Ga naar inhoud
GENEGEERD

9 Urban survival tools


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als ik de drie tools heb van de links in mijn vorige bericht hier, welke mogelijkheden mis ik dan nog?

En welke dingen open ik er zoal mee? (anders dan de kraantjes op de camping en de parkeerpaaltjes)

 

Waar vind ik dat telescopische speigeltje?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De multikey is ook wel handig. Oftewel de paaltjessleutel. Maar je kunt er veel meer mee openmaken.

multikey.jpg.bee05bc796e3b23a2f0cf5335a77f72e.jpg

Zeker een goede tip voor in de BOB! :D

 

Ik had vroeger een profi-ding van m'n werk (helaas weer ingeleverd) die inklapbaar was en daar zaten "Maar" vier sleutels op/in.

Heb er nooit meer dan die vier sleutels nodig gehad in het dagelijks gebruik.

 

Eventueel voor een paar Euri in Aziëland:

CrossKey.jpg.5130776eaa193f4305d6f5dc2c302048.jpg

 

Mocht er interesse voor dit soort dingen zijn, dan kan ik er wel een aantal bestellen vanuit China.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de drie tools heb van de links in mijn vorige bericht hier, welke mogelijkheden mis ik dan nog?

En welke dingen open ik er zoal mee? (anders dan de kraantjes op de camping en de parkeerpaaltjes)

 

Waar vind ik dat telescopische speigeltje?

 

denk niet dat ze die nu nog hebben, maar bij de action zag ik er wel eens eentje, die lag tussen de telescopische rugkrabbers. ik wilde hem wel kopen maar was bang dat de kassamedewerkers zouden denken dat ik op "onderzoek" uit wilde ( vrouwen met rok :rolleyes: ) even voor de duidelijkheid, dat was ik dus NIET van plan, het leek mij handig en grappig om ermee om de hoek te kunnen kijken, net als met een tandartsspiegeltje. maar zo leuk vond ik hem ook weer neit dus deed ik het maar niet ( uit mijn hoofd iets van 1,56 dacht ik )

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk niet dat ze die nu nog hebben, maar bij de action zag ik er wel eens eentje, die lag tussen de telescopische rugkrabbers. ik wilde hem wel kopen maar was bang dat de kassamedewerkers zouden denken dat ik op "onderzoek" uit wilde ( vrouwen met rok :rolleyes: ) even voor de duidelijkheid, dat was ik dus NIET van plan, het leek mij handig en grappig om ermee om de hoek te kunnen kijken, net als met een tandartsspiegeltje. maar zo leuk vond ik hem ook weer neit dus deed ik het maar niet ( uit mijn hoofd iets van 1,56 dacht ik )

 

Ik zou wat minder denken ;-)

Ik kan me niet voorstellen dat jij weet wat een ander gaat denken.

Om vervolgens je hier te verontschuldigen voor een verzonnen gedachte.....

 

Als JIJ iets wilt hebben dan koop je dat gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@konijn Over het algemeen zijn mensen vooral bezig met de gedachte hoe anderen over hen denken (kleding, uiterlijk, of die ene pukkel echt zo enorm opvalt, etc.) Niet teveel mee bezig zijn, maar zoals @-geanonimiseerd- al zegt; gewoon je eigen ding doen. Anders blijf je bezig. De volgende keer gewoon dat ding meenemen, dan denken ze maar dat je allerlei vunzige dingen van plan bent met die spiegel. Who the fuck cares?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wat minder denken ;-)

Ik kan me niet voorstellen dat jij weet wat een ander gaat denken.

Om vervolgens je hier te verontschuldigen voor een verzonnen gedachte.....

 

Als JIJ iets wilt hebben dan koop je dat gewoon.

 

dat is mijn rare autistische hoofd die al die dingen gaat bedenken. zo heb ik het vrij vaak gehad dat ik iemand zag, die keek dan op een bepaalde manier ( was misschien gewoon sacherijnig omdat hij vroeg zijn bed uit moest ofzo ) en ik had meteen al het idee dat hij vast wel het een en ander zou denken van de manier waarop ik liep ofzo, en ik had dus allemaal ideeën al wat ik zou zeggen als hij dit of dat zou denken. ik heb bijna zitten ruziën met die man terwijl hij al lang weer verder gelopen was. ;)

 

erg lastig altijd, het lukt sinds een paar jaar wel steeds beter om dit te relativeren. ben dus ook sinds kort begonnen met "schijt hebben" aan al die mensen :p. maar dat spiegeltje was nog van daarvoor.

 

of bijvoorbeeld dat ik een grapje maakte, en in mijn hoofd bedacht ik me al hoe diegene dat verkeerd kon opvatten dus verontschuldigde ik me er al voor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een goede tip voor in de BOB! :D

 

Ik had vroeger een profi-ding van m'n werk (helaas weer ingeleverd) die inklapbaar was en daar zaten "Maar" vier sleutels op/in.

Heb er nooit meer dan die vier sleutels nodig gehad in het dagelijks gebruik.

 

Eventueel voor een paar Euri in Aziëland:

CrossKey.jpg.5130776eaa193f4305d6f5dc2c302048.jpg

 

Mocht er interesse voor dit soort dingen zijn, dan kan ik er wel een aantal bestellen vanuit China.

 

Bij toeval werd er op het werk exact een sleutel als deze weggegooid vanwege scheuren van het grootste vierkant. Eventjes wat vissen in de afvalbak en we hebben een gratis tool;). Na zelf thuis het gescheurde deel afgebroken en afgeschuurd te hebben, kon deze in de backpack worden gedaan.

 

Eerstvolgende dag drukte pa (vrijwilliger kringloopzaak) mij een enkele sleutel in m'n handen met heel toevallig exact dezelfde maat als die was afgebroken.:) Setje weer compleet;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...