Ga naar inhoud
GENEGEERD

De prepshop reviewed interactief!


MyronPrps

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nu heb ik weleens vernomen dat die noodrantsoenen bij langdurig gebruik invloed hebben op de stofwisseling, dus eigenlijk zou ik wel willen weten hoeveel dagen je het op dit en vergelijkbaar spul kunt overleven, zonder dat je darmen in de war of verstopt raken, maar dat wil ik je eigenlijk niet aandoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik weleens vernomen dat die noodrantsoenen bij langdurig gebruik invloed hebben op de stofwisseling, dus eigenlijk zou ik wel willen weten hoeveel dagen je het op dit en vergelijkbaar spul kunt overleven, zonder dat je darmen in de war of verstopt raken, maar dat wil ik je eigenlijk niet aandoen.

 

https://www.youtube.com/results?search_query=NRG+72+hour+challenge

Genoeg te vinden op internet, ook met Datrex en Mayday wat allemaal vergelijkbaar is met NRG.

In het kort: stoelgang is al snel niet optimaal meer, je neemt natuurlijk maar heel weinig volume tot je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

had verkeerd gelezen, dacht 5 dagen :-)

een hele dag, tja, je hebt nog een pak reserve van de andere dagen

 

zo een weekje doen alsof het shtf is, moet wel leuk zijn, eten uit je noodrandsoen, vallen zetten, water zuiveren, kampje bouwen, vuurtje stoken

en zien dat niemand jou ontdekt :-)

en dan elke dag foto's posten

lijkt me wel cool om te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

had verkeerd gelezen, dacht 5 dagen :-)

een hele dag, tja, je hebt nog een pak reserve van de andere dagen

 

zo een weekje doen alsof het shtf is, moet wel leuk zijn, eten uit je noodrandsoen, vallen zetten, water zuiveren, kampje bouwen, vuurtje stoken

en zien dat niemand jou ontdekt :-)

en dan elke dag foto's posten

lijkt me wel cool om te doen

 

Zeker zorgen dan dat je niet gezien word want vallen zetten is nogal verboden, anders eindigt je testweek in een betonnen bunker, waar je zelf niet de sleutel van krijgt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...