Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Bowhunter

Amerika verbied meer dan 7 dagen voedsel in huis te hebben

Recommended Posts

‘Mijn vriendin in Amerika vertelde me vanavond het een en ander wat er nu aan de hand is in Amerika...

Wat de regering aan het doen is, heel sneaky, is allerlei wetjes onder ándere wetten aan het verstoppen, zodat de “gewone” man niks doorheeft.

Stap voor stap schijnen ze naar een situatie toe te werken, waarin de Amerikaanse bevolking totaal afhankelijk wordt van de regering, en hun toestemming hoe, om überhaupt, te kunnen leven.

Bijvoorbeeld:

De wet in sommige staten is nu al zo ver, dat ze niet meer dan 7 dagen voorraad aan voedsel in huis mogen hebben om te leven. Dit was 30 dagen! Maar nu is het beperkt tot 7 dagen.

Te veel om op te noemen, ik heb haar bewijzen gevraagd en ze stuurde me alvast deze link: http://www.fas.org/irp/crs/RL32366.pdf

Maar er is meer dat men na goed zoeken, kan vinden en ze zou aan me denken als ze meer bewijzen vindt.’

Nog een bewijs:

http://www.shtfplan.com/headline-news/paul-to-congress-someone-who-has-guns-ammunition-7-days-of-food-can-be-considered-a-potential-terrorist_12052011

Velen van jullie, die alternatieve nieuwsbronnen volgen, weten al wat er gaande is. Het meeste hiervan komt natuurlijk niet in het “gewone” nieuws.

Lees verder op:

http://eindtijdnieuws.blogspot.nl/2012/07/voedselvoorraad-van-meer-dan-7-dagen-in.html

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

SPAM

In die PDF komt de term 'food' en '7 days' niet eens voor. De director van 'homeland security' heeft het enkel over een zogenaamde 'lone wolf attacker'. Iemand die zonder aantoonbare banden van plan is om een terroristische aanslag te plegen.

Nu vind ik de Amerikanen ook ver gaan in hun paranoïde obsessie met terroristen en maakt de wetgever wetten die de vrijheden van mensen onnodig inperken maar je moet het niet uit verband trekken.

Amerika is nog steeds een land waar je enorm veel vrijheden hebt mits je de vrijheden van anderen ook respecteert.

Deze post delen

Dit lijkt inderdaad meer op een promo voor de eigen blog. Dat stuk is gewoon een afleiding, waarvan gedacht wordt dat iedereen klakkeloos aanneemt dat die regel er in staat.

Deze post delen

Ik luister wel eens naar de radioshow van Alex Jones! Hij zit als een hyena op o.a. dit soort zaken en brengt het uiteraard met veel Amerikaanse bombarie en veel geschreeuw, hij heeft z'n stemgeluid (en postuur) dan ook behoorlijk mee, maar de zaken die hij aan de orde stelt waarbij homeland security steeds meer betrokken is waarbij elementaire vrijheden ingedamd worden. Hij beroept zich dan ook telkens op de grondwet vanuit de pioniersgeest van weleer. Interessant is ook bijv. de rol van Monsanto versus boerenbedrijven en hoe de farmers onder druk worden gezet om de zaden van Monsanto af te nemen maar vooral de rok van de overheid wanneer ze niet die gemanipuleerde zaaizaden willen! En Monsanto heeft ook diverse vestigingen in NL. Zet wel aan tot kritisch nadenken...

Deze post delen

Account en post verwijderen, ip blokken... Zulke disinformatie voor eigen gewin... Het posten van links naar andere websites zou pas na 20 posts ofzo toegelaten mogen zijn...

Mederatoren / Admins ?

Deze post delen

Nee, niet verwijderen. Ik vind dat deze discussie hier wel thuis past. Mijn kwalificatie was bedoelt om TS in de discussie te betrekken, wie beweert mag het wat mij betreft ook verdedigen.

Deze post delen

Nee, niet verwijderen. Ik vind dat deze discussie hier wel thuis past. Mijn kwalificatie was bedoelt om TS in de discussie te betrekken, wie beweert mag het wat mij betreft ook verdedigen.

Discussie over WAT? Topic titel is onjuist, op zijn minst uit het verband gerukt, de topicstarter neemt niet deel aan de discussie en heeft slechts 1 post en is pas geregistreerd.

Dus zich op het forum geregistreerd, postje geplaatst (inhoud, relevantie, waargetrouwheid?) naar de te promoten blog en dat is het. Op alle vlakken laakbaar. Voor mij mag ALLES weg.

Deze post delen

Ik heb ook gelezen dat men geprobeerd heeft om het verbouwen van je eigen voedsel strafbaar te maken en in sommige staten is het een misdrijf om regenwater te verzamen.

http://www.infowars.com/senate-bill-s510-makes-it-illegal-to-grow-share-trade-or-sell-homegrown-food/

In Utah bijvoorbeeld moet je waterrechten kopen van de staat wil je regenwater kunnen gebruiken om je tuin te besproeien. In het filmpje op deze site wordt dat letterlijk gezegd door een official:

http://www.theworldsprophecy.com/collecting-rainwater-now-illegal-in-many-states-as-big-government-claims-ownership-over-our-water/

Deze post delen

Ik heb ook gelezen dat men geprobeerd heeft om het verbouwen van je eigen voedsel strafbaar te maken en in sommige staten is het een misdrijf om regenwater te verzamen.

http://www.infowars.com/senate-bill-s510-makes-it-illegal-to-grow-share-trade-or-sell-homegrown-food/

In Utah bijvoorbeeld moet je waterrechten kopen van de staat wil je regenwater kunnen gebruiken om je tuin te besproeien. In het filmpje op deze site wordt dat letterlijk gezegd door een official:

http://www.theworldsprophecy.com/collecting-rainwater-now-illegal-in-many-states-as-big-government-claims-ownership-over-our-water/

Over Utah gesproken, dat is de mormonenstaat bij uitstek in de VS en het zijn de juist mormonen die uit religieuze overtuiging hun voedselvoorziening voor een jaar hebben geprept. Ook daar zou de overheid al eens hebben ingegrepen door mormonen hun voedselvoorraden te laten afstaan. Leuke bijkomstigheid, de nieuwe US presidentskandidaat Mitt Romney is overigens ook mormoon...

Deze post delen

Ik was al verbaasd, gezien de aantallen op de site, dat we niet al eerder dit soort en veel meer van dit soort posts hebben.

Ik heb al aardig wat engelstalige sites zien vastlopen in dit soort "spam", aandacht vragen, en domweg plaatsen/copieren van andere posts cq "nieuwsberichten".

Ik hoop dat we er hier gevrijwaard van kunnen blijven?

Ben het dus wel aardig eens met Wodan, snel optreden voordat hetvuit de klauwen loopt.

Hij doet ook goede voorstellen, een minimaal aantal posts voordat je links kunt plaatsen enz.

Grt kans

Deze post delen

Het was niet de bedoeling om reclame te gaan maken voor een site die ik toevalig las, Ik vond het zeer apart artikel die voor mijn gevoel hier wel paste. Wij zijn hier als gezinnetje een paar jaar druk mee bezig om ons voor te bereiden op dingen die komen gaan.

En dan maak je soms best wel eens zorgen, en dan lees je zo'n verontrustent verhaal dan wil je dit toch graag delen. Ik zeg vaak tegen de kinderen dat ze er niet met anderen over moeten praten dat we extra's in huis halen als er toch wat gebeurt.

Ik denk wel dat regeringen alles onder controle willen houden, maar dat lukt niet bij mensen die voorzorgs maatregelen treffen, maar ze zullen er alles aan doen om ook ons in hun macht te houden op welke manier dan ook.

Wat betreft over verschillende weblog is dat al die blog vaak veel onzin vertellen of het wordt flink opgedikt maar er staan ook vaak dingen op die je in de krant niet ziet staan en die dus wel kloppen.

Het is in iedergeval niet mijn artikel en heb de link er bij geplaatst van waar ik het gevonden heb zodat je geen copyright problemen krijgt. Het engelse artikel kon ik niks uit wijs worden om dat engels niet mijn sterkste punt is. Dus ging er van uit dat het redelijk vertaald was.

Ik hoef zelf ook geen spam in mijn mailbox en zal het dus ook niet versturen. Ik blijf hier gewoon lekker lezen met mijn gezinnetje en die dingen mee nemen wat voor ons belangrijk is en waar wij wat aan kunnen hebben. Ik mag hier graag zijn om dat je toch best wel wat opsteekt van mensen die de zelfde dingen doen en waar ik heel veel van leer. Dit soort vragen kun je vaak niet kwijt met de buren of andere familie leden.

En voor de rest onthou ik mijn van nieuws die ik hier daar tegen kom en zal het hier dan ook niet meer plaatsen.

vr gr Bowhunter

Deze post delen

..

En voor de rest onthou ik mijn van nieuws die ik hier daar tegen kom en zal het hier dan ook niet meer plaatsen.

vr gr Bowhunter

Ik denk niet dat iemand het je kwalijk neemt dat je een link geeft naar een bericht

Het komt alleen een beetje over alsof je mijn nieuwe buurman ben, die mij passeert bij het handenschudden van de eerste kennismaking, en vervolgens met zijn voeten op de bank in mijn huiskamer naar de TV gaat kijken

Ik denk dat indien je een klein stukje post in de voorstelronde je zal merken dat iedereen ineens een stuk milder en vriendelijker zal reageren.

En preppers zijn over het algemeen wat paranoia :)

Deze post delen

Inderdaad, dit als eerste poste en dan even geen andere, geef toe, in tijden van 'creatieve forum spam' om extra links te krijgen, kon dit even tellen.

Het doet me plezier dat ik dit dus verkeerd had ingeschat, dus bij deze welkom hier.

Mijn inhoudelijk opmerkingen blijven echter dezelfde natuurlijk ;)

Deze post delen

Discussie over WAT? Topic titel is onjuist, op zijn minst uit het verband gerukt, de topicstarter neemt niet deel aan de discussie en heeft slechts 1 post en is pas geregistreerd.

Dus zich op het forum geregistreerd, postje geplaatst (inhoud, relevantie, waargetrouwheid?) naar de te promoten blog en dat is het. Op alle vlakken laakbaar. Voor mij mag ALLES weg.

hier is het filmpje over water.

Dat geld in de meeste Europese landen ook zo'n beetje zo.

Mogelijk niet rechtstreeks voor regenwater maar wel regenwater wat in een stroompje van de berg afloopt.

Je mag daar niet zomaar een groot vermogens pomp inhangen om 30 Hectare land te besproeien. Dat moet je aanvragen met een calculatie van wat je wilt gebruiken om te voorkomen dat mensen downstream zonder komen te zitten.

Deze post delen

‘Mijn vriendin in Amerika vertelde me vanavond het een en ander wat er nu aan de hand is in Amerika...

Wat de regering aan het doen is, heel sneaky, is allerlei wetjes onder ándere wetten aan het verstoppen, zodat de “gewone” man niks doorheeft.

Stap voor stap schijnen ze naar een situatie toe te werken, waarin de Amerikaanse bevolking totaal afhankelijk wordt van de regering, en hun toestemming hoe, om überhaupt, te kunnen leven.

Bijvoorbeeld:

De wet in sommige staten is nu al zo ver, dat ze niet meer dan 7 dagen voorraad aan voedsel in huis mogen hebben om te leven. Dit was 30 dagen! Maar nu is het beperkt tot 7 dagen.

Te veel om op te noemen, ik heb haar bewijzen gevraagd en ze stuurde me alvast deze link: http://www.fas.org/irp/crs/RL32366.pdf

Maar er is meer dat men na goed zoeken, kan vinden en ze zou aan me denken als ze meer bewijzen vindt.’

Nog een bewijs:

http://www.shtfplan.com/headline-news/paul-to-congress-someone-who-has-guns-ammunition-7-days-of-food-can-be-considered-a-potential-terrorist_12052011

Velen van jullie, die alternatieve nieuwsbronnen volgen, weten al wat er gaande is. Het meeste hiervan komt natuurlijk niet in het “gewone” nieuws.

Lees verder op:

http://eindtijdnieuws.blogspot.nl/2012/07/voedselvoorraad-van-meer-dan-7-dagen-in.html

Als intro mag dit tellen he :) Ik begrijp dan ook de redactie van andere mensen dat je over de lijn bent gegaan. Maar als ik even de commentaar en jou links vergeet dan heb je wel terecht een punt. Hoe je aan die info komt en wat jouw besluitvorming is doet zelf nu voor mij niet ter zaken.

Dat er iets gaande is in de US is duidelijk. De TSA die buiten de lijntjes aant kleuren is toont aan dat het hier om meer gaat dan "All about terror" Check points alla Irac om even te kijken dat je je autogordel draagt? Hmm. Ik kan die lijst eindeloos vullen. Maar als we ons focussen op alleen wat er in de US gaande is gaan we zelf zonder slag of stoot tenonder. Wij hebben de mogelijkheid om te preppen en dat is nu wat we doen moeten.

Deze post delen

Sterker nog, het is vrij normaal dat 'onze vertegenwoordigers' in de politiek geacht worden vaak vele duizenden pagina's tekst per week te lezen naast de algemene vergaderingen/verplichtingen. En natuurlijk begrijpen deze vertegenwoordigers ook alle onderwerpen en krijgen voldoende tijd om dit met de achterban te bespreken.

Of er met opzet bepaalde onderdelen door (groepen in / rond) de overheid verstopt worden laat ik even in het midden, maar het mag overduidelijk zijn dat de gemiddelde politicus geen tijd en kennis heeft om zich op alles goed in te lezen. Dat verklaart ook wel de vaak belachelijke uitspraken of onwaarheden.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...