Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het Grote ANWB wegenboek NL en Europa


Gast

Aanbevolen berichten

https://www.boekenplatform.nl/het-grote-anwb-wegenboek-nederland-57589

 

Gezien ik deze boeken geregeld bij de Kringloop zie voor 1,50 P/stuk vraag ik mij af of het zinnig is deze aan te kopen voor zelfs zo'n laag bedrag.

Nu liggen er twee , Het grote ANWB wegenboek 2004 NL en 2004 / 2005 Europa . 3 Euro samen. In perfecte staat .

Het zijn Grote boeken en 30 H x 22 Br x 2,5 Dik :(

 

Wie heeft er wel een genavigeerd uit deze boeken van de ANWB en vond ze een Musthave :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Oude papieren kaarten, er zullen wel fouten instaan, maar lijkt me ook beter dan niks.

Zorg dat je ook kompas hebt en ermee overweg kan.

 

Ik heb zojuist even gegoogeld en het blijkt dat er in de recente ANWB gidsen nog meer fouten staan dan in oudere uitgaves

 

Ik verwacht , weet bijna zeker dat er geen enkele Vorm van navigatie foutloos is . Althans zoiets als auto navigatie / wegenatlassen , voor de massa bestemde kaarten ( toerisme enz.

Topografische kaarten daar verwacht ik minder fouten in ?? Ook militaire kaarten zullen minder foute bezitten ?!

Een kompas heb ik en daar kan ik nog ( Denk ik ) mee overweg . :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tijd voor tomtom, ja er was een tijd daarvoor, kon men ook reizen.

Je was dat aangewezen om dit soort boeken aan te schaffen. Ook de shell stedengids was een musthave.

Verder heb je nog altijd de gratis anwb vakantie kaarten. Minder gedetaileerd maar daardoor ook wat dunner en overzichtelijker.

Ik heb ook nog ergens zo'n joekel van michellin voor frankrijk, 1:5000 is die dacht ik.

 

Dus heb je ze nog niet voor 3 euro, geen miskoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.boekenplatform.nl/het-grote-anwb-wegenboek-nederland-57589

 

Gezien ik deze boeken geregeld bij de Kringloop zie voor 1,50 P/stuk vraag ik mij af of het zinnig is deze aan te kopen voor zelfs zo'n laag bedrag.

Nu liggen er twee , Het grote ANWB wegenboek 2004 NL en 2004 / 2005 Europa . 3 Euro samen. In perfecte staat .

Het zijn Grote boeken en 30 H x 22 Br x 2,5 Dik :(

 

Wie heeft er wel een genavigeerd uit deze boeken van de ANWB en vond ze een Musthave :)

 

Vroeger heb ik ze veel gebruikt en wat was ik blij toen er eenmaal GPS navigatie kwam.

Maar dat neemt niet weg dat het erg handig kan zijn dergelijke kaartboeken te hebben, alles kan stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt ook wel een beetje af van de omgeving waarin je normaal rijdt. Als je naar de regio Rotterdam kijkt, daar is de afgelopen jaren zoveel veranderd dan moet je met een oude kaart nog steeds heel alert zijn. Dan zijn die oude gidsen alleen bruikbaar om te bepalen naar welke stad je moet zodat je de borden kunt volgen. Zelfs mijn navigatie die om de 2 maanden wordt bijgewerkt laat daar nu steken vallen.

 

Inderdaad ! Ze zijn op heel veel plaatsen aan het wegennet aan het rommelen. Ook in Centrums van steden . Veel kan niet meer ( een richting geworden , afgesloten enz ) Ook woonwijken die erbij komen >

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...