Ga naar inhoud
GENEGEERD

FEMA Document Details How to Handle an Alien Attack

Tom
 Share

Recommended Posts

In bijna alle brandweerkazernes van de VS ligt een handleiding hoe te handelen bij een buitenaardse invasie.

Omdat wij van Preppers.nl op alles voorbereid willen zijn toch handig om te weten dat er een handleiding over is.

FEMA Document Details How to Handle an Alien Attack1 Comment

By Jonny Phoenix

AlienDigest.com

July 27, 2012

A FEMA manual kept at most firehouses across the United States actually has UFO and alien invasions listed as possible scenarios that could potentially happen at anytime.

Chapter 13 of FEMA’s “Fire Officer’s Guide To Disaster Control,” titled “Enemy Attack And UFO Potential,” outlines in a 600 page guide how to handle a UFO or alien encounter.

http://www.youtube.com/watch?v=OwpbJEo7_Xw&feature=player_embedded#!

LEES ARTIKEL OP DEZE LINK

Firefigher's Guide for

Disaster Control

( The UFO Chapter )

http://www.v-j-enterprises.com/firefigh.html

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weeks later...

weet niet of jullie het programma ancient aliens op history channel kennen? eerst dacht ik wat een hoop ..... maar ben toch uit nieuwsgierigheid blijven kijken en tot mn verbazing moet ik beginnen toegeven dat wat ze zeggen en bewijzen best logisch begint te klinken.

( me nu niet allemaal voor gek beginnen uitmaken he :p )

Link naar reactie

weet niet of jullie het programma ancient aliens op history channel kennen? eerst dacht ik wat een hoop ..... maar ben toch uit nieuwsgierigheid blijven kijken en tot mn verbazing moet ik beginnen toegeven dat wat ze zeggen en bewijzen best logisch begint te klinken.

( me nu niet allemaal voor gek beginnen uitmaken he :p )

Die hele beweging begon zo'n beetje met het boek 'waren de goden kosmonauten' van Erich von Däniken. Ik heb mij een tijd in de materie verdiept en heb ook zo'n beetje al zijn boeken gelezen en de boeken van veel van zijn collega's.

Het probleem dat ik er mee heb is dat ze niet meer doen dan een vinger in de lucht steken en iets raden en dat dan een theorie durven te noemen. Serieus onderzoek verrichten ze niet waarbij ze trachten hun eigen bevindingen te weerleggen. En dan begin ik er nog niet eens over dat er nergens ook maar een zinnig stukje bewijs wordt aangedragen.

De piramide van Cheops? Right! We weten inmiddels al hoe dat ding gebouwd is. De Nasca lijnen, de lijnen kunnen 1000 en 1 betekenis hebben. De zogenaamde grottekeningen? Met een beetje fantasie valt uit iedere afbeelding te halen wat je graag zou willen zien.

Ik zou overigens maar niet te veel waarde hechten aan History channel, net als Discovery verdraaien ze graag de feiten om iets meer spectaculair te laten lijken.

Link naar reactie

Vorig jaar Allien Visitation and Genetic Manipulation gelezen. Ondanks een paar grote vraagtekens werd mij wel een hoop duidelijk. Ik was altijd een vooorstander van mogelijk buitenaards leven maar na het lezen van dit boek weet ik het zeker dat we niet de enige zijn. Het boek is in het engels en niet altijd even makkelijk te lezen en niet elk hoofdstuk is interresant maar ik weet zeker als je een paar hoofdstukken hebt gelezen dat je toch anders naar de wereld/universum en de bijbel en zulke boeken gaat kijken.

Ik ga hem waarschijnlijk niet nog een keer lezen dus als je de prepper eed aflegd; Ik zal niet stelen van een andere prepper in tijde van rust :D. Dan wil ik hem wel naar je opsturen als je hem terugstuurd als je het boek niet meer leest.

En nee Deborah ik ga je niet uitmaken voor gek. Of ik moet ook gek zijn en dat is uitgesloten :D. Trouwens we zijn toch allemaal voor gek uitgemaakt maar langzaam krijgen we wel steeds meer volgers

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...