Ga naar inhoud
GENEGEERD

Iemand met mes gezien (in winkelcentrum)

Tom
 Share

Recommended Posts

Allereerst ik weet niet of dit topic hier goed staat, moderators anders maar verplaatsen.

Maar ik wil toch effe iets aanstippen, er zijn denk ik hier veel liefhebbers van een goed stuk gereedschap zoals een mes o.a. een zakmes.

Nu weet iedereen wel dat je er niet mee te koop moet lopen maar stel je zit net effe een appeltje te schillen of je kunt die verpakking niet openkrijgen (onderweg) dan is voor ons een mes gewoon een stukje gereedschap.

Maar in een openbare ruimte kan 1 telefoontje (in dit geval van een agent in burger) voldoende zijn om een heel aanhoudingscircus op te starten. (Het mes werd trouwen niet aangetroffen).

Hier ziet u een filmpje er wordt van 2 kanten aangereden en er wordt in de omgeving met omtrekkende bewegingen de verdachte ingesloten of zoiets.

Wel weer een hoop sensatie maar `de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend` (spreekwoord).

Het is natuurlijk wel weer goed om de misdaad te bestrijden, want het kan een gevaarlijk individu zijn. Met een mes.

Dus ik keur dit niet af, al heb ik het nog nooit bij ons de stad gezien, zo'n actie.

Nu snap ik wel dat mensen snel schrikken tegenwoordig, in de jaren 70/80 was een zakmes nog normaal en niemand schrok ervan

.

Zelfs mijn eigen vrouw schrok van mijn nieuwe messie toen ik deze gebruikte om tijdens een picknick een stokbrood te snijden en te besmeren met smeerkaas. Het is toch wel een veilig mes kan niet uit je handen glijden.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Zelfs mijn eigen vrouw schrok van mijn nieuwe messie toen ik deze gebruikte om tijdens een picknick een stokbrood te snijden en te besmeren met smeerkaas. Het is toch wel een veilig mes kan niet uit je handen glijden.

Ja, maar die is ook niet normaal.......

cool!;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...