Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

'Eigen regering voor Eurozone'

Recommended Posts

De Franse president François Hollande wil dat de eurozone een eigen regering en parlement krijgt. Hij schrijft dat in een zondag gepubliceerde bijdrage in de Franse krant Journal du Dimanche.

Het mag wat kosten al die overhead.......

Bron: http://www.volkskrant.nl/buitenland/hollande-frankrijk-wil-euroregering~a4103835/

Bron 2 : http://daskapital.nl/2015/07/haha_hollande_wil_regering_voo.html

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het gaat heel veel kosten (van Uw euro's) en niets oplossen.

Een EU parlementariër 'verdient' (krijgt) ruim 28.000 euro per maand voor een 3-daagse werkweek.

Schandalig !

Erger nog, ze betalen weinig tot helemaal geen belasting!

Heb afgelopen week het Tweede Kamer debat over Griekenland gezien. Pechtold knikte vol instemming toen het woord transferunie viel. Kijk uit mensen, deze wolf in schaapskleren wil een Europese superstaat waarbij de rijke eurolanden de arme eurolanden onderhouden. En geloof maar niet dat er in de toekomst nog rijke landen toetreden tot de eurozone. Er komen alleen maar relatief arme landen bij. Google maar eens op EU-uitbreiding. Toetreding tot de EU betekent in principe dat je als land streeft naar toetreding tot de eurozone. De eurofielen zijn al druk bezig met de Oekraïne. De macht van Duitsland is nu al tanende. In de toekomst hebben de relatief arme landen het voor het zeggen. En daar gaat ons geld. Via belasting- en premieheffing, subsidies en sociale uitkeringen wordt het geld herverdeeld. Net zoals dat in Nederland gebeurt tussen rijke en arme regio's. In de arme regio's is veel werkloosheid, hetgeen door belastingheffing wordt opgehoest.

Het aantal relatief rijke eurolanden is al erg beperkt. Diverse rijke landen zijn zo verstandig geweest om niet toe te treden. Je hoeft niet lang na te denken waarom. Hopelijk worden belangrijke zaken zoals het voorstel van Hollande wel eerst voorgelegd aan bevolking: 19 referenda. We willen het niet weer meemaken dat we er ingerommeld worden.

Aldus een reactie op IEX op genoemd onderwerp,. Een reactie waar ik mij volledig in kan vinden.

Bron: https://www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-190715-105/Eigen-regering-voor-Eurozone.aspx

Ach ze kunnen het hu al niet eens worden met elkaar, laat staan over één Europese regering. Zou mij niets verbazen als ze straks rollend over straat gaan en daarmee het einde van de EU inluiden!

Einde van de EU zie ik alleen gebeuren als er massale opstanden komen aangezien de regeringen de anti-EU geluiden zo goed als geheel negeren. Alles wat een EU regering nodig heeft is een lekker charismatisch figuur aan de leiding en alle schapen volgen wel.

Nou als hij wil dat alle Europese landen samen een land willen dan zal er vast ook wel 1 staatshoofd zijn en dat is Hollande vast wel.

Laat me aan paar nare perioden uit de geschiedenis denken.

Dus dan is NL een provincie.

Napoleon Goed Apart (Bon Aparte)?

Was inderdaad niet zo'n zalige periode voor Nederland toen.

Afijn, we kunnen beter de vraag stellen hoe ze zulke absurde ideeën tot uitvoering kunnen brengen en hoe dat gefinancierd zal worden. Controleer de economie en je controleert wat er door komt en wat niet.

• 1 month later...

Ik denk dat we nu voor partijen moeten kiezen, waar we normaal gesproken niet op zouden stemmen! voor mij gaat het niet meer om wat ik wil, maar om wat ik "zeker" niet wil.

Dus moeten we allemaal een keer stemmen op partijen die we normaal niet graag zien! als we stemmen zoals nu is het zo verdeeld dat de invloed 0 is en er niks veranderd.

• 3 weeks later...
Einde van de EU zie ik alleen gebeuren als er massale opstanden komen aangezien de regeringen de anti-EU geluiden zo goed als geheel negeren. Alles wat een EU regering nodig heeft is een lekker charismatisch figuur aan de leiding en alle schapen volgen wel.

En dan wil de EU dat MBV militairen zo te lezen neerslaan....

https://ejbron.wordpress.com/2015/09/13/officiele-eu-denktank-roeptop-tot-het-inzetten-van-militairen-tegen-demonstranten/

Eigen regering voor Eurozone? Ben ik nou gek? Het is toch al een feit, de regering voor de eurozone in de vorm van het Europees parlement bestaat al. De regels & wetgevingen voor lidstaten worden bepaald & gemaakt in Brussel. Omgekeerde denkwijze van Hollande...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...