.

 

@Range Iedereen op dit forum kan een honkbal knuppel breken met een trap.

 

 

Iedereen op dit forum kan een telefoonboek doormidden scheuren.

 

 

edit, toen ik tien jaar geleden met een maatje aan het klooien waren met die oude vestjes die konden veel hebben hoor! Ik denk dat de ontwikkeling niet heeft stil gestaan.

 

Om eerlijk te zijn breek ik met mijn scheenbeen geen houten honkbalknuppels doormidden. Ik noem bewust een (houten) honkbalknuppel omdat zo'n slagwapen veelvuldig gebruikt wordt en door zijn 'zware' kop een grotere kinetische impact vertegenwoordigd dan die van sjamboks of ander soortige (al dan niet synthetisch gefabriceerde) slagwapens.

 

Het is inderdaad niet de bedoeling om je maatje zwaargewond het ziekenhuis in te krijgen. Sterker nog, laat hem heel. Maar ik denk wel dat een honkbalknuppel een vrij normaal wapen is om op zo'n vest uit te testen.

 

Anders dan dat, ik heb vertrouwen dat je het uitvoerig zal testen. Als ik toch denk dat je test tekort zou schieten kan ik het nog altijd zelf testen nietwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh volg alsjeblieft het advies van @BoBo87 op en zorg ervoor dat het niet getest mag worden met iemand erin?

 

Een soort dummy improviseren lijkt me wel handig.

Een aantal posts terug heb ik iedereen al opgeroepen om de opening post nog eens goed te lezen. Maar los daarvan kan ik niet zorgen dat iemand iets wel of niet doet. Zou het ik niet willen, daar zit de wereld al vol mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh volg alsjeblieft het advies van @BoBo87 op en zorg ervoor dat het niet getest mag worden met iemand erin?

 

Een soort dummy improviseren lijkt me wel handig.

 

Heksie, ik snap dat als leek het allemaal heel eng lijkt. Maar please hou jij je dan bezig met toverstaffen maken en heksenspreuken, daar heb ik weer geen verstand van. Wij trainen vaker ook zonder bescherming. Vroeger trainden we ook met een steekwerend vest van jaren oud en dat ding hield het al prima. En ik ben maar een noob vergeleken sommige in Indonesie, die steken en snijden op een tong, of op de ledematen met kracht. Er is meer dan de wereld die je zelf kent.

 

Een dummy kan natuurlijk wel voor het echt lompe werk.

Alleen lijkt het mij voor een potentieel koper van essentieel belang hoe je in dat vest kan bewegen tijdens een nood situatie. Dat kan die dummy niet vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heksie, ik snap dat als leek het allemaal heel eng lijkt. Maar please hou jij je dan bezig met toverstaffen maken en heksenspreuken, daar heb ik weer geen verstand van. Wij trainen vaker ook zonder bescherming. Vroeger trainden we ook met een steekwerend vest van jaren oud en dat ding hield het al prima. En ik ben maar een noob vergeleken sommige in Indonesie, die steken en snijden op een tong, of op de ledematen met kracht. Er is meer dan de wereld die je zelf kent.

 

Een dummy kan natuurlijk wel voor het echt lompe werk.

Alleen lijkt het mij voor een potentieel koper van essentieel belang hoe je in dat vest kan bewegen tijdens een nood situatie. Dat kan die dummy niet vertellen.

 

Beide natuurlijk, beide. Dummy en beweging.

Ik heb gewoon geen vertrouwen in sommige dingen, maar okee, mijn waarschuwing staat zwart op wit. (nog :p )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik natuurlijk van begin af aan dit topic met interesse gevolgd. En ik dacht wat een stoer ding, daar zullen vast allemaal stoere mannen stoere dingen mee willen doen. Daar had ik (natuurlijk) gelijk in, ik zie al allerlei mannen opperen om los te gaan op dat ding. Dus ja, wat kan ik hier dan nog aan toevoegen? Zo stoer ben ik namelijk niet, en ook niet zo heel erg mannelijk. Ik heb geen kasten vol met wapens, en (gelukkig) geen vrienden die willen kijken of ze mij kapot kunnen krijgen als ik dat ding aan heb.

 

Maar toen dacht ik, tja, dat dat ding steekwerend is dat geloof ik wel. Dat hebben ze natuurlijk allemaal uitvoerig getest, voordat ze het steekwerend gingen noemen.

Dat het te verbergen is onder een stoer camo- of beveiligerspak, dat geloof ik ook wel. Dat het comfortabel draagt voor een stoer mannentorso geloof ik ook. Dat het gemakkelijk aan te trekken is, tja dat zal vast ook wel.

 

Maar toen vroeg ik me af, hoe gemakkelijk is het te verbergen onder een jurkje? Of onder een topje? Of onder iets van de dingen die vrouwen over het algemeen dragen?

Hoe comfortabel zit het voor vrouwen? Past het over een push-up BH?

 

Nou kan ik niet kijken of het past bij cup DD :o Maar ik kan WEL kijken of het past over een BH ;) Of het onder een jurkje past. Of iedereen je raar aankijkt als je boodschappen gaat doen met zo'n ding aan. Of als je de kinderen uit school haalt. Of je er mee kan hardlopen, fietsen en autorijden. Of het ook comfortabel zit tijdens een avondje stappen, en of ik niet meteen door de beveiliging aan m'n haar getrokken wordt omdat ze zich afvragen wat ik onder mijn jurkje heb zitten. En ook niet geheel onbelangrijk, of ik het na een avondje stappen ook uit krijg.

 

Dus misschien niet zo stoer, maar je vergroot zo wel de doelgroep met pak m beet 50% :o

Nou hoef ik niet per se deze review te doen. Filmpjes maak ik sowieso niet. Daarom wil ik ook andere vrouwen oproepen om zich aan te bieden als reviewer. Ik denk dat dit heel nuttige, bruikbare informatie op kan leveren.

 

Dat ik hier op pagina 4 als eerste vrouw reageer (!!!) lijkt me tekenend genoeg...

Ik snap precies wat je bedoeld.

Zelf heb ik een soort zandloper-figuur (en nee niet de maten van een model) waardoor ik niet het idee heb dat ik een steekwerend vest aan zou kunnen trekken.

Het zou immers dan altijd veel te los bij m'n taille zitten wil ik m'n borsten er ook in weten te krijgen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap precies wat je bedoeld.

Zelf heb ik een soort zandloper-figuur (en nee niet de maten van een model) waardoor ik niet het idee heb dat ik een steekwerend vest aan zou kunnen trekken.

Het zou immers dan altijd veel te los bij m'n taille zitten wil ik m'n borsten er ook in weten te krijgen. :rolleyes:

 

Mss is het toch handig een gedetailleerde fotoreportage te maken over draagcomfort en vooral ook de knelpunten van steekwerende vesten bij de dames? Kan mss verhelderend werken, want nu is het lastig visualiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...