Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

maxgainz

Zombie plaag = werkelijkheid

Recommended Posts

Zombies bestaan, en dat weet iedereen inmiddels

Ik ben serieus aan het voorberijden voor waar ik al jaren voor waarschuwde. Helaas geloofde niemand mij ooit en werd ik telkens voor gek versleten, ik was kortzichtig en paranoide ...

De laatste paar weken moesten mijn critici schoorvoetend toegeven dat ik al die tijd gelijk had, de plaag was inderdaad op komst. Duizenden hersenloze beesten zijn zich op dit moment naar uw wijken aan het verplaatsen. Alles dat op hun pad komt wordt verslonden.

Deze moderne zombies zijn sneller en (net iets) slimmer dan de traditionele en ondanks dat ze wel degelijk onwelriekend zijn kunnen ze niet zo goed meer tegen kogels.

Mensen vul uw kettingzagen af, grijp de slag of steekwapens en haal uw huisdieren binnen want de dreiging is ons al tot frankrijk genaderd

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Of heeft hij het over mijn schoonmoeder?

Beste Maxgainz, ik hoor graag meer over deze zombies. Indien ze daadwerkelijk dood zijn en er geen magi in het spel is, zullen zombies niet ver komen.

Spieren zorgen namelijk voor beweging. Zodra de energie verbrand is en er geen hartslag om de spieren te voorzien van energie en zuurstof. Zal het snel uitgewandelt zijn.

Dus alleen levende zombies kunnen bestaan

Edit: oh Frankrijk ja... Zoals ik het lees komt het uit Frankrijk. Waarschijnlijk bedoel je het andersom zoals Mr. Gold zegt

Deze post delen

Beste max,

Ik ken je verder niet, zie voor het eerst een bericht van je. Dit forum is er op gericht elkaar iets bij te brengen, om meningen te delen of ideeën te toetsen...

Dus als je iets te melden hebt, maak er dan geen raadsel van of plaats het anders in de koffiecorner.

Normaal reageer ik niet eens op dit soort posts, maarja... net terug van vakantie en dus iets milder.

Charlie

• Leuk 2

Deze post delen

Iets te diep in het glaasje gekeken misschien? Ik heb hier nog geen hordes voorbij zien komen..

Van glaasjes (met inhoud) krijg ik ook inspiratie, dan teveel films en hopla je hebt een mooi topic.

Zoals deze http://preppers.nl/forum/threads/595-Zijn-hier-al-mensen-voorbereid-op-een-eventuele-Zombie-Apocalypse

Maar effe serieus dit kan beter ook naar de koffiecorner (valt onder slap ouwehoeren) :p

Deze post delen

Zoowww dann....pilletjes vergeten vannacht? Of ben je wakker geworden uit je nachtmerrie maar beseft nog niet dat het een droom was...?

Ik ga er maar vanuit dat dit een grap is.....anders begint het wel zeer ernstige vormen aan te nemen hier op het forum....

Ik ben serieus aan het voorberijden voor waar ik al jaren voor waarschuwde. Helaas geloofde niemand mij ooit en werd ik telkens voor gek versleten, ik was kortzichtig en paranoide ...

De laatste paar weken moesten mijn critici schoorvoetend toegeven dat ik al die tijd gelijk had, de plaag was inderdaad op komst. Duizenden hersenloze beesten zijn zich op dit moment naar uw wijken aan het verplaatsen. Alles dat op hun pad komt wordt verslonden.

Deze moderne zombies zijn sneller en (net iets) slimmer dan de traditionele en ondanks dat ze wel degelijk onwelriekend zijn kunnen ze niet zo goed meer tegen kogels.

Mensen vul uw kettingzagen af, grijp de slag of steekwapens en haal uw huisdieren binnen want de dreiging is ons al tot frankrijk genaderd

Deze post delen

Volgens mij is dit gewoon een smakeloze poging om het probleem van de migranten rond de Kanaaltunnel en anderszins aan te kaarten, zonder het werkelijk aan te kaarten.

Deze post delen

Paar tips voor zombie scenarios:

- Een van de kinderen heeft altijd astma of iets dergelijks, en net op dit moment is de inhaler leeg. Natuurlijk ligt de reserve thuis.

- Je gaat er minstens een minuut over doen om je auto te starten. Bijkomend voordeel is wel dat er in zombie scenarios altijd sleutels in auto's zitten. Al is het maar achter het zonneflapje.

- Als je met meer personen bent is het de regel dat een ervan op mysterieuze wijze gebeten dan wel op andere manier geinfecteerd is.

- Zombies maaien nog steeds hun gras, dus 'don't be fooled'...

- Als er een klein kind om hulp vraagt omdat hij/zij z'n ouders kwijt is of je gewonden geweer heeft een luchtfles... Je bent gehypnotiseerd door Derren Brown. Stop alles en ga weer naar huis :)

Deze post delen

Ik denk dat Amerika niet voor niets ramp scenario's als een "zombie" aanval heeft klaarliggen. De definitie van zombie is sowieso aan eigen interpretatie onderhevig. Als je zegt dat het vlees etende mensen zijn die eerst gestorven zijn alvorens ze op pad gaan dan is dit zeer onwaarschijnlijk. Maar wanneer je het hebt over "mensen" die geestelijk zo ver zijn aangetast dat ze op het niveau van wilde dieren zitten dan is het goed mogelijk. Ik bedoel we weten allemaal dat er bijvoorbeeld drugs zijn die je best raar laten worden, verder heb je misschien nog niet bekende ziektes en natuurlijk het welbekende hersenspoelen van minder heldere geesten,

• Leuk 1

Deze post delen

Toevallig zelf wat ingenomen? :cool:

Wow gast.......dit is "diep".....

Ik denk dat Amerika niet voor niets ramp scenario's als een "zombie" aanval heeft klaarliggen. De definitie van zombie is sowieso aan eigen interpretatie onderhevig. Als je zegt dat het vlees etende mensen zijn die eerst gestorven zijn alvorens ze op pad gaan dan is dit zeer onwaarschijnlijk. Maar wanneer je het hebt over "mensen" die geestelijk zo ver zijn aangetast dat ze op het niveau van wilde dieren zitten dan is het goed mogelijk. Ik bedoel we weten allemaal dat er bijvoorbeeld drugs zijn die je best raar laten worden, verder heb je misschien nog niet bekende ziektes en natuurlijk het welbekende hersenspoelen van minder heldere geesten,

Deze post delen

..... drugs zijn die je best raar laten worden......

Ik wil graag 3 kilo van wat jij gebruikt bestellen. Heb je een linkje of een adresje?

Deze post delen

Ik wil graag 3 kilo van wat jij gebruikt bestellen. Heb je een linkje of een adresje?

Toevallig zelf wat ingenomen? :cool:

Wow gast.......dit is "diep".....

Misschien de proteïnepoeder via de neus naar binnen gehaald?

Deze post delen

Zombies, isis, hooligan, project X hangers... Ik prep voor ze allemaal! Kettingzaag, bijl een een dikke bumper op de auto zijn inmiddels in mijn bezit!

Deze post delen

Stel hij heeft het (onbewust ) ook over die Doorgedraaide Moslims ( IS oa ) die op slinkse wijze inmiddels met grote aantallen aangekomen zijn.

Volgens mij kun je die groeperingen inmiddels ook een soort Zombies noemen ?

Die zijn nog gekker dan gek en als het zo doorgaat dan barst het hier ook los . Volgens mij voeden hun zich met het werk van Satan . De Tegenpool van de ( Profeed ) Mohammed ken ik niet :(

Stel dat

Die groep van Moslims is gevaarlijker dan je denkt en ze zijn ook op weg . Hun doel !

Deze mensen zijn ook Ziek en het begint een epidemie / pandemie te worden die zich over de hele wereld WIL verspreiden .

Deze post delen

Gast Liberty
Stel hij heeft het over die Doorgedraaide Moslims ( IS oa ) die op slinkse wijze inmiddels met grote aantallen aangekomen zijn.

Volgens mij kun je die groeperingen inmiddels ook een soort Zombies noemen ?

Die zijn nog gekker dan gek en als het zo doorgaat dan barst het hier ook los . Volgens mij voeden hun zich met het werk van Satan . De Tegenpool van de ( Profeed ) Mohammed ken ik niet :(

Stel dat

Die groep van Moslims is gevaarlijker dan je denkt en ze zijn ook op weg . Hun doel !

Mijn hemel wat een virulent onderbuikracisme. Hoe kun je zulke uitspraken nu doen over onze hooggeachte Cultuurparels? Als guurrechts Europa deze lieve mensen gewoon uitzicht op een stage, werk en een Sharia-leefomgeving had geboden dan waren ze echt niet verward geraakt hoor, erg jammer dit soort kortzichtige reacties.

Deze post delen

Mijn hemel wat een virulent onderbuikracisme. Hoe kun je zulke uitspraken nu doen over onze hooggeachte Cultuurparels? Als guurrechts Europa deze lieve mensen gewoon uitzicht op een stage, werk en een Sharia-leefomgeving had geboden dan waren ze echt niet verward geraakt hoor, erg jammer dit soort kortzichtige reacties.

Prachtig woord Onderbuik racisme .

Gelukkig maar dat ik hiermee niet alle Moslims bedoel .

Ik scheer ze niet over 1 kam :o

Dus het woord Racisme is niet van toepassing .

In de Tweede WO had je de Nazi's . Die naam droeg toch ook niet iedere burger :o

Deze post delen

Gast Jim90

Haha, wederom geniaal!

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...