Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Jade Helm gaat vandaag van start. Wat staat de gewone Amerikaan te wachten?

Wat kunnen de gevolgen voor ons zijn?

• Gun Confiscation (desnoods kwaadschiks)
  • De FEMA camps en lege Wallmarts stromen vol 'dissidenten'.
  • Martial Law
  • Een False Flag (of meer?)
  • De soenniet Barack Hussein Obama gaat de Christenen uitroeien.
  • 30000 guillotines worden operationeel (ISIS stijl, onthoofdingen).
  • ISIS kampen in Noord Mexico worden actief in de VS, met name in Texas
  • enzovoorts.

In dit draadje graag ook verwijzingen naar links.

• Niet leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

In dit draadje ook misschien uitleg waarom amerikanen al deze shit uit het niets kunnen verwachten?

Deze post delen

In dit draadje ook misschien uitleg waarom amerikanen al deze shit uit het niets kunnen verwachten?

Ja graag zelfs hoor!. Google maar eens op de volgende zoektermen:

Google:

• Jade Helm guillotines
  • Jade Helm gun confiscation
  • Jade Helm martial law
  • Jade Helm false flag
  • Jade Helm christians
  • Jade Helm ISIS
  • Jade Helm Wallmart
  • Jade Helm Texas

Deze post delen

• Martial Law
  • enzovoorts.

Wow, best wel radicaal voor een militaire oefening. Zo ben ik wel blij dat ons leger niets voorstelt :)

• Leuk 1

Deze post delen

Helaas ga je niet te maken krijgen met ons 'leger'. Net als in de US komen er figuren die hier niet horen als militaire macht.

Deze post delen

Helaas ga je niet te maken krijgen met ons 'leger'. Net als in de US komen er figuren die hier niet horen als militaire macht.

Precies, ons leger zou een "band" met ons hebben en menselijk handelen, dat kun je natuurlijk niet hebben.

Deze post delen

Ach, als het allemaal zo erg zou zijn, niks aan de hand. De 15e september heeft Obama alles en iedereen in zijn stalen vuist die ook maar enigszins verdacht wordt van wat dan ook. Tja, en de 24e valt er naar ik meen een grote steen op ons hoofd en is alles voorbij...:D

Deze post delen

Waarom nu weer een jade helm verhaaltje?

Was er toch al één.

En links: je kan middels google ook zoeken en vinden op items zoals holle aarde, hanebu, bewoonde maan. Maar heeft dat iets met preppen te maken ?

Het feit dat je iets vind maakt het niet geloofwaardiger.

Overigens was er ook nog ene vloot alliens onderweg.

• Leuk 2

Deze post delen

• Martial Law
  • enzovoorts.

Of het leger houd gewoon een grote oefening, niet meer en niets minder.

Waarom moet er wat achter zitten? Het leger traint (wees blij dat ze dat doen, trainen), heeft het altijd al gedaan en zal het ook altijd wel blijven doen.

• Leuk 2

Deze post delen

R

Waarom nu weer een jade helm verhaaltje?

Was er toch al één.

En links: je kan middels google ook zoeken en vinden op items zoals holle aarde, hanebu, bewoonde maan. Maar heeft dat iets met preppen te maken ?

Het feit dat je iets vind maakt het niet geloofwaardiger.

Overigens was er ook nog ene vloot alliens onderweg.

Je bent area51 en bigfoot vergeten

Deze post delen

Vele complot denkers denken dat Nibiru ten grondslag ligt aan Operation Jade Helm. In de hieronder staande video worden door een aantal onderzoekers nogmaals de feiten op een rij gezet en wordt ook een verband gelegd met de komende periode in Amerika waarin de zogenaamde Martial Law oefening Jade Helm gaat beginnen. Als de elite met zekerheid weet of Nibiru in het voorjaar 2016 of in 2017 langskomt, zullen zij een paar maanden daaraan voorafgaand (nov/dec) om welke verzonnen reden dan ook, zorgen dat de staat van beleg/martial law een feit is. In de zin is de oefening Jade Helm iets om in de gaten te houden. Bron Niburu.co

Onder de film nog wat onderwerpen en links.

It’s Worse Than We Thought! Jade Helm-Marines Refuse and Quit While the South Is Fully Locked and Loaded! Live In-Your Face Coverage! (Videos) http://beforeitsnews.com/prophecy/2015/07/its-worse-than-we-thought-jade-helm-marines-refuse-and-quit-while-the-south-is-fully-locked-and-loaded-live-in-your-face-coverage-videos-2470904.html

Jade Helm Death Squads Inserted Into American Communities: Is It Just a Drill? http://beforeitsnews.com/police-state/2015/07/jade-helm-death-squads-inserted-into-american-communities-is-it-just-a-drill-1764.html

Jade Helm 15: Nibiru, Martial Law, Earthquakes, Big Announcement! http://beforeitsnews.com/police-state/2015/06/jade-helm-15-nibiru-martial-law-earthquakes-big-announcement-1630.html

Edit: Nog wat NL complot links:

http://www.alpha777.net/jade-helm.html

http://www.ninefornews.nl/amerikaanse-overheid-wil-deze-zomer-machtsgreep-plegen-in-texas/

http://www.wimjongman.nl/nieuws/2015/jade-helm.html

http://www.wimjongman.nl/nieuws/2015/jade%20helm.html

http://newsmonkey.be/article/35971

Deze post delen

Tja, misscchien gebeurt er wat, misschien gebeurt er niets. Maar die onzekerheid, daar preppen we voor toch? Meer kan ik iig niet doen.

Of zoals ze in China zeggen : nìng wéi tàipíng quǎn, mò zuò luànshì rén

Deze post delen

Mijn 2 cents. Gewoon een grote oefening. Wij hebben zo vaak een grote oefening gehad met allerlei landen.naar mijn idee zou het wel mee vallen. Kan ik het fout hebben zekers zekers, tijd zal het leren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deze post delen

Het is fijn dat je je geen zorgen maak over je hond die moet piesen...

Maar sinds wanneer schrijven we hier in 't Chinees?

Deze post delen

Het is fijn dat je je geen zorgen maak over je hond die moet piesen...

Maar sinds wanneer schrijven we hier in 't Chinees?

Ach, het is gewoon een gezegde, vrij vertaald is het iets van 'mag je in interessante tijden leven'. Meer een vervloeking voor hun eigenlijk. Vond het wel toepasselijk.

Deze post delen

Jade Helm Death Squads Inserted Into American Communities: Is It Just a Drill?

Posted: 16 Jul 2015 02:11 AM PDT

Our worst fears about Jade Helm are beginning to be realized. Back in March of 2015, many of us in the alternative media saw the inherent danger in the unconstitutional military drill called “Jade Helm 15″. Now we see that our concerns were well-founded as the more draconian parts of this drill are beginning to take shape. This article explores one aspect of Jade Helm, namely, the use of covert death squads connected to this drill.

Deze post delen

Jade Helm Death Squads Inserted Into American Communities: Is It Just a Drill?

Posted: 16 Jul 2015 02:11 AM PDT

Our worst fears about Jade Helm are beginning to be realized. Back in March of 2015, many of us in the alternative media saw the inherent danger in the unconstitutional military drill called “Jade Helm 15″. Now we see that our concerns were well-founded as the more draconian parts of this drill are beginning to take shape. This article explores one aspect of Jade Helm, namely, the use of covert death squads connected to this drill.

De site pakalertexpress voorspelt ongeveer wekelijks dat 'martial law' in Amerika zal worden ingevoerd om wat voor reden dan ook. Ebola zou afgelopen winter door Amerika gaan razen omdat het virus dan 'airborne' wordt door het koude weer. Nu zijn het weer Death Squads waar ze zich zorgen om maken. De aliens zijn ook nog steeds niet geland. Er zijn echt weinig alternatieve nieuwssites met een slechter voorspellend vermogen dan pakalertexpress.com, dus dit berichtje neem ik net zo min serieus.

• Leuk 1

Deze post delen

• Martial Law
  • enzovoorts.

Weet je wat ik graag zou willen afspreken?

Dat we op 15 september 2015 een EVALUATIE gaan houden over dit onderwerp.

En voor mij heeft het onderwerp een andere titel, namelijk:

Hoe is het mogelijk dat diverse mensen AANTOONBARE bullshit hebben verteld in het verleden, en dat ze nooit en te nimmer ter verantwoording worden geroepen als blijkt dat ze er helemaal naast zaten

Het is bijna lachwekkend dat er bepaalde site bronnen gebruiken van een andere site, en die anders site gebruikt als bron de eerste site

Als ik heel dit verhaal probeer terug te zoeken kom ik uit op de persoon Alex Jones

Eigenlijk kan je dan beter gelijk afhaken, want de lijst met bullshit die hij reeds de wereld heeft gebracht is niet te bevatten.

En weet je waarom ik daar boos over wordt?

Omdat hierdoor de echte misstanden in de wereld nooit meer serieus zullen worden genomen.

Ik heb de volgende conspiracy theorie (en eigenlijk meen ik hem bloedserieus):

Doordat er mensen rondlopen zoals een Alex Jones, en website worden gemaakt zoals infowars, beforeitsnews, niburu ontstaat er een 2deling tussen echt nieuws en bullshit nieuws

Hierdoor PROFITEREN de machthebbers, want nu kunnen ze de echte schandalen die afspelen wegwuiven als "conspiracy bullshit"

Uiteraard zijn er genoeg zaken die zich hebben afgespeeld (denk aan watergate of denk aan Iran-Contra-affaire)

Maar de zaken die serieus zouden moeten worden uitgezocht zoals fotorolletjes die spontaan verdwijnen, dossiers die zoekraken, een pedo netwerk waar een compleet onderzoek ineens van de baan is, etc etc, die worden nu ook gezien als "consipiracy bullshit".

Dus resumerend vind ik het een zeer kwalijke zaak dat er door dit soort berichtgeving de echte schandalen compleet ondergesneeuwd raken.

Je zou bijna gaan denken dat de bullshitsites en bullshit figuren worden gesponsord door de huidige macht, als afleidingsmanoeuvre voor de echte schandalen.

• Leuk 5

Deze post delen

Dus resumerend vind ik het een zeer kwalijke zaak dat er door dit soort berichtgeving de echte schandalen compleet ondergesneeuwd raken.

Je zou bijna gaan denken dat de bullshitsites en bullshit figuren worden gesponsord door de huidige macht, als afleidingsmanoeuvre voor de echte schandalen.

Dit is echt precies wat mij ook stoort aan al die ongefundeerde aandachtsgeile hysterische doomsites, die niet als doel hebben om mensen te informeren maar puur om in te spelen op bepaalde angstgevoelens. Komt nog bij dat er zo enorm gedeeld wordt, zonder ook maar enig bronnenonderzoek uit te voeren, dat iedere natte scheet spontaan een tyfoon wordt.

Doordat al die sites bij ieder muisje heel hard "WOLF!" roepen, wordt gaandeweg iedereen blind voor het feit dat er daadwerkelijk wolven rondlopen.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...