Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
schipprep

sluiting van 5 walmart winkels

Recommended Posts

hey

was vandaag een beetje aan't surfen en kwam dit tegen op internet

https://www.youtube.com/watch?v=1hyRYrszVtQ en https://www.youtube.com/watch?v=rGcUmpV_mFY

heeft er iemand al wat recentere informatie over of links van ?

mijn mening is dat ze er soort gevangenissen van kunnen maken met de nieuwe marshall law wet die nu plots overall in usa wordt ingevoerd

wat is jullie mening hierover ?

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Peerke

Zijn er nog geen FEMA kampen genoeg of niet op tijd klaar ?

Deze post delen

als mijn complot-gevoel juist is staat er daar heel wat te gebeuren

heb heel wa filmkes afgegoogeld maar heb nog geen logische verklaring wat er aan de hand is daar

Deze post delen

Ik vermoed dat ze tijdelijk gebruikt gaan worden als karzenes/depots. Daarna worden ze verbouwd/vernieuwd volgens walmart. Ik heb zelf niet het idee dat er een complot theorie achter zit.

Deze post delen

gewoon een bedrijf wat te lijden heeft onder de crisis en filialen moet sluiten. Filmpjes zijn overigens van april en mei 2015.

Deze post delen

Het zou kunnen ,maar walmart zegt zelf dat ze plumbing problemen hebben en zelfs de winkeltjes rond en in de walmart zijn toe en ze trekken toch op 1 van hun 5 filialen prikkeldraad op het dak ?

dit kon ook zijn miss vanwege plundering (schrik voor) tijdens de leegstand omdat deze in een sociaal mindere buurt ligt ofzo.

Maar waarschijnlijk ben ik te paranoia !!!

Deze post delen

als mijn complot-gevoel juist is staat er daar heel wat te gebeuren

heb heel wa filmkes afgegoogeld maar heb nog geen logische verklaring wat er aan de hand is daar

Ik kan niet begrijpen dat je al heel wat gegoogled hebt en met 2 oude filmpjes komt als ik Walmart closed ga googlen (googelen of googlen) zie ik heel wat meer voorbij komen ook van meer recente datum.

Als je zoekt zoals je zegt te doen kwam ik al binnen 30 seconden op deze site http://www.thecommonsenseshow.com/

En kun je je complot gevoel aardig voeden:p

Deze post delen

heb inderdaad al veel meer gezien dan die 2 oude filmpjes maar door die 2 ben ik gaan verder zoeken .

maar heb nog geen plausibele uitleg voor al de rare activiteiten in de laatste paar maanden : walmart die sluiten , nieuwe shopping centra die binnenkort opgaan gelijktijdig met kenmerken van fema kamp ,scholen die ze ombouwen,project jade helm enzo verder

Maar het zou ook gewoon recessie, paranoia, massa hysterie,.... kunnen zijn daarom graag alle meningen welkom.

Deze post delen

heb inderdaad al veel meer gezien dan die 2 oude filmpjes maar door die 2 ben ik gaan verder zoeken .

maar heb nog geen plausibele uitleg voor al de rare activiteiten in de laatste paar maanden : walmart die sluiten , nieuwe shopping centra die binnenkort opgaan gelijktijdig met kenmerken van fema kamp ,scholen die ze ombouwen,project jade helm enzo verder

Maar het zou ook gewoon recessie, paranoia, massa hysterie,.... kunnen zijn daarom graag alle meningen welkom.

Ik denk dat het probleem is dat ze alles op 1 hoop gooien terwijl er in werkelijkheid gewoon een normale verklaring voor is. Jade Helm is niets meer en niets minder dan een zeer grootschalige oefening van het Amerikaanse leger. Dat er mensen in de stress schieten daarvan, kan ik me wel voorstellen. Nog niet zo lang geleden werd er in onze provincie ook een grote oefening gehouden. En ja, dat is even vreemd als je bewapende militairen door je dorp ziet lopen en er tientallen leger voertuigen ziet rijden. Ook toen waren er mensen die van alles en nog wat beweerden.

Feit was dat het gewoon aangekondigd was en de militairen na de oefening gewoon weer terug gingen naar vrouw en kinderen.

Er speelt al genoeg in de wereld waar we ons echt zorgen over moeten maken, al die onzin die erbij verzonnen wordt, daar zit niemand op te wachten.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...