Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

jobs

GeenPeil.nl - teken tegen automatische uitbreiding van de EU

Recommended Posts

Wat een ongeloofelijk KUDT filmpje.

Oh, en ik mag niet tekenen omdat ik niet in verNederland woon... niet dat al die geweldloze ongein ook maar 1 dode aan de zeik zet, de politiek lacht zich een barst om dat domme kutvolk wat weer eens een stapeltje handtekening heeft verzameld. Als mensen serieus verandering willen, dan zal het hele politieke systeem op de schop moeten en geweld is daarbij 100% noodzakelijk. Liefst iets in V for Vendetta stijl, met veel vuurwerk. Voor de rest... kansloos.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Peerke
Ik heb getekend, maar echte actie is pas keiharde actie...waarvan acte!

En voor keiharde actie moet je niet bij die suffe en makke Nederlanders zijn die het eigenlijk allemaal wel best vinden. Tenminste 85% ervan.

Deze post delen

de politiek lacht zich een barst om dat domme kutvolk wat weer eens een stapeltje handtekening heeft verzameld. Als mensen serieus verandering willen, dan zal het hele politieke systeem op de schop moeten en geweld is daarbij 100% noodzakelijk. Liefst iets in V for Vendetta stijl, met veel vuurwerk. Voor de rest... kansloos.

Dat zal best. Ik geloof best dat ze daar lachen. Ik geloof best dat al die handtekeningen linea recta de de vuilniswagen in vliegen. Ik geloof echter OOK, dat bij "het volk" bij iedere handtekening die gezet wordt die vervolgens weer word weggepleurd, een stukje weerstand groeit. Ik geloof OOK dat als men een stem laat horen, en die stem genegeerd wordt, die stem wat luider zal klinken. Ik geloof OOK, dat als men zich maar vaak genoeg genegeerd voelt, men opzoek gaat naar een methode om WEL gehoord te worden.

Dus ik zeg laat maar komen die burgerinitiatieven, laat de politici maar lachen, en laat ze vooral maar die handtekeningen weggooien. En natuurlijk is er een deel dat zijn handtekening zet, en vervolgens verder gaat met zijn leventje. Die maar pikt en slikt wat er allemaal gebeurt, zolang SBS6 maar niet van de buis verdwijnt. Die morgen alweer vergeten is waar die handtekening eigenlijk voor was. Maar ik geloof dat er tussen al die mensen die nu tekenen ook mensen zitten bij wie dit hele gedoe weer een druppel is, die in een toch al aardig volle emmer valt.

Dus nee, misschien dat dit burgerinitiatief niet het directe effect heeft waarvoor het in het leven geroepen is. Maar dat wil niet zeggen dat het GEEN effect heeft :)

V for Vendetta begon denk ik ook niet met helemaal tevreden mensen die van de een op de andere dag opeens besloten te stoppen met tevreden zijn, en te gaan rellen. Gok ik. Zoiets ontstaat door dingen die zich opstapelen, bij mensen die zien dat zij via de reguliere wegen niet bereiken wat ze willen.

Deze post delen

Dus nee, misschien dat dit burgerinitiatief niet het directe effect heeft waarvoor het in het leven geroepen is. Maar dat wil niet zeggen dat het GEEN effect heeft :)

V for Vendetta begon denk ik ook niet met helemaal tevreden mensen die van de een op de andere dag opeens besloten te stoppen met tevreden zijn, en te gaan rellen. Gok ik. Zoiets ontstaat door dingen die zich opstapelen, bij mensen die zien dat zij via de reguliere wegen niet bereiken wat ze willen.

attachment.php?attachmentid=20382&stc=1

Deze post delen

Niet of-of, maar en-en.

Want helaas geef je ook een signaal af door nu niet ff die petitie te tekenen. Voor dit soort zaken wil bv de media neuzen tellen en enkel neus minder, demotiveert ook anderen. Het is misschien lullig maar niks doen is geen optie. Of in ieder geval: een hele slechte.

Helemaal mee eens, dus getekend.

Wat lastig zeg, een handtekening zetten met je muis, die lijkt echt nergens op, maar ja.

Deze post delen

Helemaal mee eens, dus getekend.

Wat lastig zeg, een handtekening zetten met je muis, die lijkt echt nergens op, maar ja.

Ha! Laat ik nou al een jaar of 10 geleden mijn handtekening gestileerd te hebben dus dat ging perfect! (omdat van die kraaienpoten nooit op die achterlijke kleine vakjes op pasjes en zo passen was de reden, had destijds nieuw paspoort nodig en heb het sindsdien veranderd.)

Deze post delen

Ha! Laat ik nou al een jaar of 10 geleden mijn handtekening gestileerd te hebben dus dat ging perfect! (omdat van die kraaienpoten nooit op die achterlijke kleine vakjes op pasjes en zo passen was de reden, had destijds nieuw paspoort nodig en heb het sindsdien veranderd.)

Ja, ik ga ook maar eens terug naar het kruisje. ;)

Deze post delen

#MUSTSEE :D

Teken voor GeenPeil en red de democratie!

Dit was de reden en aanleiding om zelfs mijn pa zover te krijgen ;)

Deze post delen

Niet vaak genoeg maar wel erg vaak;)

Het is dat ik telkens die 10 tekens moet vol maken maar anders had ik de pagina vol gespamd met ''teken'' '' teken'' ''teken'' ALSJEBLIEFT ;)

Deze post delen

LET OP! Laatste dag voor papieren handtekeningen!

LET OP. Als je handtekeningen ingezameld hebt voor GeenPeil, als je nog wilt tekenen, of als je de papieren advertentie uit de Telegraaf van vandaag (pagina 20) nog op wilt sturen, heb je TOT UITERLIJK VRIJDAGMIDDAG 25 SEPTEMBER - morgen dus - om je handtekeningen op de post te doen. De deadline is pas maandag 28 september, maar de postbode bezorgt niet op maandag.

Deze post delen

LET OP! Laatste dag voor papieren handtekeningen!

LET OP. Als je handtekeningen ingezameld hebt voor GeenPeil, als je nog wilt tekenen, of als je de papieren advertentie uit de Telegraaf van vandaag (pagina 20) nog op wilt sturen, heb je TOT UITERLIJK VRIJDAGMIDDAG 25 SEPTEMBER - morgen dus - om je handtekeningen op de post te doen. De deadline is pas maandag 28 september, maar de postbode bezorgt niet op maandag.

Goede tip! Ze zaten eergisteren op 240.000 handtekeningen. Gaat nog een eindsprint worden (krap en wel)

Deze post delen

Goede tip! Ze zaten eergisteren op 240.000 handtekeningen. Gaat nog een eindsprint worden (krap en wel)

Gaat idd nog heel spannend worden want er zullen ongetwijfeld veel handtekeningen afgekeurd gaan worden. Er zijn heel veel voorwaarden waar de handtekeningen aan moeten voldoen. Dus hoe meer, hoe beter zodat die 300.000 gehaald gaan worden.

Ze zitten nu op 273.000 (91%)

Deze post delen

Ook maar even getekend vandaag. Voor de tweede keer trouwens, na de eerste had ik na tien uur nog geen link gekregen om te bevestigen dus nog maar hopen dat het de tweede keer wel lukt. De aanallen gaan wel goed geloof ik. Ben benieuwd.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...