Ga naar inhoud
GENEGEERD

DIY Rocketstove


Pr3pper

Aanbevolen berichten

@Paraatpaal,

 

Oh! Oh, tevroeg op verzenden gedrukt!

 

Wat kost dit ding via de prepshop? 

Ik heb niet zo veel ruimte voor opslag, vooral ook omdat die schuur van mij,  swinters hardstikke vochtig wordt....

Ik loop al ieder jaar te zeulen met al mijn tuin handgereedschap......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin
14 uur geleden, Sjuul zei:

Hmm, lastig bij te vullen is wel even "een dingetje"- zeker als je meer wilt dan water koken.

Je kan niet er meer hout bij, in stoppen, als je de pan even van t brandertje afhaalt?

Het kan natuurlijk wel, maar je ziet niet goed wat je doet. Als je dat vergelijkt met de normale rocketstove of bijvoorbeeld kelly kettle voelt het nogal onhandig. Maar het is wel een heel compact setje, dus het heeft zijn voordelen.

 

14 uur geleden, Sjuul zei:

IS het ook geschikt om een beperkte ruimte, zeg, kleine keuken, mee te verwarmen?

Het straalt natuurlijk warmte af, maar ik zou het niet efficient noemen. Daarnaast is het ook niet rookvrij, dus ik zou daar iets anders voor zoeken.

 

14 uur geleden, Sjuul zei:

Wat kost dit ding via de prepshop?

23 euro :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paraatpaal, 

 

Bedankt voor de info.

 

Och, als SHTF situatie daar is, zal de rook mij een zorg zijn, ik zet wel een raampje op een kier.... 😜

 

Ik heb die Kelly Kettle ook es bekeken, op de een of andere manier vind ik dat een omslachtig apparaat....

zo veel mogelijkheden/ keuzes, das niet goed voor mij! 🙃

keuze stress! LOL

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...