Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

YVONNE35

Wiki pagina ICE map / map voor noodgevallen

Recommended Posts

Ik heb een wiki pagina ICE map / map voor noodgevallen aangemaakt - en gevuld.

Te vinden via de wiki hoofdpagina onder het kopje #3 "hoe te beginnen"of rechtstreeks via deze link:

http://preppers.nl/wiki/ICE_map_/_map_voor_noodgevallen

Ik geloof dat hij behoorlijk compleet is, maar feedback is altijd welkom :o

Ook wil ik vragen of iemand kan helpen.

Bij kopje 5 op de wiki heb ik en paar bestanden toegevoegd, en de manier waarop de link naar de betreffende bestanden wordt weergegeven is niet zoals ik het had gewild.

Eigenlijk had ik alleen de woorden Excel en PDF willen laten zien, maar nu staat de hele bestandsnaam er.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

• Leuk 6

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Mooie opzet, met inderdaad allemaal waardevolle informatie.

Een tweede map (kan ook een digitale versie zijn) zou eigenlijk op een andere locatie aanwezig moeten zijn. Bij een incident (zoals brand) als je niet aanwezig bent kun je niet bij de documenten. De foto's van je waardevolle spullen zijn belangrijk, bij sieraden is het verstandig deze te dragen bij het maken van de foto's hier kan de verzekering om vragen. Ook de knuffels van de kinderen is handig om op de foto te zetten voor het geval er een nieuwe gezocht moet worden.

Deze post delen

Mooie opzet, met inderdaad allemaal waardevolle informatie.

Een tweede map (kan ook een digitale versie zijn) zou eigenlijk op een andere locatie aanwezig moeten zijn. Bij een incident (zoals brand) als je niet aanwezig bent kun je niet bij de documenten. De foto's van je waardevolle spullen zijn belangrijk, bij sieraden is het verstandig deze te dragen bij het maken van de foto's hier kan de verzekering om vragen. Ook de knuffels van de kinderen is handig om op de foto te zetten voor het geval er een nieuwe gezocht moet worden.

Dat staat er toch?

Een ander idee is om alle gegevens op een USB stick of iets dergelijks op te slaan en deze in bewaring te geven bij iemand die u vertrouwt – desnoods in een verzegelde envelop. Dit is zeker handig in geval van brand of andere calamiteit waardoor u niet naar huis kunt. Ook kunt u gegevens, bestanden en/of foto’s naar uzelf en/of contactpersoon e-mailen zodat u altijd toegang kunt krijgen tot uw gegevens.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...