Ga naar inhoud
GENEGEERD

Esee Izula Nekmes.


De Plaag

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
De Esee Izula is mijn favoriete mes ooit! Heb hem zelf in het Venom Green en zwarte G 10 scales (para cord beviel niet). Ben helaas mijn zwarte signature verloren tijdens een avontuur maar kan absoluut niet zonder Izula.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 

Dit vind ik altijd van die grappige beweringen waar ik mezelf dus helemaal niks bij voor kan stellen. Waarom de Izula je favoriet ooit? Er zijn zoveel messen die vergelijkbaar zijn.

Wat ik wel kan begrijpen als iemand zegt "favoriet van de messen die ik ooit heb vastgehouden en gebruikt".

 

IK heb nogal wat messen liggen en nog veel meer vast gehad maar weer doorgeschoven. En met elk doosje messen dat hier binnen komt (wekelijks) heb ik steeds minder een favoriet. Wel favorieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

ik heb iets tegen dure merk messen lijkend naar extrema ratio , esee , sog , etc (kan er nog 10 opnoemen)

je betaald gewoon teveel geld alleen Voor de merknaam toevallig omdat een (voorbeeld) dave cantherbury het mes een aantal keren in zijn handen heeft gehad en er op zijn kanaal positief over heeft geluld ....als men een beetje gaat zoeken is een soort gelijk of beter mes voor veel mider geld te krijgen.....

 

(ik kraak hiermee niemand af en iedereen moet kopen wat hij/zij wil )

ik wil alleen aangeven dat je eigenlijk betaald voor marketing een copyright of een bekend gezicht.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb iets tegen dure merk messen lijkend naar extrema ratio , esee , sog , etc (kan er nog 10 opnoemen)

je betaald gewoon teveel geld alleen Voor de merknaam toevallig omdat een (voorbeeld) dave cantherbury het mes een aantal keren in zijn handen heeft gehad en er op zijn kanaal positief over heeft geluld ....als men een beetje gaat zoeken is een soort gelijk of beter mes voor veel mider geld te krijgen.....

 

(ik kraak hiermee niemand af en iedereen moet kopen wat hij/zij wil )

ik wil alleen aangeven dat je eigenlijk betaald voor marketing een copyright of een bekend gezicht.....

 

Mag ik dan vragen over wat voor messen je het dan hebt?

Ik denk dat ik ook in bezit ben van zo'n " teveel geld alleen voor de merknaam" mes.

Ik vind dat het soms ook wel wat aan de dure kant is en daarom zou ik wel willen weten over welk soort messen je 't hebt (Niet om je af te kraken hoor)

 

Santino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...