Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

jobs

GeenPeil.nl - teken tegen automatische uitbreiding van de EU

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Geniaaaaaal: kijk live mee met het uitprinten van de eerste batch van 50k handtekeningen :)

Hij zweet er van zo druk is die.

Deze post delen

Voor de democratie heb ik ook gestemd als en als we de 200K halen ga ik mijn vrouw en buren ook mobiliseren. Ik dacht trouwens altijd dat D66 voor Democraten 1966 stond, waarom willen ze niet het volk raadplegen d.m.v. een referendum?

Deze post delen

@Mr. Gold omdat D'66 de EU ziet als kroon op het werk, de ultieme oplossing voor problemen in de wereld (of ten minste Europa) en als het volk het daar niet mee eens is, dan is hun conclusie dat ze het blijkbaar nog niet voldoende hebben uitgelegd. En-of dat het volk te dom is om het te snappen. Ergo, D'66 is voor inspraak als je hun mening deelt. Wil je iets anders, dan hebben ze liever dat zij voor ons mogen beslissen.

Deze post delen

Toch heb ik hier hoop, vriend Keyser! Het mooie van deze actie namelijk, is dat er een soort van onnozel achterdeurtje is gevonden waar we nu 300.000 zweetvoetjes tussen gaan drukken! Die EU'ers waren zo druk met het barricaderen van de voordeur, achterdeur, schoorsteen, keukenraam, wcraampje, dakraam, ventilatiegleuf, slaapkamerraam, etc etc. Geen moment hadden ze gedacht dat een horde gekke burgers wel eens bereid zouden zijn om door de opening in het riool te komen! En dat doen we nu!!

Daarnaast gaat er een signaal van uit, vergelijkbaar met wat elke mafkees opmerkte, die voor het eerst hier op het forum kwam. Je merkt dat je niet alleen bent. GeenPeil pakt het groots en fantastisch aan, die 300k gaan we halen! En dat zijn allemaal mensen die weten dat ze niet alleen staan, maar dat er minstens 299,999 anderen zijn die de EU een toontje lager willen laten zingen! En hopelijk daarna ook de pek en veren, maar dat is fase 2 ;)

• Leuk 1

Deze post delen

Alsof al die handtekeningen zin gaan hebben.

Welkom in de dictatuur die EU heet.

one ring to rule them all....

Juist, laat me raden het is een niet bindend referendum.

Deze post delen

Ik probeer al 2 dagen te tekenen maar krijg steeds de melding dat de pagina niet beschikbaar is.

Overigens, begreep ik dat de uitkomst v/h referendum terzijde geschoven mag worden door de politiek. Dat het slechts raadgevend is.

Deze post delen

Beetje deja vu dit.

Laat me raden wat er gebeurt: het volk stemt tegen, het verdrag is opeens geen verdrag meer maar slechts een aantal bindende afspraken en het wordt ons alsnog door de strot geduwd?

Deze post delen

Ze moesten eerst 10.000 handtekeningen halen (is gelukt), maar dat mocht alleen op papier met een postzegel en zo.....

Nu moeten ze 300.000 handtekeningen halen

Dán komt er een referendum

En áls er dan een minimale opkomst van 30% is dan moet de politiek er naar kijken...

Dan nog is het raadgevend en kunnen de dames/heren politici zich er niets van aantrekken, net als bij de EU grondwet

Zie hier "democratie" in 2015

Ik heb toch maar getekend, je moet wát......

Deze post delen

Ze moesten eerst 10.000 handtekeningen halen (is gelukt), maar dat mocht alleen op papier met een postzegel en zo.....

Nu moeten ze 300.000 handtekeningen halen

Dán komt er een referendum

En áls er dan een minimale opkomst van 30% is dan moet de politiek er naar kijken...

Dan nog is het raadgevend en kunnen de dames/heren politici zich er niets van aantrekken, net als bij de EU grondwet

Zie hier "democratie" in 2015

Ze gaan zich er helemaal niks van aantrekken. Let maar op.

Ookal doen ze het wil, veranderen wij alsnog niks.

Willen we dingen veranderen moeten we andere manieren hebben.

Deze post delen

Het kan een (hopelijk) duidelijk signaal zijn.

Negeren 'mag' maar men moet bedenken wat dat betekent.

De grote partijen zullen hun koers moeten bijstellen.

En wat kan een eventuele ommekeer in Nederland bij deze EU-zaak betekenen?

Deze post delen

Willen we dingen veranderen moeten we andere manieren hebben.

Niet of-of, maar en-en.

Want helaas geef je ook een signaal af door nu niet ff die petitie te tekenen. Voor dit soort zaken wil bv de media neuzen tellen en enkel neus minder, demotiveert ook anderen. Het is misschien lullig maar niks doen is geen optie. Of in ieder geval: een hele slechte.

Deze post delen

Nou toch maar getekend dan, alhoewel ik nou niet echt een fan ben van geenstijl en ik ze eigenlijk het succes niet gun.

Maar ja, uiteindelijk maakt het voor het eind doel niet uit wie het initiatief neemt, dus mij over mijn weerstand heengezet.

Deze post delen

Op http://geenpeil.nl/ kun je nu digitaal je handtekeing zetten voor een referendum over het associatieverdrag dat de EU opstelt met de Oekraïne.

getekend :)

Oh ja, zouden jullie willen overwegen hetzelfde te doen tegen TTIP/Ceta? Anders zijn bedrijven hier straks de baas ipv de politiek....

https://stop-ttip.org/nl/onderteken/?noredirect=nl_NL

ah, deze ga ik ook tekenen. Goeie ttip! :p

Sluit heel mooi hier op aan:

Deze post delen

Niet of-of, maar en-en.

Want helaas geef je ook een signaal af door nu niet ff die petitie te tekenen. Voor dit soort zaken wil bv de media neuzen tellen en enkel neus minder, demotiveert ook anderen. Het is misschien lullig maar niks doen is geen optie. Of in ieder geval: een hele slechte.

Nou ik heb getekend. Wat gaan we doen als ze niet luisteren?

Deze post delen

Niet of-of, maar en-en.

Kijk eventjes naar mijn eerste reactie in dit draadje;)

Verder ben ik het ook met je eens maar voor echte verandering moet je andere manieren hebben.

Deze post delen

Gast Peerke

Tekenen zal geen donder veranderen. Overheden, bedrijven en politici zijn allang (om)gekocht door de bankiers.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...