Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Communicator

Schuldeisers wijzen Griekse voorstellen af

Recommended Posts

Nou wordt het echt spannend...

Bron

De schuldeisers van Griekenland hebben de voorstellen van de Griekse overheid om de economie te hervormen afgewezen.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ugh, zal je precies zien dat de pleuris uitbreekt als ik niet thuis ben (zakelijke vergadering zo'n 600 km verderop). Gelukkig nog wel in Zweden dus we komen we thuis ;)

Deze post delen

Ugh, zal je precies zien dat de pleuris uitbreekt als ik niet thuis ben (zakelijke vergadering zo'n 600 km verderop). Gelukkig nog wel in Zweden dus we komen we thuis ;)

Neem genoeg brandstof mee.

En ja het gaat steeds slechter met de Euro.

Deze post delen

Spannend?

Men heeft nooit getracht het probleem werkelijk op te lossen, werkelijk te redden.

Men heeft alleen maar tijd gekocht.

Ook nu weer met de vele voorstellen en slechjts 7.2 miljard datals ze vergeven worden uiterlijk ergens in augustus uitgegeven gaan zijn.

En dan zitten ze weer rond de tafel.

Als we niet tot in augustus uitkomen en de IMF-rekening niet betaald wordt deze maand zou Griekenland in het ergste geval de dichtstbijzijnde gefaalde staat kunnen worden gezien de belangen die men aan het NAVO-vazalschap van deze natie hecht.

Deze post delen

Ach ze komen er wel weer uit. Het is gewoon een spel wat er gespeeld wordt. Ik geloof er geen ruk van dat de Grieken uit de euro zullen stappen en de kans dat ze eruit gezet worden is minder dan 0,0%

Kijk maar na wat er afgelopen 14 dagen allemaal gezegd is in de media en opeens lag daar opnieuw een voorstel waar de EU zich grotendeels wel in kon vinden. Dat nu het IMF dwars ligt, is onderdeel van het spel.

Het gaat er volgens mij om dat de EU en het IMF de langste adem bleken te hebben in de laatste ronde van dit spel. De Grieken kozen eieren voor hun geld en kwamen met een nieuw voorstel. Nu denkt het IMF dat ze de Grieken nog wel wat verder over de streep kunnen trekken.

Gaat dus gewoon om het feit wie er de meeste macht heeft over de ander.......

En idd, een oplossing is er niet en zal er ook niet komen op deze manier. De problemen worden vooruit geschoven en ondertussen lopen de schulden verder op.

Deze post delen

Ach ze komen er wel weer uit. Het is gewoon een spel wat er gespeeld wordt. Ik geloof er geen ruk van dat de Grieken uit de euro zullen stappen en de kans dat ze eruit gezet worden is minder dan 0,0%

Kijk maar na wat er afgelopen 14 dagen allemaal gezegd is in de media en opeens lag daar opnieuw een voorstel waar de EU zich grotendeels wel in kon vinden. Dat nu het IMF dwars ligt, is onderdeel van het spel.

Het gaat er volgens mij om dat de EU en het IMF de langste adem bleken te hebben in de laatste ronde van dit spel. De Grieken kozen eieren voor hun geld en kwamen met een nieuw voorstel. Nu denkt het IMF dat ze de Grieken nog wel wat verder over de streep kunnen trekken.

Gaat dus gewoon om het feit wie er de meeste macht heeft over de ander.......

En idd, een oplossing is er niet en zal er ook niet komen op deze manier. De problemen worden vooruit geschoven en ondertussen lopen de schulden verder op.

Wat ik vreemd vind is dat ze hiermee de 'schuld' bij zichzelf weer neerleggen en Griekenland vrijuit gaat. Met 'schuld' doel ik dan op de schuldige MOCHT de boel omvallen en een grexit er aan komt.

Eerst was er namelijk een voorstel van Griekenland wat positief ontvangen werd, dus men neemt aan dat de Grieken dus boter bij de vis deden. Als het dan toch niet doorging (door een verwacht NEE van het Griekse parlement) dan zou Griekenland de schuld krijgen omdat zij, alweer, de boel blokkeerden. Als het nu fout gaat dan geeft de burger/Europeaan de schuld aan het IMF, want de Grieken deden immers toch boter bij de vis?? Beetje dom dat ze zo de bal spelen en alle troeven juist weer bij Griekenland leggen, had ik niet verwacht.

• Leuk 1

Deze post delen

Wat ik vreemd vind is dat ze hiermee de 'schuld' bij zichzelf weer neerleggen en Griekenland vrijuit gaat. Met 'schuld' doel ik dan op de schuldige MOCHT de boel omvallen en een grexit er aan komt.

Eerst was er namelijk een voorstel van Griekenland wat positief ontvangen werd, dus men neemt aan dat de Grieken dus boter bij de vis deden. Als het dan toch niet doorging (door een verwacht NEE van het Griekse parlement) dan zou Griekenland de schuld krijgen omdat zij, alweer, de boel blokkeerden. Als het nu fout gaat dan geeft de burger/Europeaan de schuld aan het IMF, want de Grieken deden immers toch boter bij de vis?? Beetje dom dat ze zo de bal spelen en alle troeven juist weer bij Griekenland leggen, had ik niet verwacht.

Mee eens. Maar het IMF weet 100% zeker dat de Grieken zullen buigen. Ze kunnen namelijk niet anders en dat geeft aan hoe verrot het IMF eigenlijk is.......

Deze post delen

Mee eens. Maar het IMF weet 100% zeker dat de Grieken zullen buigen. Ze kunnen namelijk niet anders en dat geeft aan hoe verrot het IMF eigenlijk is.......

Lees: IMF is een extensie van het 'buitenlandbeleid' van de VS.

Deze post delen

Ik betwijfel of het wel 100% zeker is dat ze zullen buigen, ik had eigenlijk al verwacht dat het IMF en de rest hun eisen omlaag hadden bijgesteld.

Deze post delen

Vijf jaar voorgelogen over Griekenland

Burgers van Nederland, vijf jaar lang bent u voorgelogen over de Griekse crisis. Vijf jaar lang hebben pers en politiek u steeds maar weer dezelfde halfwaarheden en leugens op de mouw gespeld (uitzonderingen daargelaten).

http://ewaldengelen.blogspot.nl/2015/06/vijf-jaar-voorgelogen-over-griekenland.html?spref=tw

Interessant stukkie leesvoer!

Deze post delen

Juist ja... de Engelsen gaan nu vast al gokken wanneer Griekenland gaat vallen.

Deze post delen

Griekenland krijgt nu de kans. Ze hebben zich coöperatief opgesteld en de IMF geeft ze de dikke vinger.

Dus als ze nu zeggen dit is voor ons het eindpunt dan zit het IMF met de gebakken public relations peren. Net goed. want ze proberen de grieken het vel over de neus te trekken.

Laat er snel duidelijkheid komen

Deze post delen

Het is nagenoeg naief te noemen als men denkt dat de Grieken geholpen zijn door de miljarden vanuit Brussel/IMF en de ECB.

De grote banken uit Frankrijk/Duitsland en ja hoor...ook Nederland hebben hun ingelegde miljoenen teruggestort gekregen uit de hulp(!)fondsen voor de Grieken.

Het Bilberbergsyndroom woekert voort en velen zullen rijk worden...maar niet de burgers van Griekenland en/of Nederland.

Wij zijn een kuddevolkje en worden gezoogd door een schijnveiligheid.

Polissen hier en daar, woekerdingen en vergeet vooral niet je oude dag te verzekeren voor veel....en oja , vakbondlid blijven hoor....die komen wel voor je op....als je in je kist ligt!

We gaan er allemaal op vooruit...zegt Pinokkio en die groenvrede eikel.

Kom mensen.......verlaat de kudde schaap en word een individu die zelf kijkt en handelt.

Met wat ons nu bestuurt en uitkleed....... word ik niet opgewonden van....jij wel?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...