Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

#preptember: Niet wachten. Doen. Maak vandaag jouw calamiteitenplan. [HELP MEE!]

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ha Dr. P ik zie net dat het document inmiddels volledig is aangevuld! TOP! :cool:

Ik zie dat ik twijfelachtige eer heb om op 23 sept de dag af te trappen met "de R zit in de maand"..........:D Laten we hopen niet de R van Ramp....:cool: als ik zo alle berichtgeving op het grote boze internet bekijk dan is de 23e wel een "speciale dag".....just kiddin'

Goed bezig!

[planning & content]

Ik heb een opzetje gemaakt in een Google Spreadsheet waarbij je niet hoeft in te loggen, dus als het goed is weet (behalve natuurlijk Google, NSA en Plasterk) niemand wie/wat/waar je bent als je hier op kijkt/edit. @martin, correct me if I'm wrong ;)

** NB: Voor je de link hieronder klikt, eerst naar google.nl gaan en kijken of je niet bent ingelogd. En anders eerst even uitloggen of andere browser gebruiken **

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Jdkop4yX0QKKqgI6nZbM9qj9jCzUGPEXtCZGcN91fdk/edit?usp=sharing

Korte toelichting:

• Er staat een korte legenda
  • Iedereen heeft alle rechten om toe te voegen, editen, deleten e.d.
  • with great power comes great responsibility
  • dus pas op dat je niet de boel sloopt

Een aantal van de topics uit dit draadje heb ik al toegevoegd, maar nog niet allen. Mag je gerust ook zelf doen, als je wilt. En nieuwe topics kan je zelf direct in de spreadsheet zetten, evt hier melden welke je hebt toegevoegd. Zelf zal ik de eindredactie houden als ik denk dat bv de volgorde beter iets anders kan. Maar zonder tegenbericht mag je zelf kiezen op welke dag jouw topic voorbij komt. En ik zal een foto erbij zoeken.

Check ook nog even de openingspost van dit topic. Met name over de tone of voice van de onderwerpen. Het moet licht verteerbaar en uitnodigend zijn. "Preppen voor de pleuris uitbreekt" is bv geen handige teaser om de overige 99,999% te bereiken ;)

O ja en @Loreen gaat me ook helpen een persbericht te maken :D Kudos!

• Leuk 1

What's next: http://preptember.nl/tip/9-september/ :)

25 september vind ik nergens overgaan, als je het een beetje toegankelijk wilt houden voor het normale publiek. (Mening)

Deze komt er - vanzelfsprekend - niet in. Maar vond em absurd genoeg om nog even te laten staan.

Ik ben echt onwijs benieuwd waarom er bij de tekst van vandaag niet 8 september, maar preptembro staat :o

Fixed, was een perabuisje

Preptember.nl 10 september

Hoe lang laten we de Amerikanen nog oorlog voeren en betalen burgers dit of met de dood of met dollars?

Ik vrees dat dat te ver gaat. Half Nederland geilt nog altijd op Amerika. Zo'n geweldig land, daar komt zoveel nieuws vandaan, aan innovatie, muziek, prachtige films en al dat andere goeds. Zij staan toch altijd klaar om de democratie te verdedigen. Wie moet dat anders doen?

Wie anders dan Uncle Sam moet de Russische Beer in bedwang houden?

Of zeg ik nu iets doms? :confused:

Hoe lang laten we de Amerikanen nog [...]

Daarnaast heeft politiek, an sich, niet veel met preptember te maken. :rolleyes:

Over de 25e: op zich kun je daar toch wel een stukje over schrijven betreffende bewustwording; dat je

wellicht dingen moet doen, waar je liever niet aan denkt, maar toch van levensbelang kunnen zijn.

Hier geen probleem.

Oh, misschien was ik niet specifiek genoeg: De link op de wikipagina onder de eerste tabel:

Rampenzenders Omroep Locatie FM zender Frequentie in Mhz

Mogelijk kunnen in de omgeving van Gelderland etherfrequenties variëren

afhankelijk van de woonplaats. Via de volgende link kunt u de meest recente frequenties vinden: http://www.omroepgelderland.nl/web/Algemene-paginas/Over-ons/Kanaalwijzer.htm

(Die dus)

Zie ook het noodpakketje van het Rode Kruis voor de vluchtelingen in de sporthal in Rotterdam:

http://www.rijnmond.nl/nieuws/17-09-2015/live-150-vluchtelingen-vanavond-nog-naar-rotterdam

Mooi dat ze het krijgen, maar als dat het noodpakket is dat we bij een ramp kunnen verwachten mag je toch blij zijn dat je een prepper bent. Niet echt bedoeld voor vluchtelingen, want... er staat een inhoudoverzicht op in het Nederlands...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...