Ga naar inhoud
GENEGEERD

24 juli op VTM (Belgie), Telefact Zomer: Meet the Preppers: My Pink Pistol


wodan

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het gaat over dit wat ze uitgezonden hebben (niet veel soeps als je het mij zou vragen...):
Heb juist 3 afleveringen bekeken. Wat voel ik mee met die vrouw. Wanneer hij dat varken wil slachten haha. Ze mag blij zijn, hij ging het buiten doen. Als ik die van mij zijn gang laat gaan gebeurt dat in de keuken, NO WAY. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Tja, het leven (en overleven) is voor iedereen anders en wordt ook bepaald door (lokale) gewoontes.

 

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt on NU een dier in huis te gaan slachten, maar als het crisis is en er niet veel opties overschieten,

eet ik alles wat eetbaar is, zo simpel is het. Iedereen die een hogere ethiek meent te kunnen voeren, moet dat maar eens proberen als ie scheel ziet van de honger :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Tja, het leven (en overleven) is voor iedereen anders en wordt ook bepaald door (lokale) gewoontes.

 

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt on NU een dier in huis te gaan slachten, maar als het crisis is en er niet veel opties overschieten,

eet ik alles wat eetbaar is, zo simpel is het. Iedereen die een hogere ethiek meent te kunnen voeren, moet dat maar eens proberen als ie scheel ziet van de honger :D :D

Het rare is wij hebben de plaats buiten en twee grote work shops , maar meneer vind dat gezelligger in huis. En elk excuse is goe, " I can't do this in the work shop, I'm working on a car " hahaha He's all way's working on a car. En soms heeft hij een punt. Kijk maar even, van crap naar een mooie 4x4

Renegade.jpg.57af22f5640668defad168bfcc1cb4c5.jpgMy-jeep.jpg.0cb922916be26080ca0c008d05aee384.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...