Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe survival/reality serie "Alone"


RaptorNLD

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ook maar even gekeken, hoewel dit niet echt mijn ding is. Wel stoer om het te gaan proberen. Ik zou 't niet in m'n hoofd halen. Om te beginnen heb ik de skills niet en ik ben gek op katten, maar cougars..... Ik zou waarschijnlijk al bellen als het donker begon te worden :p Ik hoop dat er meer afleveringen komen, vind 't wel interessant om te zien hoe het verder gaat. Ik weet wel, dat als ik ergens ben met een firesteel, dat dat ding altijd om m'n nek hangt -.-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog een Survival programma gaande in de USA: "The Island

 

The Island is about the adventurous life of 14 ordinary American men who are stripped of their modern-day conveniences and lifestyles to survive on a deserted island with only minimal survival tools and the clothes on their backs forcing them to hunt for food find their own water build shelter and a community to survive.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Island_(U.S._TV_series)

 

Maar eens wat afleveringen gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog een Survival programma gaande in de USA: "The Island

 

The Island is about the adventurous life of 14 ordinary American men who are stripped of their modern-day conveniences and lifestyles to survive on a deserted island with only minimal survival tools and the clothes on their backs forcing them to hunt for food find their own water build shelter and a community to survive.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Island_(U.S._TV_series)

 

Maar eens wat afleveringen gaan kijken.

 

Hmm ik zal het ook eens bekijken maar als ik zie dat Bear Grylls de uitvoerend producent is en presentator bekruipt mij toch het gevoel dat het hele gebeuren gescript zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog een Survival programma gaande in de USA: "The Island

 

The Island is about the adventurous life of 14 ordinary American men who are stripped of their modern-day conveniences and lifestyles to survive on a deserted island with only minimal survival tools and the clothes on their backs forcing them to hunt for food find their own water build shelter and a community to survive.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Island_(U.S._TV_series)

 

Maar eens wat afleveringen gaan kijken.

 

Tot nu toe lijkt het allemaal mee te vallen qua scripting (alhoewel je dat met die gekke Amerikanen nooit helemaal zeker weet).

In ieder geval is het grappig om te zien dat de 2 mannen met de grootste bek het eerst afvallen, dat valt me in andere series zoals Naked and Afraid en Alone ook regelmatig op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
De serie is afgelopen, WAT EEN TERECHTE WINNAAR!

Ik vond hem zelfs inspirerend, mooi bespraakt.

Al vond ik die man die die Yurt en kano had gemaakt ook een hele goede speler.

 

Nou bedankt, ik moet de laatste aflevering nog zien maar nu weet ik wie gewonnen heeft omdat er maar 1 welbespraakt is.

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook de laatste aflevering gezien. Al met al vond ik de afleveringen erg saai en ook de seizoens finale was een anti-climax.

 

Ik ben het wel met je eens. In het begin van de serie is de editing veel te snel ivm alle deelnemers terwijl er bijna niets verteld wordt.

Later inderdaad wordt het saai omdat er kennelijk gewoon te weinig interessant materiaal beschikbaar was. Ze zullen wel een training gehad

hebben maar omdat zij zichzelf moesten filmen en het toch amateurs zijn is het daar een beetje fout gegaan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maat wilde je dan nog filmen na 20 dagen?

Weer een vis gevangen...

Elke dag het vuur aan maken?

Dat het weer slecht weer is?

Dat iemand weer van zee terug loopt naar zijn onderkomen over hetzelfde pad?

 

 

Vergeet niet dat de meeste mensen teevee kijken voor en dosis emotie, huilende mannen doet het dan goed, wij als preppers willen juist weer weten waar hij zijn hout vandaan halt, welk mes dat is, waarom nou DAT model onderkomen, wat ze nu daadwerkelijk hebben gegeten en hoe ze daar aan zijn gekomen en meer van dat soort technische details. Echte gaan we die niet vinden bij NGC (helaas).

 

Ik vind die eerste mannen die opgaven wel een beetje mietjes, beetje tegenslag en "hup" weer naar huis. En zag ook wel dat daar een beer of poema rond liep, maar dat kon iedereen vooraf ook bedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

heb de serie ook even gekeken en vond een aantal dingen toch wel interessant om te zien zoals de verschillende aanpak van een aantal deelnemers en wat zolang alleen overleven lichamelijk en mentaal met je doet (al kun je dat ook wel raden natuurlijk). denk dat het voor beginnende survivalist/bushcrafters/preppers ook wel interessant kan zijn om eens te zien wat nu je echte prioriteiten zijn en dan haal je wellicht nog wel wat tips er uit. qua programma moet je er geen hoogstaande tv van verwachten idd.

 

oja voor de geïnteresseerden....ik leef zelf idd ook nog al is het met de gezondheid slecht. als mensen willen weten hoe het gaat dan stuur maar een pm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...