Ga naar inhoud
GENEGEERD

Batterij oplader op zonneenergie?


Aanbevolen berichten

Ik zoek een goede batterij oplader met solar panel. Zo'n ding waar je verschillende batteryen in kan laten zitten met overlaad beveiliging en indicator van hoe vol ze zijn.

 

Dacht dat ik ze lang geleden bij conrad had gezien, maar kan ze niet meer vinden in Nederland. Ik kwam deze tegen, maar twijfel zeer aan de kwaliteit van dit ding:

http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Solar-Battery-Charger-for-AA-AAA-C-D-sized-rechargeable-batteries-/130672635286?pt=UK_Sound_Vision_Battery_Chargers&hash=item1e6cb22d96#ht_507wt_1163

ook kun je hier niet verschillende batteryen tegelijk in laten opladen, terwijl me dat wel erg handig lijkt.

 

Of met een apart paneeltje als deze.

http://store.sundancesolar.com/20-watt-solar-battery-charger.html

Ik denk aan een 12 volt paneeltje waarmee ook auto-accu's kunnen worden opgeladen, met een aparte battery-manager voor allerlei soorten batteryen, overlaadbeveiliging en indicator etc.

 

Wie heeft hier ervaring mee? Waar te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Varta Varta Power Play solarlader, incl 2 AA-batterijen Solarlader 57082101421 0,9 W (mc-Si) 300 mA 5 V=

 

Varta Power Play solarlader, incl 2 AA-batterijen

 

Highlights & details

 

 

Incl. 2 Ready2Use AA-batterijen (penlite), 2100 mAh

USB-in/out functie

Incl. 6 adapters

 

Beschrijving

 

Hoogwaardige solarlader met 2 zonnepanelen en omvangrijke laadmogelijkheden. Laad 2 gebruikelijke AA-batterijen op met behulp van zonlicht of optioneel via de USB-ingang van uw PC of laptop. De USB-out functie voorziet mobiele apparaten zoals GSM's of PDA's met nieuwe energie.

Deze solarlader neemt weinig ruimte in als hij ingeklapt is, daardoor is hij ideaal als noodstroom-voorziening voor outdoor-toepassingen of voor op reis.

 

Uitvoering

 

 

Ompoolbescherming

LED-statusweergave

2 mulit-kristal (mc-Si) zonnepanelen

 

Omvang levering

 

 

Zonnelader

USB-laadkabel

6 adapters (LG, Samsung, Motorola Blackberry (Mini-USB), Nokia (klein), Micro-USB

2 Ready2Use penlite-batterijen 2100 mAh

Gebruikshandleiding.

 

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/200314/Varta-Varta-Power-Play-solarlader-incl-2-AA-batterijen-Solarlader-57082101421-09-W-mc-Si-300-mA-5-V/0502015&ref=list

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...