Ga naar inhoud
GENEGEERD

Koolmonoxidemelder Alecto is gevaarlijk


Gast

Aanbevolen berichten

Koolmonoxidemelder Alecto is gevaarlijk

Consumenten met een koolmonoxidemelder van het type Alecto COA-22 moeten direct stoppen met deze te gebruiken. Het risico bestaat dat het alarm niet op tijd afgaat, zowel bij lage als verhoogde concentraties koolmonoxide. Daarvoor waarschuwen de Nederlandse Voedsel- en Waren Autoriteit (NVWA) en het bedrijf zelf maandag. Eerder dit jaar waarschuwde de NVWA ook al dat de koolmonoxidemelder van het merk König onveilig was en niet meer gebruikt moest worden. Ook bij deze melder bestond het risico dat het alarm te laat afgaat.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24359273/__CO-melder_is_gevaarlijk__.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Alecto is bij mij synoniem voor rotzooi.

 

Valt op zich erg mee moet ik zeggen. Ik heb verschillende producten van Alecto en ik heb daar eigenlijk geen problemen mee. En ja, de kwaliteit zal vast minder zijn dan de duurdere merken, maar daar betaal je dan ook de prijs na ;-)

Die vervanging die aangeboden wordt bij blokker, is goed (en goed gekeurd) en niet te duur. Ideaal dus voor mensen die wat minder te besteden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...