Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

phtvs

Europese Unie wil eigen tafelzilver: kosten 3 miljoen

Recommended Posts

De diplomatieke dienst van de Europese Unie wil een eigen servies voor banketten en diners. Het mogelijke prijskaartje: 1,5 tot 3 miljoen euro. Het servies wordt namelijk niet gehaald bij de Ikea, maar moet van topkwaliteit zijn. De aanbesteding begint dinsdag, meldden media in Brussel maandag.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4104599/2015/07/20/Europese-Unie-wil-eigen-tafelzilver-kosten-3-miljoen.dhtml

Tuurlijk, geld zat van een ander om uit te geven............

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

De diplomatieke dienst van de Europese Unie wil een eigen servies voor banketten en diners. Het mogelijke prijskaartje: 1,5 tot 3 miljoen euro. Het servies wordt namelijk niet gehaald bij de Ikea, maar moet van topkwaliteit zijn. De aanbesteding begint dinsdag, meldden media in Brussel maandag.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4104599/2015/07/20/Europese-Unie-wil-eigen-tafelzilver-kosten-3-miljoen.dhtml

Kunnen ze krijgen...als ze eerst top kwaliteit gaan besturen.

Deze post delen

Kunnen ze krijgen...als ze eerst top kwaliteit gaan besturen.

LOL het probleem is dat het al besloten is. Het is gewoon een mededeling van de EU. Lidstaten hebben blijkbaar geen zeggenschap daarover, laat staan de individuele burger.....

Deze post delen

Het is naar enzo, maar op het moment dat geld gratis is is het nog niet eens zo'n slechte investering. Het is tenslotte zilver. Zie het als de EU-top die aan het preppen zijn ;D

Deze post delen

Het is naar enzo, maar op het moment dat geld gratis is is het nog niet eens zo'n slechte investering. Het is tenslotte zilver. Zie het als de EU-top die aan het preppen zijn ;D

Ik zie het eerder als zilveren tools om zich vol te PROPPEN met duur eten dat wij betalen.... Gans dat EU gedoe kost bergen met geld en brengt enkel maar problemen...

Deze post delen

Ik zie het eerder als zilveren tools om zich vol te PROPPEN met duur eten dat wij betalen.... Gans dat EU gedoe kost bergen met geld en brengt enkel maar problemen...

En dan vragen ze zich af hoe het toch komt dat ze jaar na jaar meer geld hebben uitgegeven dan begroot.....

Deze post delen

Laat ze toch, die arme sukkeltjes willen een beetje grandeur aan hun leven geven. Beetje goedmaaksex zeg maar. Het is zo zielig dat ze de hele tijd zien hoe de mensen die bij Obama aanschuiven, de meest mooie klassieke messen en vorken mogen hanteren, terwijl zij enkel stainless steel op hun lepeltjes mogen lezen... Laat ze nou maar even...

Deze post delen

Ik denk hierbij onder andere aan de Franse Revolutie en de aanleiding er voor...

Bedankt voor de opfrisser, even wat geschiedenis. Zou iedereen moeten doen: back to the future

Deze post delen

LOL het probleem is dat het al besloten is. Het is gewoon een mededeling van de EU. Lidstaten hebben blijkbaar geen zeggenschap daarover, laat staan de individuele burger.....

Sure, maar dat maakt mijn opmerking niet minder lollig.

Ik moet @Yarrnick wel gelijk geven. Het is alleen maar een probleem omdat wij niet in die buit delen. Wie van ons kan voor 1,5 tot 3 miljoen aan zilveren tafelservies leveren? Kunnen ze daarna duur voedsel happen wat ze willen, is de prep community wel een paar miljoen rijker.

Verder geheel met je eens, dit is echt iets waar alleen 'verwende' mensen om zeuren.

Deze post delen

ze geven het tenminste niet aan Griekenland, maar ach, we zullen dit wellicht ook niet meer terugzien, ik bedoel als ze al zilveren bestek willen zal het qua verzamelwaarde meer waard zijn als aan zilver denk ik ( ik vind verzamelwaarde waardeloos, na een shtf ) want voordat zilver sterk genoeg is om er bestek van te maken zit je al onder de gangbare gehaltes denk ik.

Deze post delen

Gast Peerke

Hey klootjesvolk, krijg lekker de tering !

Wij EU parlementariërs zorgen wel goed voor onszelf.

En U ? U mag kromliggen en kreperen.

Deze post delen

Kritiek van PVV op EU-servies 'beledigend'

De PVV in het Europees Parlement is te ver gegaan met haar kritiek op het plan van de Europese diplomatieke dienst om een eigen servies aan te schaffen. Woorden als „fratsen” zijn onnodig beledigend voor de leidster van de dienst, EU-buitenlandchef Federica Mogherini. Het bureau wil dat Maeijer haar opmerkingen aanpast voordat de brief wordt doorgestuurd. Maar de PVV weigert. „Brussel laat zich weer eens van haar beste kant zien”, stelt Maeijer in een reactie. „Andermans geld zonder gêne over de balk gooien en niet welgevallige vragen censureren. Daar gaan wij natuurlijk absoluut niet aan meewerken.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24303357/__PVV-kritiek_op_EU__beledigend___.html

Deze post delen

Ben het lang niet altijd met de PVV eens maar dit soort "fratsen" kan ik wel waarderen van ze.

idd maar ik vindt het eigenlijk vreemd dat de PVV blijkbaar de enige partij is die zich er druk over maakt. Ik heb tenminste nog nergens gelezen dat andere partijen bezwaar gemaakt hebben....

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...