Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
rassy

Noah,de eerste prepper in de geschiedenis.

Recommended Posts

Zomaar een gedachte die bij me opkwam.

Noah was de eerste en bekendste prepper in de geschiedenis van de mensheid. Zijn preppen heeft volgens de mythe zelfs de hele mensheid en dierenrijk gered.

Misschien kunnen we nog veel van deze grote voorganger leren, al zullen er zijn niet veel van ons zijn die zich op een ramp met de omvang van de zondvloed voorbereiden.

Preppers die zich op een dergelijke grote ramp voorbereiden verdienen misschien de ere titel noah preppers of ark preppers.

Vind het zelf wel leuk om te bedenken hoe ik me daar op voor zou bereiden,al zou ik het waarschijnlijk nooit in de praktijk brengen.

Afgezien van dat ik die titel nooit zou winnen zou ik er sowieso voor bedanken, gezien de religieuze bijsmaak.

Ik vond de film trouwens ook ruk. -->

Ben ik een zeikerd? Zeker!

Noah was de eerste en bekendste prepper in de geschiedenis van de mensheid. Zijn preppen heeft volgens de mythe zelfs de hele mensheid en dierenrijk gered.

Misschien kunnen we nog veel van deze grote voorganger leren, al zullen er zijn niet veel van ons zijn die zich op een ramp met de omvang van de zondvloed voorbereiden.

Preppers die zich op een dergelijke grote ramp voorbereiden verdienen misschien de ere titel noah preppers of ark preppers.

Vind het zelf wel leuk om te bedenken hoe ik me daar op voor zou bereiden,al zou ik het waarschijnlijk nooit in de praktijk brengen.

Denk eigenlijk dat er best veel mensen zich voorbereiden op het stijgen van de wateren. En diegene die er melding van maken, in de ark context, worden meestal, zo niet altijd, voor gek verklaard.

Staat me nog een verhaal voor ogen van een man die een reddingsboot in de achtertuin had gezet.

Denk eigenlijk dat er best veel mensen zich voorbereiden op het stijgen van de wateren. En diegene die er melding van maken, in de ark context, worden meestal, zo niet altijd, voor gek verklaard.

Staat me nog een verhaal voor ogen van een man die een reddingsboot in de achtertuin had gezet.

Die is zelf op tv geweest . Dat was net voor 12. 2012 als ik mij niet vergis .

Maar tussen haakjes ik hoor ook bij die gekken . Al ga ik niet van elke diersoort een koppel mee nemen .

Afgezien van dat ik die titel nooit zou winnen zou ik er sowieso voor bedanken, gezien de religieuze bijsmaak.

Ik vond de film trouwens ook ruk. -->

Ben ik een zeikerd? Zeker!

Die film was zoooooo traaaaaaag dat ik ook het einde nog niet gehaald heb :)

Officieel zijn er ca 1,2 miljoen soorten andere deskundigen hebben het over 7,7 miljoen.

Van alles 2 zouden dus 2,4 miljoen dieren zijn en dan nog wat mensen.

@rassy hoe kun je hier wat bruikbaars van maken... heb je zo'n groot gezin?

Gast Heksenboot

[ATTACH=CONFIG]20210[/ATTACH]

Ik zou best in zo'n huis willen wonen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...