Ga naar inhoud
GENEGEERD

Windbreaker


Aanbevolen berichten

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze windbreaker, voor de prijs valt het reuze mee maar is de kwaliteit een beetje goed.

 

Het gaat om deze, http://www.fc-moto.de/epages/fcm.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Brandit-Windbreaker

 

Wat ik er wel handig bij vind uitzien is de grote zak aan de voorkant.

 

Ben benieuwd of iemand deze heeft.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb ook wel eens zo'n jas gehad met zo'n grote zak aan de voorkant was ideaal, die had toen ook nog een lus aan de binnenkant waar je een karabijnhaak aan kon doen om alles in die zak vast te klikken.

Ah nice dus wel handig, vraag me af of die ook goed warm etc. is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nice dus wel handig, vraag me af of die ook goed warm etc. is.

 

Een windbreker is niet bedoeld om warm te zijn. Voor warmte zorgen de lagen kleding onder de windbreker. Een windbreker is uitsluitend bedoeld om, je raad het nooit, de afkoelingseffecten van wind te stoppen en geeft enige bescherming tegen regen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een windbreker is niet bedoeld om warm te zijn. Voor warmte zorgen de lagen kleding onder de windbreker. Een windbreker is uitsluitend bedoeld om, je raad het nooit, de afkoelingseffecten van wind te stoppen en geeft enige bescherming tegen regen.

Ja dat snap ik, maar omdat deze fleece van binnen is vraag ik me dat ook af hoe warm deze dan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een windbreker is niet bedoeld om warm te zijn. Voor warmte zorgen de lagen kleding onder de windbreker. Een windbreker is uitsluitend bedoeld om, je raad het nooit, de afkoelingseffecten van wind te stoppen en geeft enige bescherming tegen regen.

 

Is een winddichte jas niet per definitie waterdicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan begrijp ik goretex niet meer geloof ik. :confused:

 

Gore-tex is een multi laags systeem. Een winddicht binnenmembraan en een waterafstotende buitenlaag.

Een windstopper is alleen een winddichte binnenlaag.

 

Duidelijk Vladimir ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...