Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bodybag op je karretje


JJ&A

Aanbevolen berichten

Dit is een reactie op een ander bericht, ik zal het nog opzoeken, want het geeft nu een verkeerd beeld, van de reden dat ik het zo heb op geschreven.

 

Ik denk dat elk object dan de aandacht trekt, ook de overleving wagens die we al op het forum hebben kunnen zien.

Wij hebben dan een T5-campertje zonder aandachttrekkende verbouwingen aan de buitenkant te zien, zoals ventilatieroosters, luifel, 220~ camping stopcontact,

zo zit ik ook met het vervoer van de BOB een rugzak met overlevingsspullen dat trekt direct aandacht die is in zo'n tijd goud waard, tijdens het schrijven kwam ik op het idee om een "bodybag op een karretje" met een dik mensen grote pop er in die je gebruik je om de spullen in te doen, als men zou het beoordelen op de grote en vorm huiver men misschien, en je word gemeden als besmettingsbron.

 

Als je twee of drie bodybag op je karretje hebt je helemaal een afschrikking, denkt men dat er goed iets mis is, als je dan ook nog om voedsel, drinken en medicatie tegen golera vraag en langzamer dichter bij komt, roepen ze je misschien halt toe en kan je wachten op je gevraagde spulletjes, en hoopt men dat je gouw weer zult verdwijnen, jij tevreden en hebt rust.:rolleyes: (Humor, maar het zou kunnen werken)

 

Wie heeft net een beter idee om je overlevingsspullen onaantrekkelijk te vervoeren??? ik bedoel natuurlijk ook niet in een kar met mest.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Waarom zou je het allemaal alleen maar zwaarder willen maken met een bodybag inclusief pop? Dan heb je alleen nog maar meer spul wat je mee moet zeulen. Dan kun je in dat geval beter een "ziekenhuis-achtig" polsbandje fabriceren met daarop een makkelijk zichtbaar biohazard symbool. Dat wil ook nog wel eens afschrikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gek is het basis idee helemaal niet en het is al eerder besproken op het forum (niet dat ik het terug kan vinden :o)

Toen opperde iemand om bv. zijn bestelwagentje te beplakken met stickers met iets van 'Kadaver ophaaldienst' oid. Daarmee zijn bestelauto minder aantrekkelijk te maken voor dieven op de parkeerplaats.

 

Het laten lijken dat je BOV iets te maken heeft met besmettelijke ziekten (en dan zelf met een plastic overal en mondkapje voor erin zitten) zou denk ik best afschrikken.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook geen gek idee. Ik verwacht niet dat mensen in de lijkzak willen kijken en zeker niet als het naar rottend vlees ruikt. Ik temminste niet. Maar dan moet het wel kloppen. Als in aanmemenlijk zijn dat in een shtfs iemand lijken ophaald of wegbrengt of zo iets en niet dat er bv een antenne uit die lijkzak steekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zorgen dat je er zelf onaantrekkelijk uit ziet, een slechte prooi, vies en smerig. Maar met bodybags gaan rondzeulen? Alhoewel het misschien interessant zou kunnen zijn om je slaapzak droog te houden als je buiten moet slapen. Verder trek je daarmee veel te veel aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rottende lijk geur zou dat bestaan in spuitbussen of vernevel flesjes?

 

In Belgie heb ik ooit synthetische stinkdierpasta gekocht en dat spul is net zo vreselijk als het origineel. Als je een parfummetje zoekt waarvan je begint te kokhalzen, moet je eens op zoek naar dat spul. Op de verpakking staat dat je handschoenen moet gebruiken, nou, dat advies is niet overdreven!

 

Het wordt gebruikt om bv. honden en katten, maar ook wild zoals reeën en konijnen weg te houden uit je (moes)tuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misleiding dmv. camouflage is een uitstekend idee.

En veel toegepast.

 

:) Al moest ik wel even lachen bij het idee van een bodybag met een etalagepop erin.

 

 

Die kan je dan ook nog schminken en dat er een vieze geur vanaf komt, het moet heel echt lijken en als ze dan ook nog zien dat je iets eetbaars er uithaalt en eet dan ben je helemaal gestoord volgens de toeschouwers bvb iets wat lijkt op een half vergane tong.

Je moet niet te dik overkomen, dus een dieet is wel belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Belgie heb ik ooit synthetische stinkdierpasta gekocht en dat spul is net zo vreselijk als het origineel. Als je een parfummetje zoekt waarvan je begint te kokhalzen, moet je eens op zoek naar dat spul. Op de verpakking staat dat je handschoenen moet gebruiken, nou, dat advies is niet overdreven!

 

Het wordt gebruikt om bv. honden en katten, maar ook wild zoals reeën en konijnen weg te houden uit je (moes)tuin.

 

Geweldig dat maakt het helemaal af, laten de ideeën maar binnen stromen, lekker met elkaar fantaseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je beter jezelf verkleden als een straatmuzikant en je prepspullen steken in een gitaarkoffer met een nepgitaar als cover

 

Beetje in de stijl als in Desperado zonder de tent overhoop te schieten.

 

 

Ja dat moet je maar doen, schieten ze je om de schoenen om je te laten dansen, ze zullen je ieder geval niet serieus nemen, en je als een speelbal gebruiken tot ze je een genade schot geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

......als je dan ook nog om voedsel, drinken en medicatie tegen golera vraag en langzamer dichter bij komt, roepen ze je misschien halt toe en kan je wachten op je gevraagde spulletjes, en hoopt men dat je gouw weer zult verdwijnen, jij tevreden en hebt rust.:rolleyes: (Humor, maar het zou kunnen werken)

 

Wie heeft net een beter idee om je overlevingsspullen onaantrekkelijk te vervoeren??? ik bedoel natuurlijk ook niet in een kar met mest.

 

als iemand op zo'n manier de indruk wekt en dichterbij komt zou ik dat opvatten al een bedreigende situatie met alle gevolgen van dien. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kun je niet menen toch, dus terwijl iedereen sterft van de honger en jij toevallig rondloopt met een tasje (wat iedereen zal doen vanwege het verzamelen van voedsel "looten") ga je ook nog rondlopen met een lichaam op een karretje? Hoezo aandacht naar je toe trekken

 

het is wel een goeie manier van opbergen in huis of bov/bol als je bijvoorbeeld even weg bent.

 

een beetje hetzelfde principe als wat ik had gelezen in een boek, een blokhut had een rode lap wapperen als teken dat er pokken heerste. groot een "bio hazard" bord neerzetten, of iets met "mijnenveld" is een heel goed idee. net als die tekens die inbrekers onderling gebruiken om de aantrekkelijkheid van een huis te beoordelen.

 

het gaat natuurlijk niet altijd werken, als iemand toevallig in de buurt aan het bivakkeren is en die ziet jou vrolijk iets uit een lijkzak halen zal hij eerst even moeten kokhalzen denk ik, om er vervolgens achter te komen dat het geen arm of been is wat je eruit haalt maar een complete rugzak met alles erop en eraan.

 

maar het principe is heel goed.

 

hier valt op door te borduren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een reactie op een ander bericht, ik zal het nog opzoeken, want het geeft nu een verkeerd beeld, van de reden dat ik het zo heb op geschreven.

 

 

Dan zijn dit soort berichten begrijpelijk;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten

Dit kun je niet menen toch, dus terwijl iedereen sterft van de honger en jij toevallig rondloopt met een tasje (wat iedereen zal doen vanwege het verzamelen van voedsel "looten") ga je ook nog rondlopen met een lichaam op een karretje? Hoezo aandacht naar je toe trekken

het is wel een goeie manier van opbergen in huis of bov/bol als je bijvoorbeeld even weg bent.

 

Ik denk dat elk object dan de aandacht trekt, ook de overleving wagens die we al op het forum hebben kunnen zien.

Wij hebben dan een T5-campertje zonder aandachttrekkende verbouwingen aan de buitenkant te zien, zoals ventilatieroosters, luifel, 220~ camping stopcontact,

 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enigma13 Bekijk Berichten

Een kampeerwagen in een overlevingssituatie lijkt mij niet aanbevelenswaardig. Je valt op, je bent kwetsbaar, je legt het in alle opzichten af tegen een gewone auto.

Niet handig als er overal plunderende groepen rondlopen.

 

Hallo Emigma13:

zo zit ik ook met het vervoer van de BOB een rugzak met overlevingsspullen dat trekt direct aandacht die is in zo'n tijd goud waard, tijdens het schrijven kwam ik op het idee om een "bodybag op een karretje" met een dik mensen grote pop er in die je gebruik je om de spullen in te doen, als men zou het beoordelen op de grote en vorm huiver men misschien, en je word gemeden als besmettingsbron.

 

Als je twee of drie bodybag op je karretje hebt je helemaal een afschrikking, denkt men dat er goed iets mis is, als je dan ook nog om voedsel, drinken en medicatie tegen golera vraag en langzamer dichter bij komt, roepen ze je misschien halt toe en kan je wachten op je gevraagde spulletjes, en hoopt men dat je gouw weer zult verdwijnen, jij tevreden en hebt rust.:rolleyes: (Humor, maar het zou kunnen werken)

 

Wie heeft net een beter idee om je overlevingsspullen onaantrekkelijk te vervoeren??? ik bedoel natuurlijk ook niet in een kar met mest.............................................................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wel een goeie manier van opbergen in huis of bov/bol als je bijvoorbeeld even weg bent.

 

een beetje hetzelfde principe als wat ik had gelezen in een boek, een blokhut had een rode lap wapperen als teken dat er pokken heerste. groot een "bio hazard" bord neerzetten, of iets met "mijnenveld" is een heel goed idee. net als die tekens die inbrekers onderling gebruiken om de aantrekkelijkheid van een huis te beoordelen.

 

het gaat natuurlijk niet altijd werken, als iemand toevallig in de buurt aan het bivakkeren is en die ziet jou vrolijk iets uit een lijkzak halen zal hij eerst even moeten kokhalzen denk ik, om er vervolgens achter te komen dat het geen arm of been is wat je eruit haalt maar een complete rugzak met alles erop en eraan.

 

maar het principe is heel goed.

 

hier valt op door te borduren

 

Het principe.... misschien dit bodybag verhaal meeslepen lijkt mij alleen niet verstandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...