Ga naar inhoud
GENEGEERD

Telegraaf: Dreigingsniveau in Nederland bijna kritiek

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Dreigingsniveau bijna kritiek

Nederland houdt nu het op een na hoogste dreigingsniveau, maar het allerhoogste lijkt in zicht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24447200/__Niveau_dreiging_bijna_kritiek__.html

Het lijkt of ik steeds meer politie op straat zie, met name veel rondrijdende politiewagens de laatste weken. Hebben jullie dat ook? Of is het spiegies (dat je er op gaat letten en dan valt het openeens op, zoals wanneer je luduvudu hebt, dat alle liedjes daarover lijken te gaan) ...

Zijn er hier mensen die uit hoofde van beroep of hobby meer concreets hierover weten te melden?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dreigingsniveau bijna kritiek

Nederland houdt nu het op een na hoogste dreigingsniveau, maar het allerhoogste lijkt in zicht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24447200/__Niveau_dreiging_bijna_kritiek__.html

Het lijkt of ik steeds meer politie op straat zie, met name veel rondrijdende politiewagens de laatste weken. Hebben jullie dat ook? Of is het spiegies (dat je er op gaat letten en dan valt het openeens op, zoals wanneer je luduvudu hebt, dat alle liedjes daarover lijken te gaan) ...

Zijn er hier mensen die uit hoofde van beroep of hobby meer concreets hierover weten te melden?

Ik kan zeggen dat bij ons op het werk niets bekend is over dreigingsverhoging. En wij zitten toch bij de top 10 die hier mee te maken krijgen. Mocht het veranderen laat ik het weten.

Link naar reactie

Graag, dank!

Wat moet ik me overigens voorstellen bij 'top 10', bedoel je politie, leger, e.d.?

Een groep bedrijven en instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn ivm verhoogde alert en waakzaamheid.

politie brandweer ziekenhuizen vliegvelden havenbedrijf openbaar vervoer beveiliging drinkwaterbedrijf energiecentrales enz enz. De lijst is lang. Meestal wordt het landelijke dreigingsniveau gevolg maar vaak krijgen we een voormelding. Sommige instanties zijn favoriet bij aanslagen.

Link naar reactie

Dit soort berichten kan mensen bang maken en ook dat kan weer een doel op zich zijn om iets anders door te drukken of om af te leiden waar het werkelijk om gaat.

Zeker! En dat is eerlijk gezegd het eerste dat ik denk. Maak het volk bang, zeg dat je ze kan 'helpen' door bevoegdheden als afluisteren uit te breiden en middels "poepen zonder drukken" wordt dit er doorheen gejost. Neem de Patriotact in de USA .... nuff said.

Link naar reactie

Zeker! En dat is eerlijk gezegd het eerste dat ik denk. Maak het volk bang, zeg dat je ze kan 'helpen' door bevoegdheden als afluisteren uit te breiden en middels "poepen zonder drukken" wordt dit er doorheen gejost. Neem de Patriotact in de USA .... nuff said.

Het zijn net goochelaars. Kijk links dan ziet u rechts niets.

• Leuk 1
Link naar reactie

Ik ken wat verschillende politiemensen. Op verschillende niveaus, verschillende afdelingen. We hadden in België al wat gehannes met terroristen. De volgende gegeven zijn feiten die uit officiële bron werden bevestigd :

- In sommige wijken zijn geen patrouilles meer omwille van het risico. Dit zijn feitelijke free-zones voor criminelen al zal dat nooit toegegeven worden.

- Politiemensen nemen nu hun dienstwapen meer naar huis waar dit een paar jaar geleden niet meer mocht (wegens te veel zelfmoorden overigens).

- Patrouilles trekken er op uit met kogelwerende vesten, waar dit vroeger uitzonderlijk was.

- Kleine criminaliteit is geen prioriteit meer.

- We hadden bijna terrorisme in Vlaanderen en er was wekenlang geen politieagent te bespeuren. Ze moesten dringend papieren verwerken. Op kantoor.

Zomaar een paar feiten.

Link naar reactie

Binnenkort zullen militairen alle cruciale plaatsen gaan bewaken met automatische wapens. Denk aan : trein-, bus- en metrostations, luchthavens, havens, winkelcentra, scholen, ziekenhuizen, stadhuizen, administratieve centra, ministeries, ... . Israëlische toestanden dus. Het enige wat daarvoor nodig is, is een paar aanslagen. En die komen er aan. Ik heb info uit eerste hand van een lid van een arrestatieteam dat er in België al verschillende aanslagen werden verijdeld. Dit soort info komt niet in het journaal (om de sheeple nog wat rustige nachten te gunnen).

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Ik kom geregeld op treinstations. Waar het een jaar of 2 geleden best zeldzaam was om bewaking en/of politie te treffen op een station (zeker op de wat kleinere stations), krioelt het er nu van. Of er meer dreiging is weet ik niet, maar dat er meer beveiliging is, is een feit.

De ergste dreiging is nu waarheid geworden: Politiestaat.

Link naar reactie

Misschien een domme vraag hoor, maar wat wil men bereiken met een politiestaat? Oke je kan alles controleren (maar tot op welke hoogte?), maar wat dan?

Macht over de mensen. Vanuit mijn gedachtegangen zie ik het als vrij nutteloos, dus ik snap je vraag. Maar er waren mensen in de geschiedenis van de mensheid die het leuk vonden de totale macht te grijpen en de massa te controleren. Die lieden bestaan in huidige vorm nog steeds.

Persoonlijk zie ik liever dergelijke mensen meedoen met een outdoorcursus. Misschien worden ze verlicht:p

Link naar reactie

Macht over de mensen. Vanuit mijn gedachtegangen zie ik het als vrij nutteloos, dus ik snap je vraag. Maar er waren mensen in de geschiedenis van de mensheid die het leuk vonden de totale macht te grijpen en de massa te controleren. Die lieden bestaan in huidige vorm nog steeds.

Persoonlijk zie ik liever dergelijke mensen meedoen met een outdoorcursus. Misschien worden ze verlicht:p

Pff denk je in 2015 uit de 'dark ages' te zijn, lopen die pipo's hier nog steeds rond. Ik zie ze liever aan gladiatoren gevechten mee doen :p

Maar als ik het dus goed begrijp is het gewoon abstergo for real?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...