Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Longmen

Mensen kiezen een gratis Candy Bar boven een gratis 10 oz Zilver baar

Recommended Posts

Experiment: Mensen kiezen een gratis Candy Bar boven een gratis 10 oz Zilver baar (waarde van $ 150)

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het meest ideale (domme) volk wat je je kunt bedenken. Maak een reclame fimpje of zet een billboard neer en ze willen het kopen die schapen daar. Bijna niemand die zelf nog nadenkt, ze worden allemaal geleid door de marketing industrie. Goed voor de producenten die hun zooi willen slijten, slecht voor de mensheid.

Deze post delen

Gast Heksenboot
wat kies je. gemakkelijk herkenbare echte producten, of mogelijks goed ogende namaak?

Weinig mensen die zilver herkennen inderdaad. Ik wel. Jij ook?

Deze post delen

Is ook niet helemaal eerlijk he,

hij presenteert een handvol candy bars en maar één zliver baar......

Deze post delen

Met die baar kan je 150 candy bars kopen he. :p Dus hij had er 100 in een hand kunnen houden bij wijze van.

@Longmen Dit kan niet serieus zijn...wat :confused:

Ik ga dit zelf een keer proberen bij familie en vrienden, kijken hoe snugger die zijn.

Deze post delen

Zo'n soort proef hebben ze ook een keer hier Nederland gehouden..mensen konden kiezen tussen een 5 euro biljet en een wc borstel van de Wibra van 1,50.

Iedereen koos voor de borstel :confused:

Deze post delen

Met die baar kan je 150 candy bars kopen he. :p Dus hij had er 100 in een hand kunnen houden bij wijze van.

.

Ja, maar dan moet je wel gaan hoofdrekenen.....

Of te wel: je brein activeren en iets laten doen wat ze nog nooit gedaan hebben.

Even generaliserend, wat ik ook niet zo snel gezien heb is of er überhaupt mensen waren die de baar kozen. Kan best een éénzijdig filmpje zijn.

Deze post delen

Waarom kom ik zulke aanbiedingen nooit tegen?

idd dat vraag ik me ook af want die candy bars zien er wel heel erg lekker uit :p

Deze post delen

Lieten ze wel alles zien, oftewel, de mensen die zilver kozen zijn niet in het filmpje gekomen, misschien....

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Deze post delen

Lieten ze wel alles zien, oftewel, de mensen die zilver kozen zijn niet in het filmpje gekomen, misschien....

Het was een experiment dus denk niet dat de mensen die voor het zilver kozen deze ook werkelijk meegekregen zouden hebben.. dat dat de reden kan zijn dat ze deze niet hebben laten zien.

Deze post delen

Het was een experiment dus denk niet dat de mensen die voor het zilver kozen deze ook werkelijk meegekregen zouden hebben.. dat dat de reden kan zijn dat ze deze niet hebben laten zien.

Dat denk ik ook ja. Zou wel een erg duur experiment zijn als 50% eigenlijk voor t zilver koos.

Die oudere vrouw was wel lekker snugger zeg, hij vraagt nog om de waarde te controleren in een winkel aan de overkant van de weg, waar ze hem ook kan verkopen.."Nee doe maar die reep." Super slim.

Deze post delen

Bij de laatste persoon had hij slechts 1 candy bar in de hand, het werd er namelijk steeds eentje minder :)

Ik weet niet of er een verschil is tussen mannen/vrouwen? Hij benaderde veel vrouwen en hadden ze wellicht minder kennis van waarde van zilver (en houden gewoon van chocola :p)

Deze post delen

Bij de laatste persoon had hij slechts 1 candy bar in de hand, het werd er namelijk steeds eentje minder :)

Ik weet niet of er een verschil is tussen mannen/vrouwen? Hij benaderde veel vrouwen en hadden ze wellicht minder kennis van waarde van zilver (en houden gewoon van chocola :p)

vrouwen en geen kennis van mooie edelmetalen? jij hebt nooit een vriendin gehad zeker?

Deze post delen

vrouwen en geen kennis van mooie edelmetalen? jij hebt nooit een vriendin gehad zeker?

Een bekrast stuk zilver is niet hetzelfde als een gouden ketting :p

Deze post delen

Hahaha ja inderdaad, vrouwen zijn nou eenmaal achterlijke wezens die niet weten dat zilver kostbaar is! Gelukkig zijn er mannen om ons te beschermen tegen onze eigen stupiditeit ;)

Maar goed, alle gekheid op een stokje, hoewel ik echt met enorme verbazing zat te kijken is het toch lastig hier wat over te zeggen. Je weet namelijk niet waarom ze de reep chocolade pakten. Volgens mij kent bijna iedereen de uitdrukking dat als iets te goed lijkt om waar te zijn, het dat vaak ook is. Veel van de mensen keken nogal achterdochtig, ze vragen zich waarschijnlijk af wat de catch is. Volgens mij is de chocolade dan gewoon een veilige keuze: want "er gaat echt niemand een zilverbaar weggeven dus daar zal wel wat achter zitten, maar goed boeiend, die reep chocola zullen ze me vast niet afnemen". Zoiets.

Deze post delen

Gast Heksenboot
Hahaha ja inderdaad, vrouwen zijn nou eenmaal achterlijke wezens die niet weten dat zilver kostbaar is! Gelukkig zijn er mannen om ons te beschermen tegen onze eigen stupiditeit ;)

Maar goed, alle gekheid op een stokje, hoewel ik echt met enorme verbazing zat te kijken is het toch lastig hier wat over te zeggen. Je weet namelijk niet waarom ze de reep chocolade pakten. Volgens mij kent bijna iedereen de uitdrukking dat als iets te goed lijkt om waar te zijn, het dat vaak ook is. Veel van de mensen keken nogal achterdochtig, ze vragen zich waarschijnlijk af wat de catch is. Volgens mij is de chocolade dan gewoon een veilige keuze: want "er gaat echt niemand een zilverbaar weggeven dus daar zal wel wat achter zitten, maar goed boeiend, die reep chocola zullen ze me vast niet afnemen". Zoiets.

Inderdaad: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook zo.

Kijk deze even (hij doet ook filmpjes met gouden munten):

[video=youtube;z7usCHnZ-8c]

(maar pas op want hij is illuminati, google maar :D )

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...