Ga naar inhoud
GENEGEERD

AllPrepare webwinkel


Suburbian

Aanbevolen berichten

Nope, geen ervaring. Ik denk dat ik het echter ook niet ga proberen. Ik las toevallig op Barracuda (over complotdenkers) dat Allprepare gelieerd is aan Martin Vrijland: http://barracudanls.blogspot.nl/2015/08/angstmodus.html en http://www.martinvrijland.nl/2014/09/25/martin-vrijland-en-allprepare-lanceren-webshop-en-ebola-preventie/ Ieder zijn ding, maar ik ben niet zo'n fan van Martin Vrijland.

 

'k Moest even wat lezen, maar idd, die webshop is aan hem gelieerd en die gast krijgt van mij geen cent.

Bedankt voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ze hebben een gasmasker van 3M, een merk dat ik erg goed vind voor allerlei dingen. Komt met filters. De vraag is voor mij als leek, @vheeswijk waar beschermen die filters precies tegen? Als in praktische voorbeelden? Ik woon niet ver van het RIVM dus het zou mooi zijn als ze beschermen tegen 't spul dat daar ligt. Ze hebben niet lang geleden een nieuw lab met een hogere biohazard categorie gekregen. Kan even niet vinden welk niveau. Maar er ligt naar verluid smerig spul.

 

De site zegt: Dit gasmasker wordt geleverd met 2 paar 3M 6099 filters t.w.v. € 72,99 voor bescherming tegen organische dampen, anorganische en zure gassen, amanoniak en en derivaten deeltjes. Deze producten zijn getest volgens de relevante Europese Normen (EN136 (klasse 2), EN141, EN143, EN371) en voldoen aan de veiligheidsvereisten van het CE merk. Verdiep je in het gebruik van beschermende middelen en het toepassen van decontaminatie protocollen. Verkeerd gebruik kan alsnog voor onvoldoende of geen bescherming leiden.

 

Leuke info: http://preppers.nl/forum/threads/5599-Treinbrand-Belgi%C3%AB-met-giftige-stoffen!?p=128171&viewfull=1#post128171

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat zou al reden nummer 1 zijn om niets op die site iets te kopen: de eigenaar.

 

Greener

 

Ja. Verhelderend. Ik moest even zoeken wie die Vrijland is, gelukkig vond ik al genoeg info over hem hier op het Preppers.nl forum. Los daarvan blijft het natuurlijk wel een feit dat de blikken in totaal bij hem/hen (werken ze überaupt nog samen met mr. Vrijland?) goedkoper zijn dan bv. in de Prepshop... Duivelse twijfel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat zou al reden nummer 1 zijn om niets op die site iets te kopen: de eigenaar.

 

Greener

 

Tsja, bij de Prepshop is de eigenaar JUIST een reden om te kopen.

Net zoals ik biologisch vlees bij de boer koop, net zoals ik mijn meel bij de molen haal, mijn zaden Monsanto-vrij, en zo min mogelijk koop bij grootwinkelbedrijven.

Ja, ik heb zo mijn principes, ik weet wel dat het ergens anders goedkoper kan zijn, maar toch he...Ik sponsor liever de kleine zelfstandige, dan de CEO van een multinational.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Uiteindelijk had ik het er dan toch maar op gewaagd en er een mooie bestelling gezet van een pakket Mountain House blikken voor 90 dagen (1 persoon) en een paar van die NRG-5 pakjes en 1 "noodbrood" blikje (is dat ooit al ergens gereviewed? Misschien leuk om eens te testen)

 

Eind vorige week was alles gearriveerd, met een gratis Sawyer mini-waterfilter er bovenop. Netjes verpakt, helaas wel met een grote sticker van allpepare.com erop (de oplettende koerier weet intussen waar er eten te vinden valt als de k*k tegen de ventilator knalt), maar goed. Daarvoor kocht ik bij de Prepshop dus dat leuk bijltje :)

 

Op hun service valt niks aan te merken, alles was correct en snel afgehandeld, dus wie twijfelt... Niet nodig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk had ik het er dan toch maar op gewaagd en er een mooie bestelling gezet van een pakket Mountain House blikken voor 90 dagen (1 persoon) en een paar van die NRG-5 pakjes en 1 "noodbrood" blikje (is dat ooit al ergens gereviewed? Misschien leuk om eens te testen)

 

Eind vorige week was alles gearriveerd, met een gratis Sawyer mini-waterfilter er bovenop. Netjes verpakt, helaas wel met een grote sticker van allpepare.com erop (de oplettende koerier weet intussen waar er eten te vinden valt als de k*k tegen de ventilator knalt), maar goed. Daarvoor kocht ik bij de Prepshop dus dat leuk bijltje :)

 

Op hun service valt niks aan te merken, alles was correct en snel afgehandeld, dus wie twijfelt... Niet nodig :)

 

Ooops, daar worden de meeste preppers niet blij van. Eventueel nog bij de buren afgeleveren en je OPSEC wordt gratis om zeep geholpen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk had ik het er dan toch maar op gewaagd en er een mooie bestelling gezet van een pakket Mountain House blikken voor 90 dagen (1 persoon) en een paar van die NRG-5 pakjes en 1 "noodbrood" blikje (is dat ooit al ergens gereviewed? Misschien leuk om eens te testen)

 

Eind vorige week was alles gearriveerd, met een gratis Sawyer mini-waterfilter er bovenop. Netjes verpakt, helaas wel met een grote sticker van allpepare.com erop (de oplettende koerier weet intussen waar er eten te vinden valt als de k*k tegen de ventilator knalt), maar goed. Daarvoor kocht ik bij de Prepshop dus dat leuk bijltje :)

 

Op hun service valt niks aan te merken, alles was correct en snel afgehandeld, dus wie twijfelt... Niet nodig :)

 

Effe zeuren: Natuurlijk was alles in orde. De baas van dat spul heeft de discussie op dit forum waarschijnlijk met grote belangstelling gevolgd en alle Mountain House-bestellingen in deze periode extra snel en zorgvuldig afgehandeld & overal zo'n mooi waterfiltertje ingestopt. Zou ik ook doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...